Sivu 2/2

Lähetetty: 27 Helmi 2006, 14:27
Kirjoittaja MGa
sitä bensaa on sitte joka paikka täynnä ku ei oo hanaa mitä sulkea..

Lähetetty: 27 Helmi 2006, 14:47
Kirjoittaja busa00
dick kirjoitti:Kilometrejä on mittarissa 25000. Pitäiskö teidän mielestä bensapumppu irrottaa ja avata samoin kuin ruiskusuuttimet varmuuden vuoksi.

Taitaa olla tapauskohtaista tuo suodattimien tukkeutuminen 00-mallissa, mulla on mittarissa 62000 (ostohetkellä oli 20t) ja just eilen katoin suodattimet ekakerran itse eikä oikeastaan roskanroskaa missään :thumbup: mutta ainahan voi ottaa varmanpäälle ja katsoa sihdit / haistella bensantuoksua kun se vain valuu ja valuu ja valuu ja valuu ennenkuin saa letkut tukkoon....

Lähetetty: 27 Helmi 2006, 23:07
Kirjoittaja villeh
purzzi kirjoitti:
dick kirjoitti:Pyörä on meinaan säilytyksessä kämpän eteisessä.

...hö...nii ne toiset... :shocked: ...tota miekii oon yrittäny ehdottaa, MUT ei vaa käy jonkun mielestä... :omituinen:
miäkii jopa olohuonetta mut EI

Lähetetty: 27 Helmi 2006, 23:20
Kirjoittaja -Artsi-
villeh kirjoitti:
purzzi kirjoitti:
dick kirjoitti:Pyörä on meinaan säilytyksessä kämpän eteisessä.

...hö...nii ne toiset... :shocked: ...tota miekii oon yrittäny ehdottaa, MUT ei vaa käy jonkun mielestä... :omituinen:

miäkii jopa olohuonetta mut EI

Ette vaan osaa:
talviunet vierashuoneessa

:D :kippis:

Lähetetty: 27 Helmi 2006, 23:34
Kirjoittaja 107-1089231881
KnightOfNi kirjoitti:Noniin, nyt on pumppu purettu taas kerran. Se iso muovinen verkkosihti (filter screen) siellä pumpun tulopuolella oli aivan jumalattoman tukossa. Harmi etten ottanut siitä kuvaa, mutta se oli niin tukossa että todella ihme että pyörä on voinut edes jollain tavalla toimia.

Funtsittiin vähän asiaa ja päätettiin että ei laiteta sitä sihtiä sinne ollenkaan takaisin eli jätettiin se kylmästi pois. Se verkko siinä on niin tiheä että parin vuoden päästä se olisi taas varmasti tukossa. Tuskinpa tuo verkon puuttuminen mitään haittaakaan tekee, onhan siinä sen jälkeenkin vielä paperinen suodatin, pikkusihti siinä paineensäätimen alla ja suuttimissakin vielä suodattimet. Vai mitä olette mieltä ? Myös tämäkin heppu oli jättänyt sen kokonaan pois. Jotkut kuulemma poistavat vielä noi suuttimienkin suodattimet...

Kasattiin sitten palikat kasaan ja avot, pyörä lähti tulille kuin palmun alta :) Yksi asia jäi mietityttämään, kun vapaalla vaihteella annoin kunnolla kaasua koneelle niin jossain 9000rpm jälkeen huomas selkeesti että kone pikkasen pätkii tai siis ei vedä ihan 100% puhtaasti rajoittimeen asti. Onko tämä joku suojamekanismi joka toimii kun vaihde on vapaalla ja kuormaa ei ole ? Voisiko joku kokeilla omallaan samaa hommaa täyskaasulla ? Koeajolenkkiä ei voinut suorittaa kun mopo on seisonnassa.

Meillä ei ollut kyllä mitään ongelmia tuossa pumpun kasaamisessa, vaikka käytettiin vanhoja O rengastiivisteitä...
Ei siinä mitää vikaa ole. Kiekkamittari ei vaan ehdi mukaan paikallaan kierrattäessä. Rajoitin siel röpöttelee, ei syytä huoleen.