Sivu 2/2

Lähetetty: 18 Maalis 2013, 20:25
Kirjoittaja snuggles
Huoltokaksikolla eikö oo enää iskariseppää ?
Meil on viimeset käyny Pro-assistancella.

Lähetetty: 18 Maalis 2013, 21:29
Kirjoittaja jamonaattori
snuggles kirjoitti:Meil on viimeset käyny Pro-assistancella.

Sielähän ne vaihettiin.
Suosittelisin hankkimaan orkkis stefat niin vois kestää pidempään kuin yhden kesän tai muutaman keulimis harjoittelun suljetulla alueella...

Lähetetty: 19 Maalis 2013, 07:45
Kirjoittaja jarim
Stormilta sai viimeeksi täsmälleen samat stefat kuin originellit. :)

Lähetetty: 23 Maalis 2013, 14:36
Kirjoittaja toimeve
...saisko jonkulaisen listauksen (esim. jarim) noista vaihtoon tarvittavista osanumeroista - jos tässä nyt innostuis jossain vaiheessa myöhemmin kesällä rahavarojen mahollisesti salliessa tekemhän myös tuota keulan "päivitystä".

Naapurini, joka on "päämekaanikko" Huolto-Kaksikolla, kertoi, että pari tuntia saa varata töitä tuohon operaatioon.

Lähetetty: 23 Maalis 2013, 18:42
Kirjoittaja jarim
Jos jousia meinaat niin ei mitään käsitystä, itse ostin jostain valmiiksi ostetun käyttämättömän parin jousia. En edes muista mistä.

Google löysi tämmösen sivun: http://www.pureperformancecycles.com/Brand....ayabusa joka kertoo että niitä jousia saa 90/95/100 mm/kg vaihtoehdoilla.

Lähetetty: 24 Maalis 2013, 09:05
Kirjoittaja toimeve
jarim kirjoitti:Jos jousia meinaat niin ei mitään käsitystä, itse ostin jostain valmiiksi ostetun käyttämättömän parin jousia. En edes muista mistä.

Google löysi tämmösen sivun: http://www.pureperformancecycles.com/Brand....ayabusa joka kertoo että niitä jousia saa 90/95/100 mm/kg vaihtoehdoilla.
...siis jouset on selevillä, mutta muut osat (stefat yms), mitä pittää/kannattaa vaihtaa samalla.

Lähetetty: 24 Maalis 2013, 10:40
Kirjoittaja jarim
Nesteet, stefat ja ehkä pölysuojat. Stormin sivuilla on ihan mallikohtainen haku varaosille.

Lähetetty: 24 Maalis 2013, 17:17
Kirjoittaja toimeve
jarim kirjoitti:Nesteet, stefat ja ehkä pölysuojat. Stormin sivuilla on ihan mallikohtainen haku varaosille.
...ok, kiitos. Löytyshän nuo ittekki hakemalla, mutta vaikka en ole laiska vaan mukavuuenhalunen, niin helepottaa jos jollain on nuo "muistissa". Ja saattaahan net täältä foorumiltaki löytyä jostain hakemalla.

Mutta tuolta haen jos/kun tuohon remppaan lähen. Voihan se olla, että jos tuo takapään Öhlins tuntuu hyvältä, niin eripariahan sitten keula on tuohon nähen...

Lähetetty: 28 Maalis 2013, 21:18
Kirjoittaja Cebusa
Arctikdiver kirjoitti:Itellä tuo Artsin mainitsema modi ja lisänä tuubeissä Öhlärit.
Öhlinssejä voi aluksi kysellä MP-Raceingista.

Firma vastaa:
Etujousisarja löytyy kolme eri jäykkyyttä 9, 9,5 ja 10 N/mm. Kaikki samanhintaisia 151¤.
Alkuperäiset lienee 8,5. Mittaa keulan painuma pyörän painosta sekä kun istut päällä niin saadaan osviittaa mitä laittaa.

Lähetetty: 28 Maalis 2013, 21:51
Kirjoittaja toimeve
Cebusa kirjoitti:
Arctikdiver kirjoitti:Itellä tuo Artsin mainitsema modi ja lisänä tuubeissä Öhlärit.
Öhlinssejä voi aluksi kysellä MP-Raceingista.
Firma vastaa:
Etujousisarja löytyy kolme eri jäykkyyttä 9, 9,5 ja 10 N/mm. Kaikki samanhintaisia 151¤.
Alkuperäiset lienee 8,5. Mittaa keulan painuma pyörän painosta sekä kun istut päällä niin saadaan osviittaa mitä laittaa.
...Jamolla oli ainaki ne 10:t, ja kun alan päivittämhän, niin semmoset laitan. Tällä kuskin painolla ja kun tykkään vähän kovemmasta alustasta, niin on varmasti enemmän tasapainossa molemmat päät sitten. Nythän jo tuossa takaiskarissa on reiphasti jäykempi kuin alkuperänen. Ja sitähän pääsen vasta ajaessa testaamhan (ja säätämhän). Näkkeepä sitten, että pittääkö ottaa löysempää, mutta uskon, että omiin ajoihin, etenki tällä kuskin painolla, niin tuo on varmasti hyvin kohilhan ja sääjettävissä.

Lähetetty: 28 Maalis 2013, 22:55
Kirjoittaja jamonaattori
Mulla on noi osanumerot tallessa jossain ja voi ettiä ne.
Laitan vaikka viestillä tulemaan sulle ne.