Sivu 2/2
Lähetetty: 16 Touko 2014, 13:04
Kirjoittaja mju0288
Joo, nokat katsotaan myös. Tarvii uittaa suuttimet uä-pesurissa jos ei muuta keksi.
Toi nokkahomma voisi olla hyvä tarkistaa. Joskus säätänyt turbopyörää jossa oli imunokka hampaan vtullaan. Vähän samoja oireita. Ja puuttu 100hp...
Lähetetty: 16 Touko 2014, 19:46
Kirjoittaja mju0288
Ohos..
Ongelma ratkesi suuttimien ja linjaston putsauksella! Olipas oudon helppoa. En jaksa alkaa aukomaan venakoppaa,koska ny o terveen kuuloinen. Ens talvena paketti sitten osiin ja ahtaminen alkakoon...
Kiitos neuvoista osallistujille!!!
Lähetetty: 16 Touko 2014, 21:19
Kirjoittaja jarim
Hyvä että selvisi.
Lähetetty: 16 Touko 2014, 21:41
Kirjoittaja mju0288
Olipas kuitenkin aikasta outo vika? Tuntu että oli rikkaalla, ja kuitenkin linjastot putsaamalla oikeni? Nyt vastaa kaasuun reippaasti ja muutenkin röhnättää tyhjäkäynnillä helpon oloisesti. Olipas hyvä ettei ehtiny alkaa sikailemaan säätämisen kanssa, olisi meinaan ongelmia riittänyt jälkeenpäin kun olisi linjastot olleet puhtaana jossain vaiheessa.
No, linjastot menee kuitenkin uusiksi, kun alan rakentelemaan ja holsett löytää tiensä tuonne keulaan.
Lähetetty: 16 Touko 2014, 22:49
Kirjoittaja 1340R86
Tuosta tuli mielleen
Olikos tuon ikäisessä joku palluu kierto jos niin tukko linjassa estäis sen ja sittä liikaa ainetta tai toinen jokuu pytty ei saa kunnolla ainetta niin muutkaan ei sitten jaksa kunnolla käydä ja poltaa kaikkea
Lähetetty: 17 Touko 2014, 10:47
Kirjoittaja mju0288
Joo, paineensäätimeltä paluu. Vaihdoin letkut samalla, ja suoristelin paremmin virtaaviksi. Joku kipu siellä oli, koska parani heti putsauksen jälkeen.
Lähetetty: 17 Touko 2014, 20:16
Kirjoittaja waiski10
Vaatii alkuperäiset letkut toimiakseen kunnolla.
Lähetetty: 17 Touko 2014, 21:00
Kirjoittaja jarim
Miksi?
Lähetetty: 17 Touko 2014, 21:12
Kirjoittaja Kujo
Ei ainakaan mulle ole sattunut kohdalle moista älybensaa joka tietää että mennäänkö tässä nyt suzuki-numeroitua, vaiko raktorikaupasta ostettua letkua pitkin.
Totta on, että se paluuletkun mitta ja reititys on hiukkasen haasteellinen noissa 99-00 mallin tankeissa, mutta kyllä sen kokemusteni perusteella saa ihan toimivasti kasattua.
Topiikin ongelman luulen johtuvan juuri tästä, paluuletku painui lyttyyn tankin alas laskiessa tai letku oli mennyt rupelille jo aiemmin sieltä tankinpuolipäästä. Huonolaatuisissa letkuissa sisin kumikerros saattaa irrota itse tukikudoksesta bensan vaikutuksen vuoksi, jolloin tukkeutuu/kuristaa paluulinjaa vaikka silmämääräisesti näyttäisikin olevan ok.
Lähetetty: 17 Touko 2014, 21:55
Kirjoittaja waiski10
Juuri painiittiin raktoriletkun kanssa joka lämmetessään teki taitoksen jousen sisään. Lisää haastetta rakkoriletkulle tuo erikokoiset päät.
Laittakoot rakkoriletkua joka haluaa, Mun tapauksessa se ei kuitenkaan toiminut. orginelli Kuva MP tiskillä 9,50e ja käyntiongelma poistui sen osalta.
Lähetetty: 17 Touko 2014, 22:27
Kirjoittaja Kujo
Annoin itseni ymmärtää, että tässä tapauksessa ei olisi enää käytössä suz.alkuperäinen pumppu. Tällöin rakkorikaupan tuotteet jäävät useimmiten ainoaksi vaihtoehdoksi.
Lähetetty: 18 Touko 2014, 10:49
Kirjoittaja mju0288
Ei ole alkuperäinen pumppu. Jos se veltto puutarhaletku oli alkuperäistä letkua, niin se kelpaa vaikka pirtelöpilliksi.
Kunnon pa-letkua,kunnon paineensäädin mittarilla, tarpeeksi järeä paluuputki ja pikkumiettiminen letkujen vedossa, siitä se lähtee. Ja hydrauliikkaliikkestä saa ihan hyvää tavaraa oikeaan hintaan.