Sivu 2/2
Lähetetty: 27 Maalis 2005, 22:51
Kirjoittaja Kujo
-Artsi- kirjoitti:Onneksi olkoon, hienoa lukemaa on printteri sylkäissyt!
Taitaa 16T olla aika passeli bussin motille kun siitä näytti noin ilahtuvan...
Syntyikö tulos vedellä vai ilman?
Tulos syntyi perinteisesti, ilman vettä ja n.0.8bar ahdoilla.
Myös kilolla vedetty lyhyt veto vilahti näytöllä, se alkoi numeroin 28.. Vesiruiskun kanssahan tavoitteena olis käyttää n.1.2bar paineita, täytyy vielä vähän harkita tuota...
Lähetetty: 28 Maalis 2005, 10:52
Kirjoittaja busa00
Lähetetty: 28 Maalis 2005, 21:45
Kirjoittaja 84-1111176520
Tuo tekee nannaa jo koko keholle.Ja nuo käyrät alkaa olla oikeanlaiset.Kadehdittavaa voimaa!!
Lähetetty: 29 Maalis 2005, 13:39
Kirjoittaja purzzi
Ens`talven aikana sit 300hv-takapyörältä...
Lähetetty: 29 Maalis 2005, 18:37
Kirjoittaja tetsa
ja kesällä elämä alkaa 300 hv. takapyörältä
Lähetetty: 04 Joulu 2015, 00:44
Kirjoittaja Kujo
Olipas hauska trippi reilun kymmenen vuoden takaisiin tunnelmiin. Luulin näiden tarinoiden jo hävinneen jonnekkin, mutta täältähän löytyi. Tuo mainittu "APLARI" elää edelleen ja voi hyvin, yhteinen taipaleemme päättyin. 2007, kun ajokortin menettämisen jälkeisisessä vitutuksessa myin pyörän muuan Mikolle, joka vaan suunnilleen käveli talliin ja osti mopon pois. Pari vuotta se taisi olla Mikolla, kunnes yllättäinkin taas korttinsa menettämisen johdosta Mikko halusi luopua aarteestaan. Näinpä laite siirtyi hyvän ystäväni Kallen omistukseen Rovaniemelle ja siellä se NMP:n tallissa majailee edelleen. Itselläni on ollut mieluisa tehtävä edelleenkehittää Kallen omistamaa laitetta, nykyään hän (se busa) omaa kaksi identtistä moottoria, jotka 20th kilometrin ajosuorituksen jälkeen vaihtavat paikkaa keskenään, lepovuorossa olevan ollessa Nivalan tallilla fressauksessa. Nykyiset teholukemat ovat himpun verran alle 400hp takapyörältä, (olikohan syksyn 2015 tulos 397 tai jtn.) Pyörä on muutoskatsastettu ahtimelle, väri edelleen se sama, samaten ahtimena toimii edelleen Mikon päivittämä TD05Mitsu, jonka eläkkeelle päästämisestä olemme käyneet pitkiä keskusteluita pyörän omistajan, eli Kallen, eli maksajan kanssa. Saa nähdä mitä jatkossa tulee, tällä hetkellä tuntuma on, että aivan heti ei Aplarin taru päätänsä näe. Kunhan nyt
vaan ei sattuisi mitään...
Lähetetty: 04 Joulu 2015, 11:09
Kirjoittaja snuggles
Hieno päivitys, tarinaa menneestä ja nykyisyydestä, tätä enemmän. Juurevuutta meininkiin ihmiset
Lähetetty: 11 Joulu 2015, 12:00
Kirjoittaja purzzi
HEH, Niin se aika rientää... :p
Edited By purzzi on 1449828060
Lähetetty: 11 Joulu 2015, 17:47
Kirjoittaja busantti
Mielenkiinnolla odotellaan päivitystä, kun se ei muuttunut hiukkasiksi 100tkm kohdalla ja pienestä liekityksestäkin selvisi.Toivottavasti Kalle herra raottaa massipussin nyörejä,jotta olisi edes yksi busa täällä napapiirillä
mistä puhua Esson baarissa