Sivu 2/7
Lähetetty: 23 Elo 2006, 21:05
Kirjoittaja 72-1150393711
Sama reikä lisätty kumpaankin vaimentimeen...
Ja olen tasan samaa mieltä kuin muutkin : Kannattava temppu, nyt äänet on.. BUENO !!
Kuinkas ne Dyno käyrät ksthb???
Lähetetty: 23 Elo 2006, 22:11
Kirjoittaja Quadron
Minkälaisella vehkeellä te olette noin isoja reikiä sinne kammion seinään kairanneet..?
Jos meen k-raudasta kyseleen 35 mm poranterää teräkselle niin vanha veistomaikka vetää jenkkaa haudassaan...
Tai vielä parempi, jollain sellasta terää ja porantynkää lainata hetkeks pääkaupunki seudulla...? Saat palkaks nauraa vieressä kun menee moitteettomat änkkärit täysin kelvottomaks...
Lähetetty: 24 Elo 2006, 07:27
Kirjoittaja waiski10
olisko rasiaterä. löytyy teriä mutta ei ole etelässä.
Lähetetty: 24 Elo 2006, 07:39
Kirjoittaja 107-1089231881
Quadron kirjoitti:Minkälaisella vehkeellä te olette noin isoja reikiä sinne kammion seinään kairanneet..?
Jos meen k-raudasta kyseleen 35 mm poranterää teräkselle niin vanha veistomaikka vetää jenkkaa haudassaan...
Tai vielä parempi, jollain sellasta terää ja porantynkää lainata hetkeks pääkaupunki seudulla...? Saat palkaks nauraa vieressä kun menee moitteettomat änkkärit täysin kelvottomaks...
Ns porkkana tera on hyvä vaihto ehto. tosin joutuu tekeen jatkovarren.
Lähetetty: 28 Elo 2006, 23:55
Kirjoittaja 107-1089231881
Uus yritys..
Täys modattu putkisto valmiina. Odottelee dynoon pääsyy.
Malli 4-2-1 ja muutamia itse sävellettyjä sipareita testiin.
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_022
Tein itse, säästin
Lähetetty: 29 Elo 2006, 09:00
Kirjoittaja 66-1155057341
Minkälaisia muutoksia putkistoon teit? Vai onko salaista tietoa? :laugh: Itsellä käynyt myös mielessä ton vakioputkiston modaaminen 4-2-1 tyyppiseksi. Tietoa siitä että kannattaako moiseen ryhtyä ja miten se olisi paras tehdä vaan ole ollut saatavilla. Mielenkiinnolla odotan tuloksia että oliko modista hyötyä!
Lähetetty: 29 Elo 2006, 09:20
Kirjoittaja 107-1089231881
Jep vähän puuteellisksi kuvat jäi kameran akun hyytymisen vuoksi. Omasta pakosarjasta otin käyttöön ynsiö kolektoreineen. Toisiot tein 44mm putkesta, mallin otin HMF:n putkistosta ja viimmeisen yhdistyksen "hanskan" paikan Yoshin mukaan. Näkyville tuleva, sliparille menevä putki laipan kera on orkkis sarjasta.
Aavistuksen työläs sarja on tehtäväks, aikaa saa varata reilusti. Jos jossain määrin toimivan ja kutakuinkin katseen kestävän putkistosta meinaa saada.
Hmm.. huomasitko noi kuvat?
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_023
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_025
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_027
Edited By ksthb on 1156833851
Lähetetty: 01 Syys 2006, 10:33
Kirjoittaja 66-1155057341
Milloin mahdollisesti mopo penkissä? Saa nähdä miten tuo putki toimii,toivottavasti hyvin!
Lähetetty: 01 Syys 2006, 11:33
Kirjoittaja 107-1089231881
Busanaattori kirjoitti:Milloin mahdollisesti mopo penkissä? Saa nähdä miten tuo putki toimii,toivottavasti hyvin!
Hmm.. viikon alusta Harri lupaili tehdä kartan kommariin, sitte
nähdään tulokset.
Käytännössä testattu säätämättä sellaisenaan, pers tuntumalla selkee tehon lisä.
Vaimentajan modaus nyt useemman testatun jälkeen kohillaan, hyvät höpinät mutta ei häiritse kuskii.
Ja jos joku ei halua liata näppejään niin kyseisen putkiston voin myydä hintaan 550e. Paljolta voi kuulostaa mutta ei synny ihan helposti toi modi.
Vaihto eli vakio putkistosta saa hyvityksen 180e jolloin hinnaks jää 370e. (yhden halppis sliparin hinta).
Saapi asennettuna myös
Edited By ksthb on 1157123724
Lähetetty: 01 Syys 2006, 11:49
Kirjoittaja PetriK
Nätin näköinen oli ja hyvänkuuloiset äänet - kyllä on miehellä raudan vääntäminen mottorinosiksi hallussa...
Lähetetty: 01 Syys 2006, 14:29
Kirjoittaja 107-1089231881
Lähetetty: 08 Syys 2006, 13:40
Kirjoittaja 107-1089231881
No nyt on yksputkinen dynottu.
Max tehoon vaikutus vähäinen (3-5hp)vääntö käyrään selkee muutos, +10 Nm lisää' koko alueelle. Max tehoo rajoittaa toden näköisesti ensiö putkien tilavuus.
Kuvat käppyrästä yritän laitella näkyviin tänään iltasella.
Kokonaisuutena hyvä normi ajajan modi toi on.
Käppyrät galleriassa
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_030?full=1
Niinkuin lapusta näkyy, modilla selkee vaikutus vääntöön.
Läpi alueen liki 10 Nm ja parhaillaan 5500 rpm/140 km/h n.18 Nm.
Koko alue 2000-8500 rpm vähintään sama väänto ku ZZR 1400, paikoitellen enemmänkin
Hmm.. testit jatkuu vielä airbox modi putsareineen ja läppärungot jos vielä sais hiukka ylärekisterii raikastettua
Edited By ksthb on 1157724065
Lähetetty: 08 Syys 2006, 17:02
Kirjoittaja 107-1089231881
ksthb kirjoitti:No nyt on yksputkinen dynottu.
Max tehoon vaikutus vähäinen (3-5hp)vääntö käyrään selkee muutos, +10 Nm lisää' koko alueelle. Max tehoo rajoittaa toden näköisesti ensiö putkien tilavuus.
Kuvat käppyrästä yritän laitella näkyviin tänään iltasella.
Kokonaisuutena hyvä normi ajajan modi toi on.
Käppyrät galleriassa
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_030?full=1
Niinkuin lapusta näkyy, modilla selkee vaikutus vääntöön.
Läpi alueen liki 10 Nm ja parhaillaan 5500 rpm/140 km/h n.18 Nm.
Koko alue 2000-8500 rpm vähintään sama väänto ku ZZR 1400, paikoitellen enemmänkin
Hmm.. testit jatkuu vielä airbox modi putsareineen ja läppärungot jos vielä sais hiukka ylärekisterii raikastettua
Käppyrät lisätty
Lähetetty: 08 Syys 2006, 19:18
Kirjoittaja jakehaanpää
ksthb kirjoitti:Niinkuin lapusta näkyy, modilla selkee vaikutus vääntöön.
Läpi alueen liki 10 Nm ja parhaillaan 5500 rpm/140 km/h n.18 Nm.
Koko alue 2000-8500 rpm vähintään sama väänto ku ZZR 1400, paikoitellen enemmänkin
Hmm.. testit jatkuu vielä airbox modi putsareineen ja läppärungot jos vielä sais hiukka ylärekisterii raikastettua
Asialliselta käppyrät näyttää
Lähetetty: 10 Syys 2006, 00:10
Kirjoittaja 66-1155057341
Tehoa tuli kutakuinkin sen verran lisää kun mielessäni ajattelin,eihän tuo pelkän loppuosan modaus mahdottomia voikkaan vaikuttaa. Vääntöä tuli kyllä yllättävän paljon lisää!!