Sivu 2/2

Lähetetty: 17 Elo 2009, 19:25
Kirjoittaja Agostini
Kuvassasi tossa mopossa on vaihdettu myös yläkolmio,jolloin kahvojen asento olennaisesti muuttuu....siitä johtuu osuminen????

Lähetetty: 17 Elo 2009, 19:29
Kirjoittaja Robin
Agostini kirjoitti:Kuvassasi tossa mopossa on vaihdettu myös yläkolmio,jolloin kahvojen asento olennaisesti muuttuu....siitä johtuu osuminen????

Toi kuva on ainoastaan havainnekuva mikä osa kahvasta osuu katteisiin, ei muuta.

Lähetetty: 17 Elo 2009, 19:39
Kirjoittaja Agostini
en vaa jaksa ymmärtää tota osumista.....ehkä mulla sit nii oudossa asennossa,että ei osunu...en tiä..ei onkelmii
:O

Lähetetty: 18 Elo 2009, 09:16
Kirjoittaja -Harza-
Sainkin tänään tällaisen vastauksen Pazzoracingistä:
"Yes, both long and short levers have the clearance issues.
We will starting design work on new levers in the next month or so, once the season has slowed down a bit.
I will keep your request on file and e-mail you when I have more info."

Lähetetty: 24 Elo 2009, 13:24
Kirjoittaja -Harza-
No niin, nyt on tilauksessa Pazzon lyhyt jarrukahva ja pitkä kytkinkahva. Testasin viikonlopun ajan lyhyitä kahvoja (kiitos, Robinson Crusoe!!) ja kaupunkiajossa lyhyt kytkin tuntui hankalalta.
Omassa busassani jarru osui kevyesti katteeseen vain uloimmassa säädössään, mutta pyörissä näyttää olevan pieniä eroja.

Lähetetty: 24 Elo 2009, 14:08
Kirjoittaja Masanaattori
Lauantaina laitoin Teikun bussiin Vortexin pitkät mustat, eivätkä ne osu muoveihin....tosin keulassa on 25mm:n pudotusholkit, mitkä auttanevat asiaa.

Lähetetty: 25 Elo 2009, 09:59
Kirjoittaja Robin
---Harza- kirjoitti:No niin, nyt on tilauksessa Pazzon lyhyt jarrukahva ja pitkä kytkinkahva. Testasin viikonlopun ajan lyhyitä kahvoja (kiitos, Robinson Crusoe!!) ja kaupunkiajossa lyhyt kytkin tuntui hankalalta.
Omassa busassani jarru osui kevyesti katteeseen vain uloimmassa säädössään, mutta pyörissä näyttää olevan pieniä eroja.

jep, Hartzan bussiin noi mun kahvat sopikin sitten ihan hyvin.. Eli tulipa todistettua jenkkifoorumien väittämät yksilöerot todeksi :)

Laitan kahvoista erikseen myynti-ilmon. Yhteyttä voi ottaa privana. Kahvat sopii siis gen1 busaan ilman ongelmia mutta gen2:seen kannattaa sovittaa ennen kauppoja.




Edited By Robin on 1347816681

Lähetetty: 25 Elo 2009, 10:16
Kirjoittaja firefighter22
Robinson Crusoe kirjoitti:Laitan kahvoista erikseen myynti-ilmon. Yhteyttä voi ottaa privana tai 0500443939. Kahvat sopii siis gen1 busaan ilman ongelmia mutta gen2:seen kannattaa sovittaa ennen kauppoja.
Pistin PM! :thumbup:

Lähetetty: 12 Loka 2009, 20:27
Kirjoittaja -AS-
-Harza- kirjoitti:Minkä merkkisiä jarru- ja kytkinkahvoja olette vaihtaneet K8/9-busseihin? Haussa olisi lyhyt, täysmusta malli.
Onks kellään kokemuksia PPTuningin kahvoista?

Näyttävät asiallisilta ja taulukon mukaan käyvät Gen2 Busaan.

http://www.pptuning.cz/en/adjustable-levers

Lähetetty: 09 Joulu 2009, 09:02
Kirjoittaja -Harza-
Tällainen viesti tuli tänään Pazzo Racingiltä:

Hello,
Pazzo Racing is pleased to announce the long awaited 08-09 Suzuki Hayabusa levers are done and ready to ship.
I will be notifying all our Distributors today so that they may add them to their next orders.
The levers are currently available for immediate purchase directly from our website, here is a link: http://www.pazzoracing.com/build_step1.html
or please feel free to contact your local Pazzo dealer and they can place the order for you with one of our distributors.
Please feel free to e-mail me with any questions you may have.

Regards,
Jamie
Pazzo Racing Inc.
Ph: 604-539-1500
sales@pazzoracing.comhttp://www.pazzoracing.com/build_step1.html

Lähetetty: 01 Touko 2010, 21:38
Kirjoittaja 83-1240005952
Moi,

tänään laitettu kiinni normaalimittaiset (ei siis lyhyet) pazzot. Hyvin sopivat paikalleen eivätkö ota kiinni mistään. Jos nyt hakemalla hakee jotain valittamista, niin tarkoitus oli nimenomaan saada orkkiksia paremmalla säätövaralla olevat kahvat, erityisesti kytkinkahvaa lähemmäs tumppua.

Lopputulos on, että ko. kahva ei 1-asennossakaan (lähin) ole milliäkään lähempänä tumppua kuin orkkiskaan. Jarru toimii tässä mielessä ehkä paremmin. Säätövaraa ulommas on kyllä enemmän kuin orkkiksissa.

Summa summarum, tuli maksettua lähinnä kahvojen värin parantumisesta, itse pääasia jäi saavuttamatta. :(