Sivu 2/2
Lähetetty: 18 Huhti 2005, 20:54
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm.. madalsin busani lauantaina ja muutos on positiivinen. mutkaankin viel taipuu. ja on sitte äärettömän hyvä vetää "isoo kovaa".
Edestä triple clampsin avulla noin 40mm ja takaa Muzzyn luilla (keskimmäinen reikä) n.35mm ja tulos yllätti täysin, säkä korkeus muuttui 80cm/74cm. Hmm.. jotain huonookin on havaitavissa, saankohan itte ajaa enää oleskaan.
kuva http://www.busanistit.org/gallery....Id=5994
Kuvan perusteella sanoisin että jokainen niin haluava voi ajaa Busalla, koko eikä pituus ole mikään este. Ladyn pituus 157cm ja jalat yltää tiehen että heilahtaa 
Lähetetty: 18 Huhti 2005, 22:06
Kirjoittaja 106-1097170378
ksthb kirjoitti:Hmm.. madalsin busani lauantaina ja muutos on positiivinen. mutkaankin viel taipuu. ja on sitte äärettömän hyvä vetää "isoo kovaa".
Edestä triple clampsin avulla noin 40mm ja takaa Muzzyn luilla (keskimmäinen reikä) n.35mm ja tulos yllätti täysin, säkä korkeus muuttui 80cm/74cm. Hmm.. jotain huonookin on havaitavissa, saankohan itte ajaa enää oleskaan.
kuva http://www.busanistit.org/gallery....Id=5994
Kuvan perusteella sanoisin että jokainen niin haluava voi ajaa Busalla, koko eikä pituus ole mikään este. Ladyn pituus 157cm ja jalat yltää tiehen että heilahtaa 
Muutos on todellakin positiivinen, kun lady on Busan päällä. 
Lähetetty: 19 Huhti 2005, 07:35
Kirjoittaja 115-1085924698
ksthb kirjoitti:jotain huonookin on havaitavissa, saankohan itte ajaa enää oleskaan.
Tuli toisen Busan osto, ellet sitten vaihda ladyn kanssa mopoja! :laugh:
Lähetetty: 19 Huhti 2005, 11:01
Kirjoittaja Martta
shuttlex kirjoitti:ksthb kirjoitti:jotain huonookin on havaitavissa, saankohan itte ajaa enää oleskaan.
Tuli toisen Busan osto, ellet sitten vaihda ladyn kanssa mopoja! :laugh:
Jep! Se on laitettava avaimet ylähyllylle tai aamulla kuunneltava mikä pyörä starttaa! 
Lähetetty: 19 Huhti 2005, 11:11
Kirjoittaja 115-1085924698
Martta kirjoitti:Jep! Se on laitettava avaimet ylähyllylle tai aamulla kuunneltava mikä pyörä starttaa! 
Martta, kyllähän sulla pitäis olla Busan vara-avain ihan varmuuden vuoksi. Ettei tarvi aamulla ylähyllylle kiivetä.
Ksthb herää nopeasti, kun kuulee Busan lähtevän. Busa toimii siis myös herätyskellona.
Ksthb.lle: Taisit tehdä emämunauksen itses kannalta... :laugh: :laugh:
Lähetetty: 19 Huhti 2005, 11:52
Kirjoittaja 107-1089231881
shuttlex kirjoitti:Martta kirjoitti:Jep! Se on laitettava avaimet ylähyllylle tai aamulla kuunneltava mikä pyörä starttaa! 
Martta, kyllähän sulla pitäis olla Busan vara-avain ihan varmuuden vuoksi. Ettei tarvi aamulla ylähyllylle kiivetä.
Ksthb herää nopeasti, kun kuulee Busan lähtevän. Busa toimii siis myös herätyskellona.
Ksthb.lle: Taisit tehdä emämunauksen itses kannalta... :laugh: :laugh:
Hmm.. eihän sitä tiedä vielä miten tässä käy ???

Hmm... yleensä kolikolla on toinenkin puoli
Lähetetty: 19 Huhti 2005, 12:11
Kirjoittaja Martta
Lähetetty: 20 Huhti 2005, 15:14
Kirjoittaja 107-1113697620
terviö, tulin taas tännekin. juuh, koiranluut vaihdatin tuohon sirkiöön, vaikkei busa ookkaan, otsakkeen mukaisesti koitan vastailla kuitenkin, ko. pyörä on kuitenkin zx12r vm. 00 kwaakkio, sirkiö. vakioluut ovat 183 mm a-mallissa, vaihdatin siihen 195 mm pitkät luut, mittaus reiän keskeltä reiän keskelle. persiö laski n. 30 mm, samalla ensin tosin koeajettuani laskin keulaa 7,2 mm ja lyhensin sivutukea. seuraavaksi tarvinnee lisätä peräpään esijännitystä ja sitten, jos tarvetta laittaa muutaman millin korotuspala perään, ajettavuus säilynee ketterämpänä tai palaa siihen missä oli alunperinkin, siis ketteryys, mutta persiö ja keulio edelleen matalammalla kuin vakiossa tokikin.
b-mallissa on sitten hieman pitempi koiranluu, tai luut siis, 186 mm vakiona, hieman erilainen linkkukin.
tämä näin sivusta kommentoituna.