Takavilkkujen modaus

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

HEY AGO ! Mä tunnen sut JO ! Sä oot ihan asiallinen hemmo, ja oon tasan tarkkaa sammaa mieltä vilkkuproggigsesta . Sähkötyökalu jossa kaapelin kuorin, ja uuvet gumiset liittimet takakatteen alle, tosiaa iisiä .

IHAN HYVÄ, ETTÄ VAHITAAN välillä rönsyää ihan toiselle planeetalle muuten ?!?!

:rasberry:

Miten on ? Onx teitä minkälainen talkoopoppoo, vai lähenkö mukaan. Pe on tosi lämmin päivä ja Vanha skimbaaja ajais vaikka 28 asteen pakkasessa jos Gummi pitäis !! :baaa:

tulee messengerillä infoo -A-

Edited By Agostini on 1175017303
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
-Artsi-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

Sit kun menee liitokset v*tuiks niin multa löytyy yhdet orkkis takavilkut piuhoineen, liittimineen 30e/pari. :;):
:kippis:

Edit: nämä myyty.

Edited By -Artsi- on 1175019297
Club 100 m/s
106-1154289781

Viesti Kirjoittaja 106-1154289781 »

-Artsi- kirjoitti:Sit kun menee liitokset v*tuiks niin multa löytyy yhdet orkkis takavilkut piuhoineen, liittimineen 30e/pari. :;):
:kippis:
No mä voisin ostaa ne ja modata niistä lyhyet varret. Olen sen verran "ulkonäkövammainen" että mun mielestä nuo mollukat on muuten hyvännäköiset kun varsia vaan lyhentää.
Eli laita e-mailina tilinro ja summa toim.kuluineen niin hoidan pois.
Jääpä nuo pitkät varret varoiksi jemmaan..
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

jussibussi kirjoitti:Jääpä nuo pitkät varret varoiksi jemmaan..

Tuon lyhennyksen aikoinaan tehneenä, mulla on semmonen muistikuva ettei niitä varsia rikkoa tartte ??? Otetaan vaan se kuminen tötsä pois siitä välistä, ja kikkaillaan vilkku takaisin kiinni. Eli ovat vielä palautettavissa entiselleen... kai... ehkä... ei ihan 100% varmaksi jaksa muistaa... Toki tuossakin joutuu ne piuhat katkomaan.
Niin, ja katetta en tota hommaa varten irrottanut, onnistuu kyllä ilmankin.

Edited By Timppa on 1175020895
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
purzzi

Viesti Kirjoittaja purzzi »

Miks nuo piuhat pitää katkasta... :shocked: ...kyl mie ainakin oon saanu purettuu ehjänä nuo johdot pois noista orggis vilkuista...sen muoviliittimen johtojen päistä saa ehjänä irti... :smoking:
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
72-1168857737

Viesti Kirjoittaja 72-1168857737 »

Tarviiko laitella vastuksia väliin ja kuinka paljon jos minivilkut (led) laitteleepi...?
???
TJJ

Viesti Kirjoittaja TJJ »

Hombres kirjoitti:Tarviiko laitella vastuksia väliin ja kuinka paljon jos minivilkut (led) laitteleepi...?
???
Tarttee, jos haluaa vilkun toimivan normaalinopeudella. 8,2ohm tais olla?
Bonebreakers MC

BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
-Artsi-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

TJJ kirjoitti:
Hombres kirjoitti:Tarviiko laitella vastuksia väliin ja kuinka paljon jos minivilkut (led) laitteleepi...?
???

...ja ei tarvitse, jos ledivilkun ottoteho on luokkaa 20W, eli alkuperäisen polttimon verran. Tällaisiakin olen nähnyt markkinoilla = vastuskytkentä on rakennettu minivilkun sisälle.

Mutta jujuhan on että vilkkureleelle pitää näkyä sama kuorma kuin orkkis vilkuillakin, muuten se hermostuu.
Club 100 m/s
72-1168857737

-Artsi- kirjoitti:
TJJ kirjoitti:
???

...ja ei tarvitse, jos ledivilkun ottoteho on luokkaa 20W, eli alkuperäisen polttimon verran. Tällaisiakin olen nähnyt markkinoilla = vastuskytkentä on rakennettu minivilkun sisälle.

Mutta jujuhan on että vilkkureleelle pitää näkyä sama kuorma kuin orkkis vilkuillakin, muuten se hermostuu.
No näin vähän arvelinkin...
Kun vielä löytyisi asiallisen näköiset vilkut. Niitä "nuolen kärjen" muotoisia led vilkkuja en viitsi laittaa. Ei käy minusta bussin perään... toisaalta, kauneus on katsojan silmissä :D
Ei pidä vetää hernettä nenään kellä sellaiset on... :bowdown:
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Timppa kirjoitti:
ksthb kirjoitti:Jep, kerran moista ihmetelleena muistelisin että vastus tulee +/- johdon väliin.

Juurikin noin, eli vastus kytketään ledivilkun rinnalle. Vastus, korvattaessa ainoastaan takavilkut ledeillä, pitäisi olla n.6.8 ohm. Jos vaihdetaan myös etupolttimot, niin vastusarvo pudotetaan puoleen (edellyttäen, että busassa on alkup. 21w polttimot?) Lisäksi pitää vastusta valittaessa ottaa humioon sen tehonkesto, joka pitäisi olla min.25w... Tuollaisen vastuksen kohtuullisen suuren lämmöntuoton ja hukatun tehon vuoksi parempi vaihtoehto olisikin vilkkureleen vaihto elektroniseksi.
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Nesmit

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

No kuva kertoo aina enemmän kuin tarpeeksi :D

Tossa sitä asennellaan:
Asentelua
Ja tossa on työn tulosta:
Valmista tuli

Kyllä sitä täytyy jotain soveltaa jos tahtoo vaihtaa noi vilkut?! itellä minivilkuissa oli valmiina liittimet jotka sit puristelin alkuperäisiin johtoihin.
Tänään pitäs mennä hakeen postista powerbronzen undertaili, joten uusiks män... täytyy väsätä uus kilpiteline johon tekee noille vilkuille uudet paikat...

Hombres kirjoitti: Mutta jujuhan on että vilkkureleelle pitää näkyä sama kuorma kuin orkkis vilkuillakin, muuten se hermostuuNo näin vähän arvelinkin...
Kun vielä löytyisi asiallisen näköiset vilkut. Niitä "nuolen kärjen" muotoisia led vilkkuja en viitsi laittaa. Ei käy minusta bussin perään... toisaalta, kauneus on katsojan silmissä :D

Soo soo!! Ihan hyvinhän noi nuolenkärjet sopii :D

Edited By Nesmit on 1175144261
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
72-1168857737

Nesmit kirjoitti:No kuva kertoo aina enemmän kuin tarpeeksi :D

Tossa sitä asennellaan:
Asentelua
Ja tossa on työn tulosta:
Valmista tuli

Kyllä sitä täytyy jotain soveltaa jos tahtoo vaihtaa noi vilkut?! itellä minivilkuissa oli valmiina liittimet jotka sit puristelin alkuperäisiin johtoihin.
Tänään pitäs mennä hakeen postista powerbronzen undertaili, joten uusiks män... täytyy väsätä uus kilpiteline johon tekee noille vilkuille uudet paikat...

Hombres kirjoitti: Mutta jujuhan on että vilkkureleelle pitää näkyä sama kuorma kuin orkkis vilkuillakin, muuten se hermostuuNo näin vähän arvelinkin...

Soo soo!! Ihan hyvinhän noi nuolenkärjet sopii :D
No käy käy...
On vaan jo kahdessa aikaisemmassa mopottimessa jo ollut nuo nuolenkärjet niin ajattelin jotain muuta... :tapu:

Kommentti: Itse otin tosta takaläpästä 15cm pois ja siitä tuli mielestäni ihan jees... noin nopeesti tuunattuna. Mutta kauneus on katsojan silmissä... :thumbup:
Läpästä löytyy kehnokuva mun galleriasta, jos kiinnostaa...
106-1154289781

Viesti Kirjoittaja 106-1154289781 »

Linkki mun galleriaan ja siitä kun kelaa nuolella eteenpäin voitte huomata että vilkkujen modaus ikään kuin ryöstäytyi sunnuntaina käsistä. Otin Agon vinkistä vaarin enkä ottanutkaan vakavasti vaan otin karhua ja pistosaha alkoi laulamamaan ja tuli muuten hyvä. Alkuperäiset vilkun korvakkeet jäi sekä pätkä lokaria kilven taakse vahvistetuna kulmaraudalla.

EDIT: Artsilta ostetut jää hyllyyn odottamaan uusia seikkailuja.

Edited By jussibussi on 1176225821
Nesmit

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

Kyllä ryöstäyty mullakin tunaaminen käsistä :D
Täyty ruuvata nytten toi undertaili kiinni, muutos entiseen on aikamoinen...

ENNEN ja JÄLKEEN

:turbobusa:
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
84-1156786288

Viesti Kirjoittaja 84-1156786288 »

Eikö Nesmitillä ollu semmonen Cyclop undertail? Muistelisin, että tilasit sellasen Rumblelta...

-W
Vastaa Viestiin