Lähetetty: 26 Touko 2007, 20:49
?Mitä väliä?
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
Suurin syy ainaskin se, ettei tule "vahinko" sakkoja. Ja toinen sy, että helpompi seurailla tienviittoja, kun täsmää kilometrit mittarin kanssa. Ja kolmas syy: Koska on speedohealer, mix ei sitä käyttäis.....!Snake kirjoitti:?Mitä väliä?
BussiJussi kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:paljonkohan pitäs laittaa speedoon korjausta? Jos vakiovälityksillä 7,5%, (17/40), ja välitykset nyt 16/42!!! TUOLTA löytyy calculaattori, JOS joku osais laskeskella!!
:p :p
HEPHEP! Reissu eikun lähestyy... Laittelin tossa 16/42 välitysten tilalle 18/38. Paljonkohan laittas arviolta speedohealeriin korjausta, että mittari näyttäs suunnilleen oikein? Noilla 16/42, oli -15% ok. (Voi olla, että muuttuu rauhallisemmax käytös pyörässä, ja kulutus tippuu.....)
:p :p
Onhan se huomattavasti mukavampi ajella kun tietää tasan tarkkaan koko ajan, että paljonko sitä ylinopeutta on...Snake kirjoitti:?Mitä väliä?
Jaakko kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:paljonkohan pitäs laittaa speedoon korjausta? Jos vakiovälityksillä 7,5%, (17/40), ja välitykset nyt 16/42!!! TUOLTA löytyy calculaattori, JOS joku osais laskeskella!!
:p :p
HEPHEP! Reissu eikun lähestyy... Laittelin tossa 16/42 välitysten tilalle 18/38. Paljonkohan laittas arviolta speedohealeriin korjausta, että mittari näyttäs suunnilleen oikein? Noilla 16/42, oli -15% ok. (Voi olla, että muuttuu rauhallisemmax käytös pyörässä, ja kulutus tippuu.....)
:p :p
aika rajut muutokset teit. noilla arvoilla tulos olisi +24,3
eli näin =>
SH Calibration Value to be stored: +24.3%
SH Conversion mode Value to be stored: 0
- the ignition must be OFF
- set ALL SH switches ON
- turn ON the ignition
- press the button => memory cleared
- set ALL switches OFF EXCEPT #3
- press the button 1 time(s)
- set #4 switch ON
- set #3 switch OFF
- press the button 2 time(s)
- set #5 switch ON
- set #4 switch OFF
- press the button 4 time(s)
- set #6 switch ON
- set #5 switch OFF
- press the button 3 time(s)
- set #6 switch OFF => all data stored in Flash.
Olet oikeassaJanneT kirjoitti:Snake kirjoitti:?Mitä väliä?
Onhan se huomattavasti mukavampi ajella kun tietää tasan tarkkaan koko ajan, että paljonko sitä ylinopeutta on...
Millä välityksillä?markosalmi kirjoitti:300 km/h näytti mittari ja navigaattori pikkusen eri tuloksen: 261 km/h.
Dynossa mitattiin joku aika sitten aivan vakiovälityksillä ja muutenkin vakio bussi ja sen mittarivihe oli linjassa tuon kanssa. Eli kun mittari näytti 300km/t niin todellinen nopeus dynon rullalla oli 264km/t.Wyfell kirjoitti:markosalmi kirjoitti:300 km/h näytti mittari ja navigaattori pikkusen eri tuloksen: 261 km/h.
Millä välityksillä?
Aika iso virhe prosentuaalisestikkin!PetriK kirjoitti:Wyfell kirjoitti:markosalmi kirjoitti:300 km/h näytti mittari ja navigaattori pikkusen eri tuloksen: 261 km/h.
Millä välityksillä?
Dynossa mitattiin joku aika sitten aivan vakiovälityksillä ja muutenkin vakio bussi ja sen mittarivihe oli linjassa tuon kanssa. Eli kun mittari näytti 300km/t niin todellinen nopeus dynon rullalla oli 264km/t.