Sivu 2/19
Lähetetty: 03 Heinä 2018, 08:58
Kirjoittaja juu-zo
Pyörä pesty ja valmisteltu ensi viikolle ahvenanmaan/saariston tourneeta varten. Sunnuntaina laivalla lähtö ahvenanmaalle jossa pari päivää pyörimistä ja sen jälkeen saaristoja pitkin takaisin mantereelle. Takanen näyttää jo melko kuluneelta, mutta eiköhän sillä tuon reissun vielä heitä.
Lähetetty: 07 Heinä 2018, 14:45
Kirjoittaja juu-zo
Tällaisella kokoonpanolla lähdettiin liikkeelle.


Lähetetty: 07 Heinä 2018, 16:49
Kirjoittaja jarim
Muistithan liimata "leveä kuljetus" tarran perään?
No ei vaan hyvää reissua!
Lähetetty: 07 Heinä 2018, 19:32
Kirjoittaja juu-zo
Kyllähän tuo kieltämättä täydellä laukkusarjalla melkein sellaisen vaatisi. :p
Edited By juu-zo on 1530981158
Lähetetty: 07 Heinä 2018, 21:54
Kirjoittaja Jape79
jarim kirjoitti:Muistithan liimata "leveä kuljetus" tarran perään?

No ei vaan hyvää reissua!
Häjyn leveellehän tuo laukkusetti näyttää, pääasia kuitenkin että mahtuu tarpeelliset tavarat matkaan, turvallista reissua 
Lähetetty: 08 Heinä 2018, 08:53
Kirjoittaja juu-zo
Laivalla eteenpäin.

Lähetetty: 20 Heinä 2018, 13:36
Kirjoittaja juu-zo
Lähetetty: 20 Heinä 2018, 13:37
Kirjoittaja juu-zo
Lähetetty: 20 Heinä 2018, 14:38
Kirjoittaja Jone
Kunnolliset huoltopukit ovat hyvät, mutta kyllä keskituki Busassa helpottaa huoltohommia aivan ratkaisevasti. Renkaan vaihdot ym. sujuu nopeasti ja reissun päällä ihan lyömätön varuste.
Lähetetty: 20 Heinä 2018, 20:30
Kirjoittaja Jape79
Minkälaisen etupukin juu-zo hommasit? Itelle posti kiikutti tänään tuollaisen sumomoton kolmion alta nostavan. Ei ainakaan vielä testinostossa nyrjähtänyt

Jone, saako noita keskitukia mistä ja mihin hintaan? Ite oon miettiny miten esim ketjunrasvaus onnistuu (yksin ajellessa) pidemmällä päivätaipaleella pelkän seisontatuen varassa...
Lähetetty: 20 Heinä 2018, 20:35
Kirjoittaja juu-zo
Mulla on ollut biltsun kolmiosta nostava etutuki yhden talven käytössä. Toista talvea se ei kestänyt... Eli tällä hetkellä ei ole mitään edestä nostavaa pukkia. Olen tuosta koneen pohjasta tunkannut etupään tarvittaessa ylös. Olen pallotellut hieman ostaisinko motealta tuollaisen constandsin koko pyörän nostavan pukin https://www.motea.com/en....03093-0 vai hommaisinko erilliset etu ja takapukin. Molemmissa on hyvät ja huonot puolet. Erillisillä etu ja takatuella voisi koneen tiputtaminen olla helpompaa.
Lähetetty: 20 Heinä 2018, 21:10
Kirjoittaja Jape79
juu-zo kirjoitti:Mulla on ollut biltsun kolmiosta nostava etutuki yhden talven käytössä. Toista talvea se ei kestänyt... Eli tällä hetkellä ei ole mitään edestä nostavaa pukkia. Olen tuosta koneen pohjasta tunkannut etupään tarvittaessa ylös. Olen pallotellut hieman ostaisinko motealta tuollaisen constandsin koko pyörän nostavan pukin https://www.motea.com/en....03093-0 vai hommaisinko erilliset etu ja takapukin. Molemmissa on hyvät ja huonot puolet. Erillisillä etu ja takatuella voisi koneen tiputtaminen olla helpompaa.
Aikalailla loppuun oot muuten kumit ajanut, ite vaihdoin takakumi varmaan liian aikaisin
Etusenkin meinasin vaihtaa ennen tulevan viikonlopun ratatourneeta vaikka keskellä pintaa vielä abaut 1.5mm ja sivuilla käytännössä täysi pinta...
Tuolla keskeltä nostavalla mottikin pitäisi saada kaiken järjen mukaan helposti lattialle. En tosin tiedä onko sama gen 1 kun kuvassa gen 2 vaikka otsikko toista väittääkin.
Pukki
Mistä navisoftasta muuten nuo reittien kuvat olet kaapannut?
Joutuu tuohon omaankin etupukkiin ainakin kovemmat pultit vaihtamaan, kannat meinasi nylpätä jo ensimmäisessä kasauksessa.
Lähetetty: 20 Heinä 2018, 21:46
Kirjoittaja juu-zo
Tuo constandsin pukki tulee mielestäni yhteen moottorin kiinnikkeeseen kiinni joten siksi hankaloittaa ehkä koneen tiputusta. En osaa varmaksi sanoa kun ei tuollaisesta ole kokemusta. Tuo sinun sumomoto on tukevamman näköinen kuin se mun hajonnut biltsu. Siinä ei ollut onoita tukia jotka tuossa sinun pukin kolmion alle tulevassa varressa on. Biltsukin on ne uuteen malliin päivittänyt.
Reittikuvat tein ihan google mapsilla. Itse reitit tein tomppaan myrouteappilla josta sai tompan mycloudiin helposti vietyä reitit. Tuon vikan päivän korppoon lenkinkin tein puhelimella lauttamatkalla.
Lähetetty: 20 Heinä 2018, 22:32
Kirjoittaja Jape79
juu-zo kirjoitti:Tuo constandsin pukki tulee mielestäni yhteen moottorin kiinnikkeeseen kiinni joten siksi hankaloittaa ehkä koneen tiputusta. En osaa varmaksi sanoa kun ei tuollaisesta ole kokemusta. Tuo sinun sumomoto on tukevamman näköinen kuin se mun hajonnut biltsu. Siinä ei ollut onoita tukia jotka tuossa sinun pukin kolmion alle tulevassa varressa on. Biltsukin on ne uuteen malliin päivittänyt.
Reittikuvat tein ihan google mapsilla. Itse reitit tein tomppaan myrouteappilla josta sai tompan mycloudiin helposti vietyä reitit. Tuon vikan päivän korppoon lenkinkin tein puhelimella lauttamatkalla.
Joo, paha sanoa tuosta pukista kun ei näytä kuvassa oikeaa mallia ja kiinnitystapaa.
Tuolla sumomoton etupukilla on ihan siinä ja hänessään mahtuuko akseli tulemaan pukin ohi, tuon näkee ensi viikolla...
Millä muuten yhdistät reittipisteet mapsissa siten että näyttää koko reitin keston ja kilsat? Ite en oo vielä keksinyt miten tuo tapahtuu, alla tän päivän rundi minkä kävin päräyttämässä. Näyttää ainoastaan ekan ns. pätkän pituuden ajassa.

Lähetetty: 21 Heinä 2018, 12:07
Kirjoittaja Jone
Jape79 kirjoitti:Jone, saako noita keskitukia mistä ja mihin hintaan? Ite oon miettiny miten esim ketjunrasvaus onnistuu (yksin ajellessa) pidemmällä päivätaipaleella pelkän seisontatuen varassa...
Keskituki Nakkilasta ja Saksasta Ihan halpahan uusi ei ole, kummasti hinnat noussu. Omastani maksoin muistaakseeni tasan satasen, no vuosikin oli kyllä 2002
Käytettynä oon nähny kaupattavan muutamalla kympillä, mutta ei ole kovin usein tarjolla.