Sivu 2/5

Lähetetty: 10 Elo 2006, 11:06
Kirjoittaja 104-1152012659
onko kellään kokemutsta tästä setistä oottelee alle laitooa taka METZELER: 190/50 ZR 17 (73W)TL Sportec M-1 P 153,51€ etu METZELER: 120/70 ZR 17 (58W)TL Sportec M-1 P 107,80€ hommasin nämä reiatec.fi onko eroja tavallisessa sportec:ssa ja tuon (p) kirjaimen välillä
jotkut rengastoimittajat ilmoittaa että tuo (p) kirjaimella varustettu rengas on tehty supernopeisiin pyöriin esim hayabusa

Lähetetty: 10 Elo 2006, 12:16
Kirjoittaja JakkeBusa
Olikos toi Z6 se, joka lipasahtelee alta märällä ?

Mullon 7500 km nyt ajettu ensiasennuskumeilla ja 1/3 lienee
vielä jäljellä. Ei toki ole yksiäkään burniksia otettu. En voi moittia. Nopean ajon pitoa en ole vielä testannut, ei leine parhaimmasta päästä ainakaan tämän kyselyn perusteella.

Lähetetty: 10 Elo 2006, 12:30
Kirjoittaja 80-1126980226
Lipsahti se z6 märällä, mutta ei johtunut renkaasta.
:thumbup:

Lähetetty: 10 Elo 2006, 17:24
Kirjoittaja 80-1142185074
Ainakaan allekirjoittaneella ei ole ollut omien Z6 kanssa mitään ongelmia märällä. Muutenkin IMHO on aivan toiselta planeetalta ajettavuudeltaan kuin originaali BT56 tosin onhan konstruktiolla jonkun verran ikäeroa. Seuraavaksi voisi kokeilla jotain "sporttisempaa" gummia ihan vaan huvikseen ei siksi että tuossa metukassa olisi valittamista.

Lähetetty: 10 Elo 2006, 17:36
Kirjoittaja steme
Mulla vaihtu vakionakki vähän yli neljässä tonnissa Pirellin Diablo Corsa:n. Ei oo mitään valittamista, pitoa ainakin löytyy. Saas nähdä sitten ton kulutuspuolen kanssa.. :D
Nyt ois etunenkin menossa vaihtoon, johan mittarissa onkin hiukka päälle 6000... miten v...ssa nää batlaksit ei kestä? :thumbdown:
Niin, ja eteenkin mulla on tuolla Corsa odottelemassa..

Lähetetty: 10 Elo 2006, 23:55
Kirjoittaja 107-1089231881
steme kirjoitti:Mulla vaihtu vakionakki vähän yli neljässä tonnissa Pirellin Diablo Corsa:n. Ei oo mitään valittamista, pitoa ainakin löytyy. Saas nähdä sitten ton kulutuspuolen kanssa.. :D
Nyt ois etunenkin menossa vaihtoon, johan mittarissa onkin hiukka päälle 6000... miten v...ssa nää batlaksit ei kestä? :thumbdown:
Niin, ja eteenkin mulla on tuolla Corsa odottelemassa..

Liian pieni paine tuhoo prikkarin hetkessä. Mulla yli 8000 km mittarissa ja rengas kuin uusi :shocked:
etu renkaassa on hyvä pitää normikäytössä max paine 2,9-3,0 bar jolloin kuluu tasaisemmin.


edit:Pilkku virhe korjattu ettei poijaat katkee :tapu:




Edited By ksthb on 1155626322

Lähetetty: 11 Elo 2006, 06:19
Kirjoittaja 103-1116517908
ksthb kirjoitti:normikäytössä max paine 2,9-30 bar jolloin kuluu tasaisemmin.
:shocked: :D

Lähetetty: 12 Elo 2006, 13:25
Kirjoittaja purzzi
gold kirjoitti:
ksthb kirjoitti:normikäytössä max paine 2,9-30 bar jolloin kuluu tasaisemmin.

:shocked: :D
:laugh:

Lähetetty: 15 Elo 2006, 09:56
Kirjoittaja jarim
Perhana, ei tuo mun rengas tunnu kuluvan sitte millään. Takana 7000km + kahdet varttimailiajot ja ei ole edes vielä sakkorajalla. Kaippa tuolla vielä Tampereellakin pitää käydä. Kyseessä siis Michelin Pilot Power 190/50/17... :p

ps. ja PITÄÄ!

Lähetetty: 16 Elo 2006, 10:50
Kirjoittaja 79-1091167648
Mulla on edessä rennsportti ja takana matkarengas Misukan pilot road. Hiton hyvin on kestäny takarengas, jo yli 10tkm ja vieläkään ei ole sakoilla. Ei sillä tietty radalle voi mennä, mutta en mä tolla isolla muutenkaan viitsi lähteä sinne. Etunen on ollut nyt yli 5000km ja näyttää edelleen uudelle! Vaikka onkin pehmyt rengas. Mielestäni eteen voi ja kannattaa laittaa pehmyt rengas, koska se kuluu tasaisemmin kuin kovat ainakin mun käytössä. Kovemmat kuluvat hampaille ja omitusen muotoisiksi ja ovat vaihtovalmiita ilmeisesti suunnilleen samoilla kilsoilla kuin pehmeät...

Lähetetty: 03 Syys 2006, 21:05
Kirjoittaja 83-1085581541
Itsellä M1 edessä ja Z6 takana enkä voi edelleenkään moittia yhdistelmää. Ja pitoa on löytynyt ihan omiksi tarpeiksi... :turbobusa:

Lähetetty: 09 Syys 2006, 22:40
Kirjoittaja mibusa
Itse laitoin ex busaan taakse continental road attackin ja pitoa tuntui olevan tod. hyvin. mielestäni erittäin hyvä valinta.. :smoking:

Lähetetty: 19 Loka 2006, 22:52
Kirjoittaja 100-1151988742
Nyt on kokeiltu varmaan kaikki maailman merkit, ja taka-renkaana on pakko sanoa, että Pilot-Power kestää parhaiten. Tietysti löytyy pehmeitä pitorenkaita, mutta niillä ei kauan ajella yleensä.... :mosh:

Lähetetty: 19 Loka 2006, 22:55
Kirjoittaja 100-1151988742
Tässä Saksasta halvalla--> http://www.moto-tyres.co.uk/Motorcycle-tyres.html



Edited By danne on 1161287935

Lähetetty: 20 Loka 2006, 00:02
Kirjoittaja toimeve
mibusa kirjoitti:Itse laitoin ex busaan taakse continental road attackin ja pitoa tuntui olevan tod. hyvin. mielestäni erittäin hyvä valinta.. :smoking:
...no ja kohtuullisen mukavalta se tuntuu ajella tällä uuella omistajallaki...joskin muista rengasmerkeistä ei ole vielä tällä pyörämerkillä kokemusta.

Aikasemmassa pyörässäni CBR1000F oli alla kolmenlaista eri rengasta ja en sitten pätkääkhän tykänny B020:sta jostaki syystä vaikka se kyllä kesti 10 tkm kylläki pelekästhän maantieajoa (pl yks päivä Motoparkissa hissutellen). Pirelli GTS Dragon oli mukava rengas siihen pyörhän ja nyt viimeksi laitoin Z4:n ja se oli tunnokas ja ainaki omhan ajotyylhin jotenki herkän mukava rengas. No, ens kesänä sitten varmasti parit/kolmet takarenkhat tullee kokkeiltua.