VeliHölmöK8 kirjoitti:Juju on lisäksi siinä että uuden takasen profiili on 55 (vakio 50). Saas nähdä onnistuuko ja miten käyttäytyy etenkin nopeuden kasvaessa eli mahtuuko vielä pyörimään kun keskipakosvoimat vääntää gummia leveämmälle. Modin tarkoitus olis saada bussi kääntymään mutkissa pikkasen paremmin, eli: perää ylös ja terävämpi profiili...
Kokemuksia?
Orkkis takanen kankailla 5400 km, etunen kesti n 8500 ja aivan loppu (yks päällä ajoa, paineet n 2,9). Ajotavastahan se on kiinni miten noi renkaat kuluu.
Alle tuli juurikin Power 2 CT 55 profiililla ja se kesti huimat 3800 km. Ei ottanu rengas kiinni mitenkään 295 todellisessakaan nopeudessa, mutta mun mielestä alko nuljuumaan kun kanttaili ja tätähän moni varoitteleekin raskaan pyörän kanssa. Mene ja tiedä sitten, mutta nyt takana pyörii taas 50 sarjalainen Misukan Poweri.
5000km ajoa ja reunoilta ihan ruvella. Rata tosiaan "syö" tätä ensiasennusrengasta. Muuten matka-ajossa ihan ok, samoin kuin sateella (ja sitähän on piisannut)...
Nyt ajattelin vaihtaa elokuussa alle jopa Michukan Pilot Roadit, kun lähden syyskuussa tuonne etelä eurooppaan ajeleen... , jossa kilsoja tulee reissulla n. 6000km ja aattelin, että muut menee saman tien reissussa sileeks...
mike kirjoitti:
....
Alle tuli juurikin Power 2 CT 55 profiililla ja se kesti huimat 3800 km. ......
mutta mun mielestä alko nuljuumaan kun kanttaili ja tätähän moni varoitteleekin raskaan pyörän kanssa. Mene ja tiedä sitten, mutta nyt takana pyörii taas 50 sarjalainen Misukan Poweri.
Jep, noin teki power ct2 rastaallakin
Ei tässä enään misukkoja arvaa ostaa kun roaditkaan ( ne tätä nykyistä mallia edeltävät ) ei pitänyt edes vifferin alla
Rauhallisessa ajossa molemmilla tietenkin
[/offtopic]
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." "'If u dont rev it, dont buy it"