RHead kirjoitti:No niin.. Tämmökseksikö tämä kilpavarustelu on mennyt?? Seuraavaksi tilataan hiilikuitu tankkeja ja magnesium vanteita.. Loppujen lopuksi vaihdetaan vaimoja jopa kevyempiin.. Jokella ja sepellä ainakin pikkasen etumatkaa kun ei heillä hirveemmin kyytiläisiä ole..
Joo. Ei ole vielä tuota vaimokokelasta saanut kyytiin houkuteltua. Toisaalta ehkä parempi niin, jos pitäiskin tän vaan meidän välisenä. :p Ja onhan siellä kokkareissakin sitten mahdollisuus vähän kuikuilla. Niin ja on se 48 kilookin säästöö! :O
Olikos penkkiajossa 300 km/h vastaava ajoviimapuhallin käytössä...? Eikös nuo airbox-erot löydy sieltä patopaineen kautta.. ram-airtehoina... kuvittelisin... joku käyrästökin oli jossain miten millibaarit muuttui boxissa eri modeilla, tais olla juuri sjonnyn saitilla. :O
Sulla on ollut hyvä putki se edellinenkin jossei muutoksia näkynyt... säädettiinkö yhtään?
niin se taitaa ollakkin että se toimittaa vain +300km/h noin nopeuksis......putket kyllä muuttu aika paljon....'katteja' poistui ja äänenvaimennusta alkuperäistä sellaista.
En tiiä,onko se kuitenkin laitettava se Commanderi??
Ylärekkarin säätöö koklattiin mutta palattiin vanhaan.Siis ruiskun säätöö.....
Jottain outoa siinä siun vehkeessä on kyllä.. Kuhan satutaan kokeillaa niin päästä vertailemaan että onko nyt eroa moottoreilla vai mikä maksaa.. (muu kuin kinkkumakkara). Joka tapauksessa kommanderin toi vaatii sen jälkeen kun airbox-modi on laitettu.
Kyllä ainakin "maailmalla" ovat saaneet tuolla ns. pienella airboxi modilla 3-4 heppaa lisää penkissä, siis ilman mitään 300 km/h ahtopaineita. Saman verran pitäisi tulla lisää myös, kun se orig. alkukäyrästö vaihdetaan vapaammin virtaavaan.
Jos Busan meinaa saada "viimeisen päälle" säätöihin, niin kyllä "voimakomentaja" on pakollinen. Tosin säätäjänkin täytyy olla sitten asiansa osaava, ja nimenomaan osata ottaa kaikki irti PC:n tarjoamista säätömahdollisuuksista.
Penkitystulokseen vaikutta mm.: itse penkki, korjauskertoimet penkin softassa, ilman lämpötila ja kosteus, moottorin lämpötila ja sen aikaisempi käyttö.
Kun tuo airboksi on jo tullut muutoin modattua ja kun nyt sain BMC filtterinkin niin aattelin toteuttaa tuon ram-air modin ennen ensi viikon penkitystä. Löysin aika hyvät vinkit Kojakin sivuilta: http://www.hayabusanews.de/Kojak_s_News/EinbauanleitungAirbox.doc
Onkos joku täällä jo sen tehnyt? Comments? Tai muuta sanottavaa?
Kalliilta tuntuivat nuo palikat, tilasin 120 mm kutistesukkaa jossa on liima sisäpinnalla. Pitäis tiivistyä ja pysyä... irroiteltaessa sitten ihmetellään miten tuon saa irti.
Laittelen infoa & kuvia kunhan pääsen projektoimaan.
Jos haluaa huolto ystävällisemän tuosta tiivistyksestä, niin laittaa superloonin tilalle paksumpaa solukumia ja tiivistää katteesta tulevat putket silikoonilla runkoon. Ajaa saman asian ja ei tarvi ihmetellä poksia irotellessa.
pitääkö punaisella ympäröity jättää(kuvassa,linkki alla) vai kaikki pois kun tekee airbox modin?netis sanottiin et ne muut vempaimet vittuun mut tosta ei mitään! eikä siinä ollu letkua kiinni,pelkästään pistoke/kaapelit!!?????mikä se muuten on??