Sivu 2/3
Lähetetty: 28 Huhti 2009, 19:38
Kirjoittaja JakeS
Vmatti kirjoitti:JakeS kirjoitti:Vmatti kirjoitti:14tkm takana eikä oo ainakaan vielä mitään ilmenny. Toimii kuin se kuuluisa vessa.
Tuohan on jo kohta loppuunajettu Mulla edelleen kiinteät 8500 km ajettu....
No asvaltilla ajellessa kertyy helpommin noita kilometrejä kuin eräiden harrastamilla 'busa off-road ajeluilla' ??? :rasberry:
Ja nyt koputetaan puuta...
Ja toiseksi noi kilometrithän on vasta luokkaa 'sisäänajo suoritettu'.
Älä muuta virko. Nappularenkaat kun ei mahdu ei sitten millään.
Mopo on ollu kunnossa jo jonkin aikaa, mutta edelleenkään ei polttoaineensyöttö toimi niin kuin pitäisi. Mielenkiinnolla odottelen mikä on ollut vikana.
Kawasakimiehenä edelleen ollaan. Kukaan ei morjesta, karmea rohina koko ajan, tärisee ja tutisee sekä eturengas on neliskanttinen. Koita tätä nyt selvinpäin kestää
Lähetetty: 28 Huhti 2009, 20:07
Kirjoittaja sam77
JakeS kirjoitti:Vmatti kirjoitti:JakeS kirjoitti:
Tuohan on jo kohta loppuunajettu Mulla edelleen kiinteät 8500 km ajettu....
No asvaltilla ajellessa kertyy helpommin noita kilometrejä kuin eräiden harrastamilla 'busa off-road ajeluilla' ??? :rasberry:
Ja nyt koputetaan puuta...
Ja toiseksi noi kilometrithän on vasta luokkaa 'sisäänajo suoritettu'.
Älä muuta virko. Nappularenkaat kun ei mahdu ei sitten millään.
Mopo on ollu kunnossa jo jonkin aikaa, mutta edelleenkään ei polttoaineensyöttö toimi niin kuin pitäisi. Mielenkiinnolla odottelen mikä on ollut vikana.
Kawasakimiehenä edelleen ollaan. Kukaan ei morjesta, karmea rohina koko ajan, tärisee ja tutisee sekä eturengas on neliskanttinen. Koita tätä nyt selvinpäin kestää
Tuu hakee multa bussukka alle
Lähetetty: 28 Huhti 2009, 21:30
Kirjoittaja Snowman
Just katsoin Jenkkilän suskan sivut ja siellä ei ainakaan vielä ole annettu virallista recall kutsua kykästä..
Voisin kyllä kysäistä suska finlandilta jos tietävät jotain..tai jos kertovat
Lähetetty: 28 Huhti 2009, 21:39
Kirjoittaja Vmatti
Tässä toi samainen Service Bulletin vielä toisessa muodossa (jos kuvien laitto näin sallitaan, eivät ole isoja edes kooltaan). Asia on kuitenkin tärkeä.
Edited By Vmatti on 1240944288
Lähetetty: 28 Huhti 2009, 22:08
Kirjoittaja Jorgos
Täällä keskustelua myös ja tuolla ilmeisesti nuo samat kuvat...
Lähetetty: 28 Huhti 2009, 22:14
Kirjoittaja jbusa
Eli huhu recallista lienee liioteltua... mutta kannattanee kuunnella kykän turhia ääniä huolella ???
Lähetetty: 28 Huhti 2009, 22:40
Kirjoittaja Snowman
Soitan huomenna suzukille ja kysyn..pitääkö huolestua ja toivotaan että tästä ei tule recall kutsua.
Edited By Snowman on 1240947684
Lähetetty: 29 Huhti 2009, 11:02
Kirjoittaja hajahuja
ei haittaa vaikka takaisinkutsuja tuliskin,saispahan viat korjattua takuuseen.toistaseksi mennyt ilman vikoja,12000km
Lähetetty: 29 Huhti 2009, 11:03
Kirjoittaja hajahuja
Suki kirjoitti:On se eri hyvä tää gen.1 kun se ei hajoo millään.... :p
juurikin tuosta voidaan olla montaa mieltä
Lähetetty: 29 Huhti 2009, 12:22
Kirjoittaja Snowman
Ei ollu vielä suskalla tietoa..pitää huomenna kysyä uudelleen eri henkilöltä.
Lähetetty: 30 Huhti 2009, 09:43
Kirjoittaja Snowman
No niin..hommahan on niin että se on "vain" service bulletti huolloille ei aiheuta recall kutsua. Mutta jos tyhjäkäynnillä kuuluu ääntä kytkimen suunnalta niin huoltoon yhteys ja korjaus takuuseen.Näin kerrottiin susukilla tänään. Ja taas saa nukkua yön.
Lähetetty: 01 Touko 2009, 09:35
Kirjoittaja Vmatti
tuolla muutama kuva miten käy kun on ollu tilanne päällä liian kauan:
-kilks-
Joku paremmin saksaa taitava vois kaivella .de sivustolta lisää infoa!
Lähetetty: 10 Heinä 2009, 15:22
Kirjoittaja majuriTK
maiksu75 kirjoitti:4000km ajettu K8 ja itseasiassa kun tämän ketjun luin niin muistinkin että piti se aika kolinaa kylmänä kun talven jälkeen käynnistin,nyt kun aloin tarkempaa seurailemaan niin kyl mul siel joku kolisee,hiljenee kun lyö kahvan pohjaan! Tekee kylmänä tuopn,ei muuten.
Kolinaa ja kytkimen luistamista , alkoi esiintymään myös minun pyörässä viime kerralla pudasjärven testi päivillä 12000 tuhannen huollossa tänään kytkin auki ja kolme pulttia löysällä,yksi melkein irti!Elikkä kannattaa kuunnella tarkasti näitä ääniä ja pyörähän on vuosimallia -08 ???
Lähetetty: 10 Heinä 2009, 19:28
Kirjoittaja jakehaanpää
majuriTK kirjoitti:maiksu75 kirjoitti:4000km ajettu K8 ja itseasiassa kun tämän ketjun luin niin muistinkin että piti se aika kolinaa kylmänä kun talven jälkeen käynnistin,nyt kun aloin tarkempaa seurailemaan niin kyl mul siel joku kolisee,hiljenee kun lyö kahvan pohjaan! Tekee kylmänä tuopn,ei muuten.
Kolinaa ja kytkimen luistamista , alkoi esiintymään myös minun pyörässä viime kerralla pudasjärven testi päivillä 12000 tuhannen huollossa tänään kytkin auki ja kolme pulttia löysällä,yksi melkein irti!Elikkä kannattaa kuunnella tarkasti näitä ääniä ja pyörähän on vuosimallia -08 ???
Hmmm... onks muilla kuin majuriTK:lla omakohtaisia kokemuksia tästä kyykkä hommasta ???
Lähetetty: 10 Heinä 2009, 21:27
Kirjoittaja Rasputin
Onko kytkimessä sama vika kuin eka bussissa? Eikö sukisuki ole ottanut virheestä vaarin...