Juu-zon k5 busa
Muistithan liimata "leveä kuljetus" tarran perään?
No ei vaan hyvää reissua!

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Häjyn leveellehän tuo laukkusetti näyttää, pääasia kuitenkin että mahtuu tarpeelliset tavarat matkaan, turvallista reissuajarim kirjoitti:Muistithan liimata "leveä kuljetus" tarran perään?No ei vaan hyvää reissua!

It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Noniin sadepäivän kunniaksi voi loputkin tuosta ahvenanmaan ja saariston reissusta kirjoitella.
Laivamatkan jälkeen kävimme siis viemässä sivulaukut hotellille ja kävimme vielä pyöräyttämässä pienen ajolenkin långnäsissä. Eipä tuolla mitään ihmeellistä ollut joten sieltä napattiin vain yksi kuva levähdyspaikalta. Ajokilometrejä tuohon 70km, tietysti olimme aamulla jo ajaneet 60km turkuun.

Seuraavana päivänä aamupalan jälkeen lähdimme kohti eckeröä josta suunta pohjoiseen geta vuorelle. Getalla komeat maisemat kyllä ja lämpöä kallioilla riitti. Kahvittelujen jälkeen suunta etelään päin kohti kastelholmaa. Linnassa ei tullut sisällä käytyä mutta pieni pyörähdys aitojen ulkopuolella tehtiin. Kastelholmasta lähtiessä pieni pyörähdys sivuteillä ja seuraava stoppi tietysti taffelin tehtailla ja tehtaanmyymälässä. Päivän kilometreiksi noin 170km.

Edited By juu-zo on 1532083255
Laivamatkan jälkeen kävimme siis viemässä sivulaukut hotellille ja kävimme vielä pyöräyttämässä pienen ajolenkin långnäsissä. Eipä tuolla mitään ihmeellistä ollut joten sieltä napattiin vain yksi kuva levähdyspaikalta. Ajokilometrejä tuohon 70km, tietysti olimme aamulla jo ajaneet 60km turkuun.

Seuraavana päivänä aamupalan jälkeen lähdimme kohti eckeröä josta suunta pohjoiseen geta vuorelle. Getalla komeat maisemat kyllä ja lämpöä kallioilla riitti. Kahvittelujen jälkeen suunta etelään päin kohti kastelholmaa. Linnassa ei tullut sisällä käytyä mutta pieni pyörähdys aitojen ulkopuolella tehtiin. Kastelholmasta lähtiessä pieni pyörähdys sivuteillä ja seuraava stoppi tietysti taffelin tehtailla ja tehtaanmyymälässä. Päivän kilometreiksi noin 170km.

Edited By juu-zo on 1532083255
Lähtöpäivänä aamupalan jälkeen liikenteeseen ja pyörä kohti hummelvikin lauttaa. Matkalla stoppi tietysti bomarsundin raunioilla. Hummelvikistä lauttamatka veikin suoraan Trosholmaan, josta pieni ajo Åvaan lauttalle kohti Vuosnaista. Vuosnaisista suuntasimmekin saariston rengastietä pitkin Turkuun. Ajokilometrejä noin 220km.

Koska lomalla oltiin niin ajateltiin tehdä vielä seuraavana päivänä reissu Korppooseen, jonka jälkeen lähdetään vasta suuntaamaan kotiin päin. Tuolta reissulta ei muuta kuin pullakahvikuvat jäänyt talteen joten siitä ei ole hirveästi näytettävää. Ajokilometrejä kuitenkin noin 260km.

Seuraavana päivänä suunta sitten kotiin päin. Tietysti ajelimme hieman pikkuteitä myös kotiinpäin sekä myös lähtöpäivänä, joten koko reissulle kokonaiskilometrejä tuli noin 1000km. Ei siis ahnehdittu matkaa, mutta mukavia mutkapätkiä tuli käytyä. Pyörä on toiminut koko kesän kyllä kuin unelma ja huoltokohteena kotiin päästyä oli tosiaan renkaat.

Eipä muuta kuin uutta mustaa tilaukseen ja vanhat irti. Samalla tuli vaihdettua kunnolliset alumiiniset kulmaventtiilit vanhojen suorien hapertuneiden kumisten tilalle.

Kunnollinen/kunnolliset huoltopukit edelleen hakusessa. Toissapäivänä saapui siis takanen ja tänään tuli etunen vielä, joten uudet rinkulat nyt alla.

Tulipahan reissussa ainakin ajettua nämä vanhat loppuun.

Edited By juu-zo on 1532083339

Koska lomalla oltiin niin ajateltiin tehdä vielä seuraavana päivänä reissu Korppooseen, jonka jälkeen lähdetään vasta suuntaamaan kotiin päin. Tuolta reissulta ei muuta kuin pullakahvikuvat jäänyt talteen joten siitä ei ole hirveästi näytettävää. Ajokilometrejä kuitenkin noin 260km.

Seuraavana päivänä suunta sitten kotiin päin. Tietysti ajelimme hieman pikkuteitä myös kotiinpäin sekä myös lähtöpäivänä, joten koko reissulle kokonaiskilometrejä tuli noin 1000km. Ei siis ahnehdittu matkaa, mutta mukavia mutkapätkiä tuli käytyä. Pyörä on toiminut koko kesän kyllä kuin unelma ja huoltokohteena kotiin päästyä oli tosiaan renkaat.

Eipä muuta kuin uutta mustaa tilaukseen ja vanhat irti. Samalla tuli vaihdettua kunnolliset alumiiniset kulmaventtiilit vanhojen suorien hapertuneiden kumisten tilalle.

Kunnollinen/kunnolliset huoltopukit edelleen hakusessa. Toissapäivänä saapui siis takanen ja tänään tuli etunen vielä, joten uudet rinkulat nyt alla.

Tulipahan reissussa ainakin ajettua nämä vanhat loppuun.

Edited By juu-zo on 1532083339
Minkälaisen etupukin juu-zo hommasit? Itelle posti kiikutti tänään tuollaisen sumomoton kolmion alta nostavan. Ei ainakaan vielä testinostossa nyrjähtänyt

Jone, saako noita keskitukia mistä ja mihin hintaan? Ite oon miettiny miten esim ketjunrasvaus onnistuu (yksin ajellessa) pidemmällä päivätaipaleella pelkän seisontatuen varassa...

Jone, saako noita keskitukia mistä ja mihin hintaan? Ite oon miettiny miten esim ketjunrasvaus onnistuu (yksin ajellessa) pidemmällä päivätaipaleella pelkän seisontatuen varassa...
Mulla on ollut biltsun kolmiosta nostava etutuki yhden talven käytössä. Toista talvea se ei kestänyt... Eli tällä hetkellä ei ole mitään edestä nostavaa pukkia. Olen tuosta koneen pohjasta tunkannut etupään tarvittaessa ylös. Olen pallotellut hieman ostaisinko motealta tuollaisen constandsin koko pyörän nostavan pukin https://www.motea.com/en....03093-0 vai hommaisinko erilliset etu ja takapukin. Molemmissa on hyvät ja huonot puolet. Erillisillä etu ja takatuella voisi koneen tiputtaminen olla helpompaa.
juu-zo kirjoitti:Mulla on ollut biltsun kolmiosta nostava etutuki yhden talven käytössä. Toista talvea se ei kestänyt... Eli tällä hetkellä ei ole mitään edestä nostavaa pukkia. Olen tuosta koneen pohjasta tunkannut etupään tarvittaessa ylös. Olen pallotellut hieman ostaisinko motealta tuollaisen constandsin koko pyörän nostavan pukin https://www.motea.com/en....03093-0 vai hommaisinko erilliset etu ja takapukin. Molemmissa on hyvät ja huonot puolet. Erillisillä etu ja takatuella voisi koneen tiputtaminen olla helpompaa.
Aikalailla loppuun oot muuten kumit ajanut, ite vaihdoin takakumi varmaan liian aikaisin

Tuolla keskeltä nostavalla mottikin pitäisi saada kaiken järjen mukaan helposti lattialle. En tosin tiedä onko sama gen 1 kun kuvassa gen 2 vaikka otsikko toista väittääkin.
Pukki
Mistä navisoftasta muuten nuo reittien kuvat olet kaapannut?
Joutuu tuohon omaankin etupukkiin ainakin kovemmat pultit vaihtamaan, kannat meinasi nylpätä jo ensimmäisessä kasauksessa.
Tuo constandsin pukki tulee mielestäni yhteen moottorin kiinnikkeeseen kiinni joten siksi hankaloittaa ehkä koneen tiputusta. En osaa varmaksi sanoa kun ei tuollaisesta ole kokemusta. Tuo sinun sumomoto on tukevamman näköinen kuin se mun hajonnut biltsu. Siinä ei ollut onoita tukia jotka tuossa sinun pukin kolmion alle tulevassa varressa on. Biltsukin on ne uuteen malliin päivittänyt.
Reittikuvat tein ihan google mapsilla. Itse reitit tein tomppaan myrouteappilla josta sai tompan mycloudiin helposti vietyä reitit. Tuon vikan päivän korppoon lenkinkin tein puhelimella lauttamatkalla.
Reittikuvat tein ihan google mapsilla. Itse reitit tein tomppaan myrouteappilla josta sai tompan mycloudiin helposti vietyä reitit. Tuon vikan päivän korppoon lenkinkin tein puhelimella lauttamatkalla.
juu-zo kirjoitti:Tuo constandsin pukki tulee mielestäni yhteen moottorin kiinnikkeeseen kiinni joten siksi hankaloittaa ehkä koneen tiputusta. En osaa varmaksi sanoa kun ei tuollaisesta ole kokemusta. Tuo sinun sumomoto on tukevamman näköinen kuin se mun hajonnut biltsu. Siinä ei ollut onoita tukia jotka tuossa sinun pukin kolmion alle tulevassa varressa on. Biltsukin on ne uuteen malliin päivittänyt.
Joo, paha sanoa tuosta pukista kun ei näytä kuvassa oikeaa mallia ja kiinnitystapaa.
Tuolla sumomoton etupukilla on ihan siinä ja hänessään mahtuuko akseli tulemaan pukin ohi, tuon näkee ensi viikolla...
Millä muuten yhdistät reittipisteet mapsissa siten että näyttää koko reitin keston ja kilsat? Ite en oo vielä keksinyt miten tuo tapahtuu, alla tän päivän rundi minkä kävin päräyttämässä. Näyttää ainoastaan ekan ns. pätkän pituuden ajassa.

Jape79 kirjoitti:Jone, saako noita keskitukia mistä ja mihin hintaan? Ite oon miettiny miten esim ketjunrasvaus onnistuu (yksin ajellessa) pidemmällä päivätaipaleella pelkän seisontatuen varassa...
Keskituki Nakkilasta ja Saksasta Ihan halpahan uusi ei ole, kummasti hinnat noussu. Omastani maksoin muistaakseeni tasan satasen, no vuosikin oli kyllä 2002

Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87