Sivu 2/2

Lähetetty: 04 Maalis 2014, 11:40
Kirjoittaja 1340R86

Lähetetty: 05 Maalis 2014, 19:55
Kirjoittaja jarim
D.I.D ketjuista en edelleenkään ole löytänyt haukuttavaa kunhan perusasiat on kunnossa. Muun muassa se tukilaakerointi tehokkaammissa sekä säännöllinen rasvaaminen. Tosin ei tuossa mun pyörässä kait tarpeeksi voimaa olekaan. :laugh:

Lähetetty: 05 Maalis 2014, 20:20
Kirjoittaja gsxr
Mulla EK ZZZ kestänyt ihan kohtuullisesti, tosin saahan sen tarvittaessa venytettyä jos haluaa. Vielä pystyy muutaman millin pidentyä että on vaihtokunnossa jos vertaa service manualissa kerrottuun maksimi venymään. Tukilaakeri on ja ketjuakin rasvataan aina välillä.

Lähetetty: 05 Maalis 2014, 21:17
Kirjoittaja snuggles
Paljonko on maksimivenymä ?

Lähetetty: 05 Maalis 2014, 22:29
Kirjoittaja jarim
Kuva

Lähetetty: 06 Maalis 2014, 01:39
Kirjoittaja gsxr
Juurikin tuo Jarimin ilmoittama.

Lähetetty: 18 Kesä 2014, 10:07
Kirjoittaja Titaani
Nyt näyttää 10 lenkin mitta ylittäneen max mitan, mitta 323mm ja ei osu enää rattaalle. Vanhat drz2 on nyt vajaa 30tkm ajettu, yli 500 dynovetoo, nopeusajoja, varttia, mutkaa ja tietty tourinkia.
Tukilaakerointi pakassa, kaikenlaisia rattaita ollut käytössä edessä 17-19, takana 36-43.
Rasvana 95% vaihteistoöljyä. Kireys säädön jälkeen niin että päällä istumalla ketju heiluu joku 3-4cm ylös alapuolelta. Ketjulinja tarkasti suorassa.
Jo ehtoopuolen ketju venyi aika nopeaan tässä kesän kynnyksellä etenkin kun väännöllä hieman hapettaa.
Hyvä ketju kestämään, mutta hieman äänekäs kun ei kumirenkuloita. Uusi tulee kyllä kumirenkuloilla.

Lähetetty: 18 Kesä 2014, 12:21
Kirjoittaja Kekee
Ittekki hoksannu että ehkä hieman liika tihiään menny ketjut vaihtoon. Toinen eturatas menossa eikä ketju ole venyny juurikaan, eli kolmatta pukkaan n.10tkm välein. Kokeillaan. Rasvana vaihteistoöljy pensselillä. Ketjulla ajettu ny 25tkm. Rataa kahesti ja penkkiä kahesti x2 ja lujaa muuten vain. Ketju did zwmx2 tai joku mikäsoli parasta sai tuolta nettikaupasta 2v sitte.