Sivu 2/5

Lähetetty: 03 Huhti 2011, 11:54
Kirjoittaja suiza
Oli vielä viime kesänä tallissa, tilasin meren takaa. Eipä tullut käytettyä lainkaan paikallaan, myin pois, muistaakseni Wäiskille?

Lähetetty: 20 Loka 2011, 15:33
Kirjoittaja Snowman
Onkohan kellään kokemusta Triple SSS Ketjuista?
Pitäisi alkaa vaihtamaan setti ja ebay:n ihmeistä löyty tommoset JT:n rattailla. Toki olihan siellä DID+Jt eikä hinta eroa paljoakaan.Mutta ihan mielenkiinnosta.

Lähetetty: 27 Elo 2012, 17:53
Kirjoittaja Pakma
Ketjuratassetin vaihto häämöttää.Onko heittää kokemuksesta mitä tuonne paikalleen laittais.Paikalliselta sais d.i.d. ketjut ja jt rattaat suurinpiirtein kohtuuella,mutta rk vitja kyllä maistu aika kalliilta.

Lähetetty: 27 Elo 2012, 21:04
Kirjoittaja Heksa
Pakma kirjoitti:Ketjuratassetin vaihto häämöttää.Onko heittää kokemuksesta mitä tuonne paikalleen laittais.Paikalliselta sais d.i.d. ketjut ja jt rattaat suurinpiirtein kohtuuella,mutta rk vitja kyllä maistu aika kalliilta.

jos ei kiire osta Halavalla http://www.motorradteile-hamburg.de/ tuolta. Tulee toki saksastakin noin viikossa

Lähetetty: 28 Elo 2012, 10:08
Kirjoittaja Snowman
Pakma kirjoitti:Ketjuratassetin vaihto häämöttää.Onko heittää kokemuksesta mitä tuonne paikalleen laittais.Paikalliselta sais d.i.d. ketjut ja jt rattaat suurinpiirtein kohtuuella,mutta rk vitja kyllä maistu aika kalliilta.
Tilaa tuolta saksasta ja ota samalla ne muutkin huoltotarpeet samaan kyytiin. DID ketju kyllä kestää sen minkä muutkin.
Ota vaan se alempi ZVM-jotain höpinää eli kalliimpi vaihtoehto.
Onhan nuo rentoreginat pyörinyt nyt n.22tkm.Ja sitten se oileri niin ei tarvii rasvailla ite. :arskat:

Lähetetty: 31 Elo 2012, 22:21
Kirjoittaja Pakma
Osat hommattu,vieläkö löytyis tekijä joka ne vaihtaa.

Lähetetty: 31 Elo 2012, 23:03
Kirjoittaja waiski10
Tuo tänne. Koppa lonkeroa.

Lähetetty: 01 Syys 2012, 01:09
Kirjoittaja Snowman
Pakma kirjoitti:Osat hommattu,vieläkö löytyis tekijä joka ne vaihtaa.
Vaihda muut hilppeet ite ja kasaa vanhalla ketjulla ja aja suoraan vaikka Sirniön Salelle ja vaihdata pelkkä ketju jos et uskalla ite niitata. Mä voin tulla kaveriks pajottamaan..iso leka mukana. :)

Lähetetty: 01 Syys 2012, 09:54
Kirjoittaja Pakma
:D
waiski10 kirjoitti:Tuo tänne. Koppa lonkeroa.

Pikkasen jos oisit lähempänä tehtäis diili.

Lähetetty: 01 Syys 2012, 10:00
Kirjoittaja Pakma
Snowman kirjoitti:
Pakma kirjoitti:Osat hommattu,vieläkö löytyis tekijä joka ne vaihtaa.

Vaihda muut hilppeet ite ja kasaa vanhalla ketjulla ja aja suoraan vaikka Sirniön Salelle ja vaihdata pelkkä ketju jos et uskalla ite niitata. Mä voin tulla kaveriks pajottamaan..iso leka mukana. :)

Ne pitäis vaihtaa noi laakerit samaan syssyyn.Millanenhan homma se on noin niinku kotovehkeillä,miten tiukassa ja tarviiko prässiä vaihtoon??Saukkahan kyllä homman hoitaa jos muu ei auta :O




Edited By Pakma on 1346482889

Lähetetty: 01 Syys 2012, 10:12
Kirjoittaja blackbusa
Pakma kirjoitti:
Snowman kirjoitti:
Pakma kirjoitti:Osat hommattu,vieläkö löytyis tekijä joka ne vaihtaa.
Vaihda muut hilppeet ite ja kasaa vanhalla ketjulla ja aja suoraan vaikka Sirniön Salelle ja vaihdata pelkkä ketju jos et uskalla ite niitata. Mä voin tulla kaveriks pajottamaan..iso leka mukana. :)
Ne pitäis vaihtaa noi laakerit samaan syssyyn.Millanenhan homma se on noin niinku kotovehkeillä,miten tiukassa ja tarviiko prässiä vaihtoon??Saukkahan kyllä homman hoitaa jos muu ei auta :O
ei oo paha homma ollenkaan, onnistuu ihan perus työkaluilla!! itellä ei ainakaan ole ollut mitään probleemia kyseisen homman kans.. ellei lasketa mukaan hajonneen laakerin irrotusta... se teetti hiukan töitä, piti kaasulla hiukan lämmitellä että ulkokehä irtos :p

Lähetetty: 01 Syys 2012, 11:17
Kirjoittaja waiski10
Pakma kirjoitti:
Snowman kirjoitti:
Pakma kirjoitti:Osat hommattu,vieläkö löytyis tekijä joka ne vaihtaa.
Vaihda muut hilppeet ite ja kasaa vanhalla ketjulla ja aja suoraan vaikka Sirniön Salelle ja vaihdata pelkkä ketju jos et uskalla ite niitata. Mä voin tulla kaveriks pajottamaan..iso leka mukana. :)
Ne pitäis vaihtaa noi laakerit samaan syssyyn.Millanenhan homma se on noin niinku kotovehkeillä,miten tiukassa ja tarviiko prässiä vaihtoon??Saukkahan kyllä homman hoitaa jos muu ei auta :O
Laakerit ja stefat löytyy ylähyllyltä, sekä gen 1ja2. :;):

Lähetetty: 01 Syys 2012, 17:08
Kirjoittaja Snowman
Onnistuu kotikonsteinkin jos keula saadaan ylös.
Siksihän se iso leka mukana.:D ja isohylsysatsi olis hyvä olla sopiviksi holkeiksi uutta laakeria painaessa/naputtaessa paikoilleen.Asennus lonkerot vasta ku hommat tehty..

Lähetetty: 01 Syys 2012, 18:27
Kirjoittaja BaTTman
Snowman kirjoitti:Onnistuu kotikonsteinkin jos keula saadaan ylös.
Siksihän se iso leka mukana.:D ja isohylsysatsi olis hyvä olla sopiviksi holkeiksi uutta laakeria painaessa/naputtaessa paikoilleen.Asennus lonkerot vasta ku hommat tehty..
Miks siinä keula tarvii saada ylös? :O
Vai etupyörän laakereitako meinasit?

Lähetetty: 01 Syys 2012, 19:16
Kirjoittaja Snowman
BaTTman kirjoitti:
Snowman kirjoitti:Onnistuu kotikonsteinkin jos keula saadaan ylös.
Siksihän se iso leka mukana.:D ja isohylsysatsi olis hyvä olla sopiviksi holkeiksi uutta laakeria painaessa/naputtaessa paikoilleen.Asennus lonkerot vasta ku hommat tehty..
Miks siinä keula tarvii saada ylös? :O
Vai etupyörän laakereitako meinasit?
Just sitä.:) Etulaakeritkin myös.