Sivu 2/7
Lähetetty: 03 Huhti 2007, 09:50
Kirjoittaja 112-1168023213
busapappa2 kirjoitti:Vanhemmissa malleissa liittimet ovat valkoiset..... -A-
Paitti, että -05 mallissa on valkoiset ja mun mielest broidin -07 oli myös valkoiset...
Mut en tiä kuinka uuden busan pappa on jo nähnyt, kenties sil on sisäpiiritietoa -08 mallista?!? 
Lähetetty: 03 Huhti 2007, 10:06
Kirjoittaja 118-1106829594
... vois toi Tre tietty vaikuttaakin jotain - ainakin periaatteessa. Itse nimittäin käytin Tretä ajossa, mutta kun lopetin ajon, laitoin Tren pois pelistä. Ts. mopon ollessa huililla, Tre on ollut aina poissa käytöstä... ota tosta nyt sitten selvää, mutta eihän sen noin PITÄIS toimia 
Lähetetty: 03 Huhti 2007, 10:24
Kirjoittaja Quadron
Olin siinä käsityksessä että ne oikeat liittimet on kaikissa vuosimalleissa valkoiset?
Mulle tuli sellainen "bon voyage" ilmiö. Muistanko oikein että oliko joku joskus tunkenut TRE:n vahingossa vääriin liittimiin ja ihmetteli kun ei toimi?
Jos vaikka tässä tapauksessa olis käynyt sama työtapaturma? ???
EDIT: Löytyhän se kun kaivoi, eli ilmeisesti TPS:llä on samanlaiset liittimet jossain siellä lähistöllä. Aiheutti siihen TRE:n kytkiessä käyntihäiriöitä ja FI-valon syttymisen.
Edited By Quadron on 1175585808
Lähetetty: 03 Huhti 2007, 10:54
Kirjoittaja busapappa2
Lähetetty: 03 Huhti 2007, 10:56
Kirjoittaja Agostini
Vanhemmissa valkoiset,niinkuin editoin aiempaan bp2 viestiinkin...
-A-
Lähetetty: 03 Huhti 2007, 11:01
Kirjoittaja busapappa2
Niinpä, mutta kui vanhoissa ! Anyway, mulle on 1 GIPro varattu "penkkispesialistilla", ja jos ei Miksu saa piuhoja oikeeseen paikkaan, on minunkin turha yrittää .
:p
Se "sisäpiiritieto" oli muuten Peltsi : -08 mallia ei tuu Eurooppaan ! Joskin HUHUHUHU !? Aika näyttää . :rasberry:
Edited By busapappa2 on 1175594306
Lähetetty: 03 Huhti 2007, 12:57
Kirjoittaja busapappa2
Lähetetty: 03 Huhti 2007, 20:16
Kirjoittaja Agostini
Lähetetty: 03 Huhti 2007, 21:33
Kirjoittaja busapappa2
Virta Mielellään sulakkeen kautta, niinkus aina. Varmaan se 5amp. on hyvä ! Muuten KUVA ON TODELLA SELKEÄ, edes minä en voisi kytkee ton jälkeen väärin !? Hyvä "Ressa" .
:p :p
Edited By busapappa2 on 1175701494
Lähetetty: 03 Huhti 2007, 22:58
Kirjoittaja 107-1089231881
Lähetetty: 03 Huhti 2007, 23:55
Kirjoittaja 112-1168023213
Mites on nyt sitten muilla toiminut laite? Vai onko kaikki saanut omansa jo?
Jos jostain vielä ilmestyy laitteita tohon 105 hintaan niin mulle vois laittaa yhden tulemaan. Palautin omani Stormille tänään ja kuten Busapappa jo sanoikin niin Stormilla miinuksella noi GiPro saldot niin en uutta saanut tilalle... Hiukan vaan ihmetyttää, että onko noissa tosiaan niin paljon vikoja kuin on ilmi tullut vai mikä kumma niitä laitteita vaivaa? 
Lähetetty: 04 Huhti 2007, 08:01
Kirjoittaja Agostini
Takarengasta tulee vähintään pyöräyttää kun laitetta ottaa käyttöön...
Lainaus tekstistä ; -In order to change gear with engine off,you may need to move the rear wheel back and forth while pushing gear selector-
Eli kun kone ei ole käynnissä ja vaihdatte vaihteita, pitää pyörittää takarengasta eteen ja taakse vaihtaessasi vaihteita. (jotenkin sinnepäin)
-A-
Tämä,mikäli ei ole ajomahdollisuutta
Edited By Agostini on 1175662952
Lähetetty: 11 Huhti 2007, 20:17
Kirjoittaja TJJ
TuBlaW kirjoitti:Niin, luulen että ihan normi pleksin ja mittariston väliin ei taida mahtua. Pitää olla varmaan tuplakupla...
Mahtuu orkkispleksin alle, tulee vain himpun ulospäin muusta mittaristosta.. klik
Lähetetty: 13 Huhti 2007, 20:32
Kirjoittaja Agostini
Lähetetty: 15 Huhti 2007, 08:18
Kirjoittaja Agostini
lisätty 'ongelmakohtia' 