Sivu 2/4
Lähetetty: 11 Touko 2013, 21:44
Kirjoittaja Mikko_A
Nonniinsa... Nyt on vaihdettu pääsylkyn sarja ja molempien satuloiden tiivistesarjat. Ilmausta harrastettu kanssa kyllästymiseen asti. Ei vaan parane bussin jarrut. Pysähtyy joo, mutta kahva on sillä kaikkein tiukimmilla asennolla minun makuun liian lähellä tankoa. Löysimmillä asennoilla ei tarvii yrittää edes pysäyttämistä kun menee kahva heti tankoon. Onko siis kellään GEN1 alkuperäisjarrut, jossa kahva jää kauas tangosta ja jarruja voi käyttää vielä löysimmillä kahvan asennoilla?
Lähetetty: 11 Touko 2013, 22:06
Kirjoittaja waiski10
Mikko_A kirjoitti:Nonniinsa... Nyt on vaihdettu pääsylkyn sarja ja molempien satuloiden tiivistesarjat. Ilmausta harrastettu kanssa kyllästymiseen asti. Ei vaan parane bussin jarrut. Pysähtyy joo, mutta kahva on sillä kaikkein tiukimmilla asennolla minun makuun liian lähellä tankoa. Löysimmillä asennoilla ei tarvii yrittää edes pysäyttämistä kun menee kahva heti tankoon. Onko siis kellään GEN1 alkuperäisjarrut, jossa kahva jää kauas tangosta ja jarruja voi käyttää vielä löysimmillä kahvan asennoilla?
On. Vaihda letkut uusiin punoksiin ja sintteripalat.
Lähetetty: 11 Touko 2013, 22:33
Kirjoittaja HurR1cane
Mikko_A kirjoitti:Onko siis kellään GEN1 alkuperäisjarrut, jossa kahva jää kauas tangosta ja jarruja voi käyttää vielä löysimmillä kahvan asennoilla?
On, kiinanpazzot ja toimii niin kuin kuuluukin. Punosletkut ja sintteripalat on tulossa seuraavan kerran kun palat edestä loppuu.
Lähetetty: 11 Touko 2013, 23:19
Kirjoittaja Mikko_A
Siis minullahan on jo Goodridge punosletkut. Voiko ne pehmetä muutamassa vuodessa?
Lähetetty: 11 Touko 2013, 23:28
Kirjoittaja Mikko_A
Olisi ehkä kannattanu kysellä josko täällä ois joku tienny Stormin satulakorjaussarjan sisältöä. Stormin myyjä ei tienny, joten otin varuilta pari, siis oikealle ja vasemmalle satulalle. Sarjassa oli ilokseni molempien satuloiden tiivisteet, joten korjausurakan hinta ei jäänyt kovin kauheaksi. Jos jollakulla tarvetta ko. sarjalle, niin täältä löytyy siis yksi ylimääräinen setti.
Lähetetty: 12 Touko 2013, 10:08
Kirjoittaja jamonaattori
Jos nämä ovat ykköskoppaseen niin ostan pois.
Lähetetty: 12 Touko 2013, 17:14
Kirjoittaja Mikko_A
Ykköseen on. Pistin privaattiviestiä.
Lähetetty: 14 Touko 2013, 18:19
Kirjoittaja Mikko_A
Pari koelenkkiä heitetty. Olo ja vainoharhaisuus alkaa helpottamaan. Vielä pieni ilmaus ehkä, mutta hyvin nuo jarrut jo pitää ja siis pohjaamatta.
Lähetetty: 22 Kesä 2014, 17:56
Kirjoittaja Cebusa
Onko kukaan vaihtanut gen1 keulaan radiaalijarrusatuloita? Kannattaako mennä suoraan Brembolla Monoblock M4 vai saako muillakin pysäyttävää pakettia järjellisellä hinnalla? Radiaalinen pääsylinteri on jo valmiina.
En välttämättä haluaisi vaihtaa gen2 keulaputkiin. Gen1:lle näyttää olevan myös monenlaisia satula-adaptereita tarjolla, joten onko tiedossa sellaista pakettia joka menee heittämällä paikalleen?
Lähetetty: 22 Kesä 2014, 19:31
Kirjoittaja suihkukone
NÄMÄ "VALMIIT" JARRUPAKETIT VOIS TIETENKI KERÄTÄ TUONNE MODIT TOPICCIIN, ettei tarvi kaikkien ettiä sieltä täältä kuvia ja tietoja, kun sattuvat olemaan pitkin foorumia.
Itekki ettiny ja hakenu nuita tietoja.
Itellä tämmönen "paketti" GEN 1:n keulalla.
Teräspunosletkut samat mitkä oli busan omissa romuissa kiinni.
Yamaha R1 -06(sama kiinnitys -04-06) radiaali etusatulat+adapterit niille.
Samoihin käy ainaki R6:n satulat -05-14 ja taitavat olla muutenki samanlaiset kun nuo R1:n satulat(-04-06).
R1 2012 jarrupääsylinteri+säiliö+kahva.
Nuita adaptereita sai ainaki 2 eri satulankiinnitysvälillä (100 ja 108mm).
Mulla oli nämä mutta tuolla 90mm to 108mm kiinnityksellä, jota ei näytä tällä hetkellä olevan kaupan tuolla myyjällä.
Näihin käy brembon ja beringerin satulat 100mm kiinnikkeellä.
http://www.ebay.com/itm....04b8316
Edited By suihkukone on 1403455271
Lähetetty: 22 Kesä 2014, 20:09
Kirjoittaja Heksa
Minkähän pyörän jarrusatulat kävis gen2 helpoiten?
siis mahdollisimman pienellä modilla?
löytyykö mah. ducateista sellasta bremboa?
Lähetetty: 22 Kesä 2014, 20:19
Kirjoittaja suihkukone
mikä kiinnitysväli niissä GEN2 satuloissa on?
EDIT::::
Linkki:
http://www.ebay.com/itm....6bb45fd
Taitaapi käyä nuista lähes suoraan, jos on 108mm kiinnitys.
Ja kaikki jälkiasenteiset 108 milliset.
10~13 Z1000
11~14 ZX-10R
06~14 GSXR-600/750
05~14 GSXR-1000
08~ GSX-1300R(hayabusa)
B-king
05~14 YZF-R6
04~06 YZF-R1
Edited By suihkukone on 1403458545
Lähetetty: 22 Kesä 2014, 20:33
Kirjoittaja Heksa
joo, uusia löytyy italiasta noin 550¤
mutta jos löytäis käytettyä...
108mm on väli Et,-tä en nyt muista
Lähetetty: 22 Kesä 2014, 20:39
Kirjoittaja suihkukone
Käyttää tuo ducati tuota 100mm väliä nuissa radiaalisatuloissa.
Triumphin speed triple 1050 taitaa löytyä sopivalla kiinnityksellä olevat, mutta liekkö vakiona bremboja vai myykö nuo vaan jälkiasennus satuloina bremboja.
Edited By suihkukone on 1403459602
Lähetetty: 22 Kesä 2014, 23:09
Kirjoittaja Cebusa
Jos siis päivittää gen1 satuloita radiaaliksi, kannattaako ottaa suoraan Brembot vai pärjääkö muillakin (budjetti on tiukka)?
Onko väliä onko 100mm vai 108mm jos adapterilla saa sopimaan Busaan?