Sivu 2/3
Lähetetty: 11 Elo 2007, 23:48
Kirjoittaja jarim
Siis käyttääkö? Eh?
Edit: jos meinaat lähdön jälkeen niin ei: http://www.cordona.net
Edited By jarim on 1186867720
Lähetetty: 11 Elo 2007, 23:57
Kirjoittaja 103-1116517908
Käyttääkö ne muuten vaihteita?
Lähetetty: 12 Elo 2007, 17:15
Kirjoittaja 114-1182751586
gold kirjoitti:Käyttääkö ne muuten vaihteita?

Lähetetty: 12 Elo 2007, 17:17
Kirjoittaja 114-1182751586
Juups onhan noita apulaitteita, mutta ilman noita? Lähinnä se että tykkääkö loota kyttyrää, tai muotoillaanko että kuinka paljon tykkää kyttyrää ku ei käytä kytkintä? ???
Lähetetty: 12 Elo 2007, 17:49
Kirjoittaja Jaakko
roibusa77 kirjoitti:Juups onhan noita apulaitteita, mutta ilman noita? Lähinnä se että tykkääkö loota kyttyrää, tai muotoillaanko että kuinka paljon tykkää kyttyrää ku ei käytä kytkintä? ???
loota ei kärsi kunhan vaan veto on katkaistu, sama sitten tekeekö sen kytkimen kanssa vai kaasua päästämällä.
Lähetetty: 12 Elo 2007, 17:49
Kirjoittaja Timppa
Haku ja "kytkin", löytyy mm. tämmöstä...
Lähetetty: 12 Elo 2007, 21:00
Kirjoittaja 114-1182751586
Timppa kirjoitti:Haku ja "kytkin", löytyy mm. tämmöstä...
Kiitti Timppa, sieltähän ne vastaukset löytyikin
Kerkeisin tosin jo kokeileenkin käytännössä, mutta jäi vähän mietityttään tuo laatikko ressukka 
Lähetetty: 14 Elo 2007, 21:40
Kirjoittaja 115-1180113841
roibusa77 kirjoitti:Käyttääkös poijjat muuten kytkintä nuissa kiihareissa? ???
no vxxxu joo, kytkin on kaikki, kaikki millä saadaan suorituksista tasaisia, ja kaikki millä saadaan hyvä aika aikaiseksi.
vaihdelaatikko on momentin muunnin ja kun sitä momenttia on, ei sitä tarvitse muuttaa.
...niin, ja niistä lähtökierroksista. Eikös se luistattaminen ole paljon helponpaa, kun on vxxxxti niitä kierroksia, samallahan senkin välitys muuttuu ja tarttumis/nokan-nousu -pisteestä tulee paljon pitempi ja hallittavanpi.
Korjatkaa jos olen väärässä, eikä tää ole vxxxxilua, vaan omakohtainen näkemykseni asiasta, sillä menihän se putkiviritteinen zx9-r kawakin jo vuonna-98 9,62s. samoilla eväillä.
Lähetetty: 10 Joulu 2008, 20:34
Kirjoittaja BussiJussi
Oispa taas pari kysymystä viksummille...? Purin kytkimen, tarkoituksena laittaa proboostin billetkeskiö, ja lock-up kytkin...Mutta eihän se ihan heittämällä onnistunutkaan. Billetkeskiön kanssa tulee tämä "kytkinjousen kiinitysruuuvin holkki" liian pitkälle! Onko nyt jokin kasaus virhe, vai mikä?! kuva
Sama painelevyn kanssa klix
Tämän johdosta, ei painu lock-up pohjaan, kuva, eikä ilman lock-uppiakaan tule paljoa jousipainetta kytkimelle. Billet keskiön mittasin, ja oli saman syvyinen orkkiksen kanssa...Onkohan nyt vaan kasausvirhe, vai mikä...Helppiä please taas...
Lähetetty: 10 Joulu 2008, 21:42
Kirjoittaja -Artsi-
BussiJussi kirjoitti:Oispa taas pari kysymystä viksummille...? Purin kytkimen, tarkoituksena laittaa proboostin billetkeskiö, ja lock-up kytkin...Mutta eihän se ihan heittämällä onnistunutkaan. Billetkeskiön kanssa tulee tämä "kytkinjousen kiinitysruuuvin holkki" liian pitkälle! Onko nyt jokin kasaus virhe, vai mikä?! kuva
Sama painelevyn kanssa klix
Tämän johdosta, ei painu lock-up pohjaan, kuva, eikä ilman lock-uppiakaan tule paljoa jousipainetta kytkimelle. Billet keskiön mittasin, ja oli saman syvyinen orkkiksen kanssa...Onkohan nyt vaan kasausvirhe, vai mikä...Helppiä please taas...
Oliskos notta niin että se sun lokappi käikäle on tarkoitettu kiinteälle sisäpyörälle, hubille... muistelen että omassa mopossa oisin ollut havaitsevinani vastaavaa kun joskus tommosta sinne ekaa kertaa pujotin. Eli ne kytkinruuvitornit on lyhyemmät hubissa kuin orkkis käikäleessä, luulen mä (en oo mitannut niitä).
Lähetetty: 10 Joulu 2008, 23:26
Kirjoittaja BussiJussi
Tällasta jotain mietin itsekin. Yx vaihtoehto tehdä tosiaan matalammat "tornit, pitäs vaan tietää, paljonko "pänninkiä" jättää sinne. Tai sitten madaltaa vastaavasti lock-upin "torneja"?! Mut ton lock-upin pitäs olla ihan normikykän kanssa toimiva..."LOCKUP MACHINED TO FIT STOCK INNER HUB AND TO USE STOCK CLUTCH PLATE STACK HEIGHT. COMPLETE KIT COMES WITH LOCKUP,EASY ACCESS COVER AND SPRINGS.IN STOCK READY FOR SHIPMENT" kyllä menee taas hankalx, jospa jollain muillakin hyviä neuvoja aiheeseen liittyen...
Edited By BussiJussi on 1228944450
Lähetetty: 11 Joulu 2008, 01:06
Kirjoittaja Kekku
BussiJussi kirjoitti:Oispa taas pari kysymystä viksummille...? Purin kytkimen, tarkoituksena laittaa proboostin billetkeskiö, ja lock-up kytkin...Mutta eihän se ihan heittämällä onnistunutkaan. Billetkeskiön kanssa tulee tämä "kytkinjousen kiinitysruuuvin holkki" liian pitkälle! Onko nyt jokin kasaus virhe, vai mikä?! kuva
Sama painelevyn kanssa klix
Tämän johdosta, ei painu lock-up pohjaan, kuva, eikä ilman lock-uppiakaan tule paljoa jousipainetta kytkimelle. Billet keskiön mittasin, ja oli saman syvyinen orkkiksen kanssa...Onkohan nyt vaan kasausvirhe, vai mikä...Helppiä please taas...
Jep.
Sulla kun toi tulee tollai yli:
http://i28.photobucket.com/albums....8933780
Kävin mittaa ton MTC:n keskiön.
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Siinä tapit reilu 13mm sisäpuolella.
Vakiossa mitta on noin 5,5mm - 10,5mm sisäpuolella.
E: Keskikäikäleen saa helposti kiristettyy väärää asentoon, sen pitää sillai muljahtaa oikeisiin koloihin ennenkun kiristää ison mutterin.
Edited By Kekku on 1228950556
Lähetetty: 11 Joulu 2008, 01:11
Kirjoittaja BussiJussi
Pitää vielä kerran purkaa, ja kokeilla vakiolla, paljon jää mitta alle, ja toimiiko sen vakion kanssa! Samalla varmistaa, ettei oo mitään kasausvirhettä!! On tää helvettiä, kun kaikessa jotain vastoinkäymistä... Jos ei tosiaan muu auta, lyhennän noi "tornit"
Ja kyllä ton käikäleen pitäs pohjassa olla... Tässä kuvassa kun kattoo, noi 3 keskimmäistä reikää, niistä näkee, että pohjassa olis...tiedä sitten...kuva
Edited By BussiJussi on 1228951042
Lähetetty: 11 Joulu 2008, 01:25
Kirjoittaja Kekku
Eiköhän se pohjassa ole, kannattaa tarkistaa.
Ja jos siellä samanlaiset kolot on kuin vakion pohjassa:
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Niin sitten tappia sopivan mittaiseksi, vanhan tapit näyttää lyhyemmiltä.
Lähetetty: 11 Joulu 2008, 01:45
Kirjoittaja Kekku