Etkös jättäny yhen alatiivisteen pois, oisko ollu optimissa jo aikasemmin. Laakerit kannattaa aina välillä kattella tuon tehoisissa koneissa, eihän ne kestä mahotonta vääntöä ja voimaa vaik kuinka hyvätahtis kirjoitti:ti. iltana/yönä niputin joutessaa koneen notta pääsis ke. kajaaniin penkkii.. ja penkki reissuhan meni muuten hirmu hyvin paitti.. noh.. oltiin saatu seokset kohilleen ja HIRMUNA tehoa, seuraavaksi oli aikomus alkaa säätään syttöä ja pyörä kävi tyhjäkäynnillä, rupesi kuuluun konehesta oudon kova ja kirkas metallinen ääni..hmm.. sammutin pyörän tyhjäkäynniltä jossa tämä ääni kuului. pyörä pakuun ja toinen pärrä sääjätykselle se sentään ei ruvennu kilkattaan n.8h myöhemmin vika diaknoosi kotona kenpeleellä. 4.pytyn imu vena ohjarista oli irronnu palanen ja se oli yllättäen istunut kanteen ja mäntä morjesti sitä.. siitä tämä kilkatus.. oli muuten 2 ja 3 palotiloissa kannessa männästä stanssaus jälet 1pytyn kannessa vain palojälki männä numerointi stanssauksesta.. täytyy varmaa ruveta tsekkaa alakerran laakerit..ainaki tosta 4.mukista:D
Mullakin laakereissa eroja kulumisen puolesta, ihan ku akseli menis mutkille pyöriessään. Mut tarkastettu on että suora vielä.