Sivu 2/3
Lähetetty: 25 Syys 2010, 13:32
Kirjoittaja ysi-ärrä
Snake kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:purzzi kirjoitti:Hitto...jossain näin myytävänä just noita kromattuja tulppia, eikä olleet kalliita...oisko biltema tai jokin muu vastaava pulju...
...nii ettei tarvii MP-liikkeestä nuita mennä ostamaa
Nostetaans hieman vanhaa aihetta ylös . Eli mistä löyty noita kromitulppia evullisesti? Vai onko niiden myynti jo loppunu,heh.
No mitäpä luulet?
Olisiko kyseisen merkin edustajalla mahdollisuuksia tilata noita?
Hyllystä löytyy setti, ja jos ei riitä niin tilataan lisää niin paljon kuin tarviaa :p
ainiin, unohdin mainita että evullisesti,,,alkuperäisiä sukisuki nappuloita,,, mistä ne nyt sitten tuleekaan.
No en mitään luule.
Voipi olla että on ko.merkin edustajalla on mahdollisuus tilata noita.
Ja mistä hyllystä löytyy setti? Ei ainakaan mun hyllystä.
Ja hinta?
Lähetetty: 25 Syys 2010, 15:08
Kirjoittaja waiski10
pistetääs sitte pari settiä tulemaan. laita ohjeet tulemaan.
Lähetetty: 25 Syys 2010, 15:44
Kirjoittaja ysi-ärrä
Anteeksi jos kyselen vanhoja.
Tilauspaikkaa ja hintaa vain olisin halunnu tietää.
Lähetetty: 26 Syys 2010, 00:35
Kirjoittaja jenina
Täällä on "kromisuojia" erikokoisille kuusiokoloruuveille, evät ainakaan ole hinnalla pilattu, 10 kpl paketeissa,
Linkki
Tietääkö kukaan sanoa, mikä on oikea koko?
Edited By jenina on 1285450679
Lähetetty: 26 Syys 2010, 10:50
Kirjoittaja Nesmit
M10
Mää tarvisin kanssa tommoset?
Alkuperäset män rikki kun irrotin, ilmeisesti ois täytyny näyttää vähän hiustenkuivaajaa eka
Edited By Nesmit on 1285487485
Lähetetty: 13 Joulu 2010, 13:57
Kirjoittaja Pultti
Mitenkäs stonga ääriasensoissa madallettu Bussi toimii, siis tarkoitan osuuko jarru ja kytkinkahva tai jarrunestesäiliö katteisiin.
Ja joutuuko hankkimaan säädettävän jalan.
Tarkoitus olisi madaltaa 1 tuuma edestä ja takaa. Ja pyörä on Gen2
Lähetetty: 13 Joulu 2010, 14:30
Kirjoittaja CormaX
Pultti kirjoitti:Mitenkäs stonga ääriasensoissa madallettu Bussi toimii, siis tarkoitan osuuko jarru ja kytkinkahva tai jarrunestesäiliö katteisiin.
Ja joutuuko hankkimaan säädettävän jalan.
Tarkoitus olisi madaltaa 1 tuuma edestä ja takaa. Ja pyörä on Gen2
Ei haittaa...mulla itellä 25mm korokepalat <--- ja muuten on hyvät sekä vielä tältä foorumilta ostettu.
Ajoasento muuttuu niin paljon vaikka ei ole kyse tuon kummemmista mitoista, suosittelen ja pitkällä ajomatkalla jampan penkkien kans namu paketti
Lähetetty: 13 Joulu 2010, 17:07
Kirjoittaja timox
Pultti kirjoitti:Mitenkäs stonga ääriasensoissa madallettu Bussi toimii, siis tarkoitan osuuko jarru ja kytkinkahva tai jarrunestesäiliö katteisiin.
Ja joutuuko hankkimaan säädettävän jalan.
Tarkoitus olisi madaltaa 1 tuuma edestä ja takaa. Ja pyörä on Gen2
Kahvat ei mulla osu katheissiin mutta säiliön kannet kyllä hiukka ottaa kiinni ääriasennossa.Seisonta jalka ei ole säädettävä mutta n 4-5cm lyhempi ku alkuperänen.
Lähetetty: 14 Joulu 2010, 21:06
Kirjoittaja same
timox kirjoitti:Pultti kirjoitti:Mitenkäs stonga ääriasensoissa madallettu Bussi toimii, siis tarkoitan osuuko jarru ja kytkinkahva tai jarrunestesäiliö katteisiin.
Ja joutuuko hankkimaan säädettävän jalan.
Tarkoitus olisi madaltaa 1 tuuma edestä ja takaa. Ja pyörä on Gen2
Kahvat ei mulla osu katheissiin mutta säiliön kannet kyllä hiukka ottaa kiinni ääriasennossa.Seisonta jalka ei ole säädettävä mutta n 4-5cm lyhempi ku alkuperänen.
Siis säiliöiden kannet ottaa kiinni pleksin sisäpintaan.
Vakioplexillä vai tuplakuplalla?
Lähetetty: 15 Joulu 2010, 10:29
Kirjoittaja Pultti
Ajattelin valmistaa koiranluut itse.
Perää olisi tarkoitus pudottaa 1-tuuma
Mikähän reikäväli aikaansaa halutun lopputuloksen
Edited By Pultti on 1292402258
Lähetetty: 15 Joulu 2010, 12:13
Kirjoittaja timox
same kirjoitti:timox kirjoitti:Pultti kirjoitti:Mitenkäs stonga ääriasensoissa madallettu Bussi toimii, siis tarkoitan osuuko jarru ja kytkinkahva tai jarrunestesäiliö katteisiin.
Ja joutuuko hankkimaan säädettävän jalan.
Tarkoitus olisi madaltaa 1 tuuma edestä ja takaa. Ja pyörä on Gen2
Kahvat ei mulla osu katheissiin mutta säiliön kannet kyllä hiukka ottaa kiinni ääriasennossa.Seisonta jalka ei ole säädettävä mutta n 4-5cm lyhempi ku alkuperänen.
Siis säiliöiden kannet ottaa kiinni pleksin sisäpintaan.
Vakioplexillä vai tuplakuplalla?
Napsahtaa pleksin alla oleviin sivukatheissiin vakiopleksillä.
Edited By timox on 1292408360
Lähetetty: 17 Joulu 2010, 19:26
Kirjoittaja same
Tänään tuli postissa (tullin kautta) laskukäikäleet.
Eteen tuuman putkien lasku/kohvojen korotus pala ja taakse 0-3,5 tuuman säädettävät lasku "koiranluut".
Katsotaan miten ne asentuu paikoilleen?
Onko koiranluiden asennuksessa jotain huomionarvoista vai meneekö ne paikoilleen heittämällä, onko takajousessa jännitystä ja pitääkö sitä puristaa jotenkin kasaan?
Entäs kun löysää etuputket niin putooko keula alas?
Pyörän ajattelin tukea takahaarukasta lankarulliin ja edestä emäputkesta telineisiin?
Lähetetty: 17 Joulu 2010, 20:12
Kirjoittaja jakehaanpää
same kirjoitti:Tänään tuli postissa (tullin kautta) laskukäikäleet.
Eteen tuuman putkien lasku/kohvojen korotus pala ja taakse 0-3,5 tuuman säädettävät lasku "koiranluut".
Katsotaan miten ne asentuu paikoilleen?
Onko koiranluiden asennuksessa jotain huomionarvoista vai meneekö ne paikoilleen heittämällä, onko takajousessa jännitystä ja pitääkö sitä puristaa jotenkin kasaan?
Entäs kun löysää etuputket niin putooko keula alas?
Pyörän ajattelin tukea takahaarukasta lankarulliin ja edestä emäputkesta telineisiin?
Keula putoo kyl alas, käsittäkseni. Takapään kanssa kannattanee tehä siten, että laittaa tunkin takalinkun alle jolla on sit helppo säädellä reijjät kohilleen (näin oon ainakin isojen poikien nähny homman hoitaneen )
Lähetetty: 17 Joulu 2010, 21:40
Kirjoittaja same
Tunkki kuullostaa kätevälle.
Etupäähän taidat laittaa korotuspalan ensin paikoilleen ja sitten varovasti löysätä etuputket niin ei putoo ainakaan kuin sen tuuman.
Lähetetty: 17 Joulu 2010, 23:34
Kirjoittaja jarim
same kirjoitti:Tunkki kuullostaa kätevälle.
Etupäähän taidat laittaa korotuspalan ensin paikoilleen ja sitten varovasti löysätä etuputket niin ei putoo ainakaan kuin sen tuuman.
Sopiva laudan pätkä pakoputken alle (öljypropun etupuolelle osaan mikä näkyy katteiden välistä), tunkki laudan alle ja taas tunkilla varovasti laskien. Ja kyllä, ne putket kestää tuon.