1507cc

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

ahtis kirjoitti:ti. iltana/yönä niputin joutessaa koneen notta pääsis ke. kajaaniin penkkii.. ja penkki reissuhan meni muuten hirmu hyvin paitti.. noh.. oltiin saatu seokset kohilleen ja HIRMUNA tehoa, seuraavaksi oli aikomus alkaa säätään syttöä ja pyörä kävi tyhjäkäynnillä, rupesi kuuluun konehesta oudon kova ja kirkas metallinen ääni..hmm.. sammutin pyörän tyhjäkäynniltä jossa tämä ääni kuului. pyörä pakuun ja toinen pärrä sääjätykselle se sentään ei ruvennu kilkattaan :D n.8h myöhemmin vika diaknoosi kotona kenpeleellä. 4.pytyn imu vena ohjarista oli irronnu palanen ja se oli yllättäen istunut kanteen ja mäntä morjesti sitä.. siitä tämä kilkatus.. :D oli muuten 2 ja 3 palotiloissa kannessa männästä stanssaus jälet :D 1pytyn kannessa vain palojälki männä numerointi stanssauksesta.. täytyy varmaa ruveta tsekkaa alakerran laakerit..ainaki tosta 4.mukista:D
Etkös jättäny yhen alatiivisteen pois, oisko ollu optimissa jo aikasemmin. Laakerit kannattaa aina välillä kattella tuon tehoisissa koneissa, eihän ne kestä mahotonta vääntöä ja voimaa vaik kuinka hyvät :D
Mullakin laakereissa eroja kulumisen puolesta, ihan ku akseli menis mutkille pyöriessään. Mut tarkastettu on että suora vielä.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Vastaa Viestiin