Koeajot heitetty 20mm holkeilla tiputettuna.....tuntuis taipuvan mutkiin aika mallikkaasti eli tuunaus ei ollut turha
2 sarjaa holkkeja PE-muovista olis valmiina (protoja) ja yritän saada alkuviikon aikana hapokkaat tai rosteriset pultit ja mutterit sarjoihin.
Lisäksi pitäisi olla tuloillaan levyä vahvuuksilla 10, 15 ja 20 milliä eli jos on kiinnostusta niin laittakaa viestiä.....siirrellään pörssifoorumille sit jos alkaa kiinnostus heräämään hinta jäänee pultteineen ehkä siihen 20-30 euron paikkeille per sarja (riippuu pulttien ja sorvauksen hinnoista).
Näillä saanee myös gen1 mallin tiputettua.
Edited By Masanaattori on 1248622431
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
Mustaa nylontankoa ja rosteri-/haponkestäviä pultteja koitin eilen metsästellä mutta tuntuu olevan ainakin tällä hetkellä hiukan hakusessa.
Itse vaihdoin eilen 20 millisten holkkien tilalle 9mm vahvat kun tuntui aika reilulta toi alkuperäinen tiputus ja saattaa olla ihan asiallinen vaikutus käyttäytymiseen noilla matalammillakin.
Jos haluaa pelkästään korottaa tankoa niin siihen noi 20mm palikat sopinee ihan hyvin mutta jos pudottaa samalla keulaa alaspäin niin saattaa olla asiallista hommata taakse samalla ne koiranluut, jotta saa koko mopon laskettua.
Makuasioita tottakai
Löytyy siis tarvittaessa 9mm, 15mm ja vähän 20mm levyä mistä saan sorvautettua sarjat mahdollisesti niitä tarvitseville.
Pultteja en ala tähän hätään etsiskelemään.....alkuperäisillä saa laitettua 9mm vahvat palikat jos jättää prikat alta pois.
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
Mistään mitään taaskaan tiedä, mut eikös nuo holkit ole tarkoitettu lähinnä silloin käytettäväksi kun keulaa laskee. Omassa ainakin tuli tanko kovin heiluvaksi kun lakkasi tukeutumasta putkien yläpäihin kumien joustaessa. Lisäksi vähän arvelluuttaa sen keskikäikäleen lujuus teleskooppien kohdalta jos ei se saa tukea putkien päästä. Ainakin tällä massalla on köykämiini lujilla jos joutuu tekemään paniikkijarrutuksen tai jotain vastaavaa että painoa tulee tangolle normaalia enemmän. Niinpä tilasin Jenkkilästä samanlaisen palikan mitä Dragrace myy, mutta 32mm paksu ja kokonaan alumiinista tehty.
kormus63 kirjoitti:Mistään mitään taaskaan tiedä, mut eikös nuo holkit ole tarkoitettu lähinnä silloin käytettäväksi kun keulaa laskee. Omassa ainakin tuli tanko kovin heiluvaksi kun lakkasi tukeutumasta putkien yläpäihin kumien joustaessa. Lisäksi vähän arvelluuttaa sen keskikäikäleen lujuus teleskooppien kohdalta jos ei se saa tukea putkien päästä. Ainakin tällä massalla on köykämiini lujilla jos joutuu tekemään paniikkijarrutuksen tai jotain vastaavaa että painoa tulee tangolle normaalia enemmän. Niinpä tilasin Jenkkilästä samanlaisen palikan mitä Dragrace myy, mutta 32mm paksu ja kokonaan alumiinista tehty.
Joo näinhän se muuten on !
Ei pitäis kirjoitella mitään ennenkuin vähän tuumailee mitä kirjoittaa
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
Saattaa se olla et olen myöskin turhan arka Japanin alumiinin kestävyydestä. Ei vaan ole kivaa jos vauhdissa jää stonga käteen kesken mutkan.
Mulla olis rohkealle yhdet joutilaat alumiinista tehdyt 30mm holkit jos joku haluaa laskea keulaa tai nostaa tankoa. Saattaa löytyä jopa sopivat pultitkin niihin.
kormus63 kirjoitti:Saattaa se olla et olen myöskin turhan arka Japanin alumiinin kestävyydestä. Ei vaan ole kivaa jos vauhdissa jää stonga käteen kesken mutkan.
Mulla olis rohkealle yhdet joutilaat alumiinista tehdyt 30mm holkit jos joku haluaa laskea keulaa tai nostaa tankoa. Saattaa löytyä jopa sopivat pultitkin niihin.
Jaa-a, nytpä kirkastuu kuva että jos haluaapi vain asentoa korjata ja tankoa korottaa, on ratkasu tuommonen levyhärpätin. Puslakkeita laitellaan jos samalla laskoo etupiätä. Näin kait tämä on piäteltävä ennen kun mennee ihan sekasin näitten kanssa.