Sivu 2/3
Lähetetty: 14 Marras 2005, 11:58
Kirjoittaja villeh
oli akran putkisto ja commander +vapari 176.8 takikselta....
Lähetetty: 14 Marras 2005, 12:20
Kirjoittaja 83-1085581541
Airbox modi,ilmansuodatin vaihdettu paremmin virtaavaan ja bandiitin vaimennin 261,7 hv/8000 rpm ja 251,1 Nm/7000rpm Kemissä mitattu!
Lähetetty: 14 Marras 2005, 12:34
Kirjoittaja RHead
211hp melkein kentän nopeimmailta busalta 2005..
Lähetetty: 14 Marras 2005, 13:43
Kirjoittaja purzzi
Suki kirjoitti:Airbox modi,ilmansuodatin vaihdettu paremmin virtaavaan ja bandiitin vaimennin 261,7 hv/8000 rpm ja 251,1 Nm/7000rpm Kemissä mitattu!
:laugh:
Lähetetty: 14 Marras 2005, 15:57
Kirjoittaja Fastard
-01. Yoshi japan tri oval+K&N. 165hp/142Nm takapallolta. Bikefoxin säätämä.
Lähetetty: 20 Marras 2005, 23:58
Kirjoittaja 116-1126624259
Lähes vakio, niin ei kehtaa vielä ees penkkiin viedä
Lähetetty: 03 Joulu 2005, 23:27
Kirjoittaja BussiJussi
no,niin!!!!!!!! 180hp/142nm!
http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/penkitys2005.jpg
Säästää topicceja:
Paljonko antaa, mikäkin viritys tehoja?
Putkisto, n. 8hp, nokat, n. 10hp, ilmansuodatin BMC+ modi n. 3hp, pc, n. 4hp!!!?
Kommentteja, please!!!!!!!!
Tietäs äkkinäisempikin, mikä halpaa viritystä (turboi, EI lasketa mukaan!)
Näillä eväillä yritystä ENSIMMÄISELLE JNS kentällä 300 ylitykselle, ilman puhallinta, hauskaa happee, <1300cc busalle!
Meinas unohtuu.!!!! :p :p jussi :p :p
Lähetetty: 03 Joulu 2005, 23:59
Kirjoittaja 107-1089231881
BussiJussi kirjoitti:no,niin!!!!!!!! 180hp/142nm!
http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/penkitys2005.jpg
Säästää topicceja:
Paljonko antaa, mikäkin viritys tehoja?
Putkisto, n. 8hp, nokat, n. 10hp, ilmansuodatin BMC+ modi n. 3hp, pc, n. 4hp!!!?
Kommentteja, please!!!!!!!!
Tietäs äkkinäisempikin, mikä halpaa viritystä (turboi, EI lasketa mukaan!)
Näillä eväillä yritystä ENSIMMÄISELLE JNS kentällä 300 ylitykselle, ilman puhallinta, hauskaa happee, <1300cc busalle!
Meinas unohtuu.!!!! :p :p jussi :p :p
Ennenaikainen ilo, sillä joku lyö sut vakiolla. Usko pois
Lähetetty: 04 Joulu 2005, 02:59
Kirjoittaja 74-1085495998
BussiJussi kirjoitti:no,niin!!!!!!!! 180hp/142nm!
http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/penkitys2005.jpg
Säästää topicceja:
Paljonko antaa, mikäkin viritys tehoja?
Putkisto, n. 8hp, nokat, n. 10hp, ilmansuodatin BMC+ modi n. 3hp, pc, n. 4hp!!!?
Kommentteja, please!!!!!!!!
Tietäs äkkinäisempikin, mikä halpaa viritystä (turboi, EI lasketa mukaan!)
Näillä eväillä yritystä ENSIMMÄISELLE JNS kentällä 300 ylitykselle, ilman puhallinta, hauskaa happee, <1300cc busalle!
Meinas unohtuu.!!!! :p :p jussi :p :p
Ettei nyt olis taas puhuttu suulla suuremmalla
Lähetetty: 04 Joulu 2005, 11:12
Kirjoittaja jarim
Ei ihan Joensuun kentällä mutta... anyway, been there, done that: http://www.hiekkalaatikko.org/300.jpg :p Ei siihen nokkia ja muuta tartte. :;):
Lähetetty: 05 Joulu 2005, 11:32
Kirjoittaja Sepe
Oisit vähän enemmän virittänyt sitä Sigmaa niin olis mennyt sen 200 mailiakin.
Lähetetty: 05 Joulu 2005, 13:21
Kirjoittaja MGa
Mulla lähes vakio eli pelkillä Micronin slipareilla tuli Korpiahon penkissä 159heppaa takaselta.
Onko muilla muuten kokemuksia Erkka Korpiahon tai O. Reimanin penkeistä?
Mites tästä eteenpäin kannattaisi jatkaa kun tuo tehohan tunnetusti maksaa ja sitä pätäkkää ei kauheesti löydy.
K&N suodatin on tulossa mites vielä pair pois ja meinasin tuota vakiokäyrästön muokkausta tuohon 4-2-1 muotoon?
Onko muuten uudemmissa putkistoissa muuta eroo noihin vanhempiin ku nätimpi kromin kiilto ja saisko ton vanhemman mallin mustan joteskin kiiltämään vähän kivemmin
Lähetetty: 05 Joulu 2005, 13:35
Kirjoittaja Kujo
Vanhemman mallin pakosarjassa oikean puoleinen "väliputki" ennen vaimentajaa on kiinteästi pakosarjassa, uudemmassa pakosarja päättyy molemmin puolin moottorin taakse.
Lähetetty: 08 Joulu 2005, 11:46
Kirjoittaja BussiJussi
MGa kirjoitti:Mulla lähes vakio eli pelkillä Micronin slipareilla tuli Korpiahon penkissä 159heppaa takaselta.
Onko muilla muuten kokemuksia Erkka Korpiahon tai O. Reimanin penkeistä?
Mites tästä eteenpäin kannattaisi jatkaa kun tuo tehohan tunnetusti maksaa ja sitä pätäkkää ei kauheesti löydy.
K&N suodatin on tulossa mites vielä pair pois ja meinasin tuota vakiokäyrästön muokkausta tuohon 4-2-1 muotoon?
Onko muuten uudemmissa putkistoissa muuta eroo noihin vanhempiin ku nätimpi kromin kiilto ja saisko ton vanhemman mallin mustan joteskin kiiltämään vähän kivemmin
Senverran kokemusta Erkan penkistä, että antoi suunnilleen saman tuloksen, kuin Viaberin penkki. Kyseessä ei busa, vaan entinen Jammu. Erkan penkki antoi 136hp, Viaber 132hp. Jos et turboa laita, maksaa vaparin viritys jonkunverran tosta eteenpäin. Kokoputkistolla tod.näköisesti tehoa ois lähtenyt n. 5hp lisää, kun alkukäyrät ei ahista. Yoshin nokat maksaa 1038,- ovh. Pairin poisto ei vaikuta (tietääkseni) tehoon, mutta painoa vähän säästyy. Ilmansuodatin mod. antaa kans muutaman lisähepan, luultavasti. Mutta KUNNOLLA toimiakseen vaatii pc:n kanss, joka taas maksaa 400,- ovh.
Käytettynä, jos saa pukiston, nokat, ja pc:n, saat n.180hp, reilulla 2000eurolla. Siitä eteenpäin joudut, isontamaan kuutiota, ja venttillejä, joka työnä iso, jos ei omat taidot riitä. Ja maksaa tietysti rahaa. Omia putkistoja muokkaukksen alla busanisteilla, tuloksia odotellaan!! Muistutukseksi vielä: Pakoputken vaihto pudottaa pyörän painoa n. 10kg, joka tarkoittaa, melkein yhtäpaljon hevosvoimia lisää!
:p
Lähetetty: 13 Joulu 2005, 20:26
Kirjoittaja kajbusa
Ajovalopoltin ja peilit irroitettuna, kuuppa asennettuna ja 0,5bar rengaspaineilla 245hv ja 194 Nm...