Lähetetty: 03 Huhti 2011, 11:54
Oli vielä viime kesänä tallissa, tilasin meren takaa. Eipä tullut käytettyä lainkaan paikallaan, myin pois, muistaakseni Wäiskille?
Pakma kirjoitti:Ketjuratassetin vaihto häämöttää.Onko heittää kokemuksesta mitä tuonne paikalleen laittais.Paikalliselta sais d.i.d. ketjut ja jt rattaat suurinpiirtein kohtuuella,mutta rk vitja kyllä maistu aika kalliilta.
Tilaa tuolta saksasta ja ota samalla ne muutkin huoltotarpeet samaan kyytiin. DID ketju kyllä kestää sen minkä muutkin.Pakma kirjoitti:Ketjuratassetin vaihto häämöttää.Onko heittää kokemuksesta mitä tuonne paikalleen laittais.Paikalliselta sais d.i.d. ketjut ja jt rattaat suurinpiirtein kohtuuella,mutta rk vitja kyllä maistu aika kalliilta.
Vaihda muut hilppeet ite ja kasaa vanhalla ketjulla ja aja suoraan vaikka Sirniön Salelle ja vaihdata pelkkä ketju jos et uskalla ite niitata. Mä voin tulla kaveriks pajottamaan..iso leka mukana.Pakma kirjoitti:Osat hommattu,vieläkö löytyis tekijä joka ne vaihtaa.
waiski10 kirjoitti:Tuo tänne. Koppa lonkeroa.
Snowman kirjoitti:Pakma kirjoitti:Osat hommattu,vieläkö löytyis tekijä joka ne vaihtaa.
Vaihda muut hilppeet ite ja kasaa vanhalla ketjulla ja aja suoraan vaikka Sirniön Salelle ja vaihdata pelkkä ketju jos et uskalla ite niitata. Mä voin tulla kaveriks pajottamaan..iso leka mukana.
ei oo paha homma ollenkaan, onnistuu ihan perus työkaluilla!! itellä ei ainakaan ole ollut mitään probleemia kyseisen homman kans.. ellei lasketa mukaan hajonneen laakerin irrotusta... se teetti hiukan töitä, piti kaasulla hiukan lämmitellä että ulkokehä irtos :pPakma kirjoitti:Ne pitäis vaihtaa noi laakerit samaan syssyyn.Millanenhan homma se on noin niinku kotovehkeillä,miten tiukassa ja tarviiko prässiä vaihtoon??Saukkahan kyllä homman hoitaa jos muu ei auta :OSnowman kirjoitti:Vaihda muut hilppeet ite ja kasaa vanhalla ketjulla ja aja suoraan vaikka Sirniön Salelle ja vaihdata pelkkä ketju jos et uskalla ite niitata. Mä voin tulla kaveriks pajottamaan..iso leka mukana.Pakma kirjoitti:Osat hommattu,vieläkö löytyis tekijä joka ne vaihtaa.
Laakerit ja stefat löytyy ylähyllyltä, sekä gen 1ja2.Pakma kirjoitti:Ne pitäis vaihtaa noi laakerit samaan syssyyn.Millanenhan homma se on noin niinku kotovehkeillä,miten tiukassa ja tarviiko prässiä vaihtoon??Saukkahan kyllä homman hoitaa jos muu ei auta :OSnowman kirjoitti:Vaihda muut hilppeet ite ja kasaa vanhalla ketjulla ja aja suoraan vaikka Sirniön Salelle ja vaihdata pelkkä ketju jos et uskalla ite niitata. Mä voin tulla kaveriks pajottamaan..iso leka mukana.Pakma kirjoitti:Osat hommattu,vieläkö löytyis tekijä joka ne vaihtaa.
Miks siinä keula tarvii saada ylös? :OSnowman kirjoitti:Onnistuu kotikonsteinkin jos keula saadaan ylös.
Siksihän se iso leka mukana. ja isohylsysatsi olis hyvä olla sopiviksi holkeiksi uutta laakeria painaessa/naputtaessa paikoilleen.Asennus lonkerot vasta ku hommat tehty..
Just sitä. Etulaakeritkin myös.BaTTman kirjoitti:Miks siinä keula tarvii saada ylös? :OSnowman kirjoitti:Onnistuu kotikonsteinkin jos keula saadaan ylös.
Siksihän se iso leka mukana. ja isohylsysatsi olis hyvä olla sopiviksi holkeiksi uutta laakeria painaessa/naputtaessa paikoilleen.Asennus lonkerot vasta ku hommat tehty..
Vai etupyörän laakereitako meinasit?