Sivu 2/2
Lähetetty: 19 Touko 2011, 20:27
Kirjoittaja same
Äsken irroitin takapyörän tarkoituksena vaihtaa uusi gummi, vanne irti ja tarkistin (onneksi) laakerit niin levyn puolelta ihan paskana, tai takeltelee reilusti.
Pyörällä Gen2 ajettu 14tkm.
Huomenna piti lähteä reissuun :p��sein��n:
Onko tuo ihan normaalia
Siihen varmaankin löytyy toisen merkkiset laakerit?
Onkohan sellaisia laakereita jossa kuulat olisi suojattu molemmin puolin, nythän nuo vakiot (KOYO) on suojattu vain toiselta puolelta.
Mites takaisin laitto, olisiko jotain hyviä vinkkeä, alkuperäinen ainakin oli aika tiukassa.
Kannattaa varmaankin vaihtaa molemmat.
V**tu että vi***taa ...tana.
Lähetetty: 19 Touko 2011, 20:37
Kirjoittaja blackbusa
same kirjoitti:Äsken irroitin takapyörän tarkoituksena vaihtaa uusi gummi, vanne irti ja tarkistin (onneksi) laakerit niin levyn puolelta ihan paskana, tai takeltelee reilusti.
Pyörällä Gen2 ajettu 14tkm.
Huomenna piti lähteä reissuun :p��sein��n:
Onko tuo ihan normaalia
Siihen varmaankin löytyy toisen merkkiset laakerit?
Onkohan sellaisia laakereita jossa kuulat olisi suojattu molemmin puolin, nythän nuo vakiot (KOYO) on suojattu vain toiselta puolelta.
Mites takaisin laitto, olisiko jotain hyviä vinkkeä, alkuperäinen ainakin oli aika tiukassa.
Kannattaa varmaankin vaihtaa molemmat.
V**tu että vi***taa ...tana.
ite laitoin molemminpuolin suojatut!! ei paikallleen laitossa ollu mitään ihmeellistä, normi laakerin asennus... joku tuurna päin laakeria ja vitusti lekalla päähän :p��sein��n: kattoo vaan että laakeri lähtee menemään suoraan ku se laakeri pesä on aikas pehmeetä seosta... lähtee lastuamaan aika helposti! ei muuta ku hommii vaan
Lähetetty: 19 Touko 2011, 20:39
Kirjoittaja jamonaattori
Laita laakerit pakastimeen ja asennuskohtaan lämpöä ni jo vain meni paikalleen.Joutuu tietysti vähän paukuttaa oikean kokoisella työkalulla esim: hylsyllä laakerin ulkokehään.
Lähetetty: 19 Touko 2011, 20:41
Kirjoittaja blackbusa
jamonaattori kirjoitti:Laita laakerit pakastimeen ja asennuskohtaan lämpöä ni jo vain meni paikalleen.Joutuu tietysti vähän paukuttaa oikean kokoisella työkalulla esim: hylsyllä laakerin ulkokehään.
noin jos teet nii pudota laakeri sitten suoraan, jos menee vinossa pesään nii se on siä niinku paska junttilan tuvan seinässä... eli piukassa :p
Lähetetty: 19 Touko 2011, 20:43
Kirjoittaja waiski10
same kirjoitti:Äsken irroitin takapyörän tarkoituksena vaihtaa uusi gummi, vanne irti ja tarkistin (onneksi) laakerit niin levyn puolelta ihan paskana, tai takeltelee reilusti.
Pyörällä Gen2 ajettu 14tkm.
Huomenna piti lähteä reissuun :p��sein��n:
Onko tuo ihan normaalia
Siihen varmaankin löytyy toisen merkkiset laakerit?
Onkohan sellaisia laakereita jossa kuulat olisi suojattu molemmin puolin, nythän nuo vakiot (KOYO) on suojattu vain toiselta puolelta.
Mites takaisin laitto, olisiko jotain hyviä vinkkeä, alkuperäinen ainakin oli aika tiukassa.
Kannattaa varmaankin vaihtaa molemmat.
V**tu että vi***taa ...tana.
Löytyy laakerit hyllystä, tuu vanteen kans niin asennetaa paikoillee... ai nii säähän oletkin niin salainen ettei voi ilmoittaa profiilissa tietojaa...
Lähetetty: 19 Touko 2011, 20:51
Kirjoittaja jamonaattori
Ei sitä tarvi sinne pudottaa.Kohdistaa paikalleen ja sit naputtaa laakerin pohjaan asti.Sit ku lämmöt tasaantuu ni on ihan sama ku ennenkin eli yhtä huonosti lähtee pois.
Lähetetty: 19 Touko 2011, 21:12
Kirjoittaja same
waiski10 kirjoitti:same kirjoitti:Äsken irroitin takapyörän tarkoituksena vaihtaa uusi gummi, vanne irti ja tarkistin (onneksi) laakerit niin levyn puolelta ihan paskana, tai takeltelee reilusti.
Pyörällä Gen2 ajettu 14tkm.
Huomenna piti lähteä reissuun :p��sein��n:
Onko tuo ihan normaalia
Siihen varmaankin löytyy toisen merkkiset laakerit?
Onkohan sellaisia laakereita jossa kuulat olisi suojattu molemmin puolin, nythän nuo vakiot (KOYO) on suojattu vain toiselta puolelta.
Mites takaisin laitto, olisiko jotain hyviä vinkkeä, alkuperäinen ainakin oli aika tiukassa.
Kannattaa varmaankin vaihtaa molemmat.
V**tu että vi***taa ...tana.
Löytyy laakerit hyllystä, tuu vanteen kans niin asennetaa paikoillee... ai nii säähän oletkin niin salainen ettei voi ilmoittaa profiilissa tietojaa...
Kiitos tarjouksesta, taidan kokeilla kuitenkin ensin itse, jos ne menisi pakastamalla/lämmittämällä paikoilleen.
Jos laakerit löytyy huomenna ja paikoilleen en saa, ja apuja ei löydy ja tarjous on voimassa niin voinko ottaa yhteyttä, niin tuun autolla vanteen kanssa.
Matkaa reilu 100km.
Läytyy kyllä ulkokehään käypäinen hylsy ja ihan työkalu jolla laakerin saa vedettyä toiselta puolelta sisään, siis sellainen kierretanko, holkki sarja, jonka kaveri lainasi äsken. En vain ole koskaan laakereita vaihdellut.
Tänään aikaisemmin katselin säätiedoitusta ja näytti sadetta tänään, viikonloppu aurinkoista ja maanantaina taas sadetta, aattelin että näin hyvä tuuri ei voi olla että aurinko paistaisi kun on reissussa mopolla.
No eihän se sitten ollutkaan..
Niin ja saiko niitä laakerin "päälle" tulevia stefoja laakerikaupasta vai onko ne ihan spesiaali tarvikkeita.
Alkuperäinen lähti kyllä ihan siististi irti.
Kannattaisiko vaihtaa myös ne alumiiniholkit jotka taas tulee niitten stefojen "päälle" niissä oli kohtuulliset urat.
Lisäsin paikkatiedon profiiliin, enpä ole tuollaista edes huomannut/muistanut.
Edited By same on 1305828886
Lähetetty: 19 Touko 2011, 21:35
Kirjoittaja same
Entäs jos otan vanteen aamulla autoon ja töitten jälkeen ajan sinne... olisin perillä noin klo.16:00??
Onko sulla joku pyöräfirma vai miten??
Siis waiski10:lle
Edited By same on 1305831498
Lähetetty: 21 Touko 2011, 07:30
Kirjoittaja waiski10
Matka jatkuu uusilla laakereilla... vielä on hyllyssä molempia etu sekä taka ja gen 1 ja 2.
Lähetetty: 22 Touko 2011, 19:26
Kirjoittaja same