kilpiteline gen1

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
Avatar
JussiA
Viestit: 44
Liittynyt: 06 Kesä 2007, 09:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JussiA »

Marc kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia miten tuo kurakauhan leikkaaminen vaikuttaa mahdollisesti sivulaukkutelineiden käyttöön? Kyseessä SW Motechin tellingit.

--M--

Mulla toi alkuperäinen välirauta on korvattu halkaisijaltaan 32 mm PVC-putkella (jota käytetään mm. viemäreissä) joka putki sitten on sidottu nippusiteillä SW Motechin korvakkeisiin. Ei nyt mitään rakettitiedettä :D , mutta toimii hyvin kahden kesän ajeluiden perusteella. Maalasin putken mustaksi joten sitä ei juuri edes huomaa paikallaan ja minulla se tulee juuri kilven taakse eikä ole pelkoa siitä, että osuu takarenkaaseen missään tilanteessa. Tähän vaikuttaa tietysti se, minkälaisen kilpitelineen on rakentanut ja miten sen on asemoinut undertailiin. Mulla on joskus Saksasta, Polo-shopista, ostettu yleismallinen kilpiteline.
Avatar
keitsi
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Touko 2012, 12:16
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja keitsi »

JussiA kirjoitti:
Marc kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia miten tuo kurakauhan leikkaaminen vaikuttaa mahdollisesti sivulaukkutelineiden käyttöön? Kyseessä SW Motechin tellingit.

--M--
Mulla toi alkuperäinen välirauta on korvattu halkaisijaltaan 32 mm PVC-putkella (jota käytetään mm. viemäreissä) joka putki sitten on sidottu nippusiteillä SW Motechin korvakkeisiin. Ei nyt mitään rakettitiedettä :D , mutta toimii hyvin kahden kesän ajeluiden perusteella. Maalasin putken mustaksi joten sitä ei juuri edes huomaa paikallaan ja minulla se tulee juuri kilven taakse eikä ole pelkoa siitä, että osuu takarenkaaseen missään tilanteessa. Tähän vaikuttaa tietysti se, minkälaisen kilpitelineen on rakentanut ja miten sen on asemoinut undertailiin. Mulla on joskus Saksasta, Polo-shopista, ostettu yleismallinen kilpiteline.
Olisko tästä viritelmästä ollut kuvia?
Itellä kans -05 busa ja SW Motechin laukkutelineet.
GSX1300RT K1
Vastaa Viestiin