Sivu 2/2

Lähetetty: 09 Huhti 2010, 21:05
Kirjoittaja Masanaattori
Jaakko kirjoitti:
Quadron kirjoitti:Otteeseen tulee yleensä määräys vaihtaa osat takaisin tai muutoskatsastaa, kilvetkin voi lähteä konttorille odottamaan toimenpidettä.

uus ote maksaa muistaakseni 10,90 jos tuollainen sattuu menemään hukkaan.
turbon muuttaminen vakioksi vaatii yhtä paljon aikaa kuin tehoputkiston vaihto. kyllähän se kulkee vaikka siellä nostolevy ryhmän alla on.
vai mitä erikoista sieltä pitäis vielä vaihtaa?
Taitavat perskeleet nykyään laittaa tiedot myös koneelle eli se uus otekaan ei välttämättä pelasta kun näkevät korjauskehotuksen putkeltaan...ja voi sit sillä toisella kertaa olla se kilpi aika höllässä.

Lähetetty: 10 Huhti 2010, 00:57
Kirjoittaja gsxr
Helpoimmalla varmaan menee kun pitää pyörän neutraalin näköisenä ja tämä antaa itsellekkin mielenrauhaa. Turpovehkeissä ei tarvi äänillä elvistellä...

Jos nyt kuitenkin ikävästi käy niin voihan sen turboputken tiputtaa pois ja laittaa vakion tilalle kuten jo mainittiinkin. Eivät (kai) syynää pyörää katsastuksessa katteiden alta.

Lähetetty: 10 Huhti 2010, 01:34
Kirjoittaja Jaakko
gsxr kirjoitti:Turpovehkeissä ei tarvi äänillä elvistellä...
ja ainahan jollain on isompi ahdin ja paremmat äänet. loputon retki, vakiosta itekkin tykkään (ulkonäiköisestä, tuplaputket on pop)

Lähetetty: 10 Huhti 2010, 01:57
Kirjoittaja gsxr
Tuplat valmistumassa täälläkin.... :turbobusa: