Sivu 2/2
Lähetetty: 17 Heinä 2008, 17:47
Kirjoittaja toimeve
MGa kirjoitti:ja käännetty kaavio
...pitäskö taas pistää asia harkinthan... ???
Lähetetty: 17 Heinä 2008, 18:44
Kirjoittaja Jukkis
toimeve kirjoitti:MGa kirjoitti:ja käännetty kaavio
...pitäskö taas pistää asia harkinthan... ???
K8 :ssa ei mee heittämällä... mitä nopsasti kattelin, löytyykö vekeltä vie välivapaita, eiks siinä ole "sisäänajo" just loppunu
..ei löydy vapaita normi kiihdyttelyissä ja selvät komennot nii kyllä sieltä pykälät löytyy.. 
Lähetetty: 17 Heinä 2008, 20:43
Kirjoittaja 83-1175441819
Lähetetty: 17 Heinä 2008, 21:38
Kirjoittaja 65-1204783995
Terve oon kyllä yrittäny käyttää jalkaa. Josko kokeilis öljyä vaihtaa?? 
Lähetetty: 17 Heinä 2008, 21:41
Kirjoittaja 65-1204783995
Lähetetty: 17 Heinä 2008, 21:42
Kirjoittaja 65-1204783995
niin mikä olis paras öljy???:p
Lähetetty: 17 Heinä 2008, 21:48
Kirjoittaja Kekee
hihii....mikäseoli...delvac. eivaan motulit olleet...castrol gps tulee...onko vaihto parempaan vai huonompaan jää nähtäväksi....
Lähetetty: 17 Heinä 2008, 22:08
Kirjoittaja 115-1198169049
Itteki samaa 5. ja 6. välissä olevasta vapaasta muutaman kerran kärsinyt, mutta täytyy myöntää, että ollut kyllä silloin huoleton vaihto. Ton jälkeen tullut enemmän kiinnitettyä huomiota vaihtoihin.
Lähetetty: 25 Heinä 2008, 15:34
Kirjoittaja 67-1175770372
Ainoa välivapaa on tullu Gipron ATRE näytöllä eli 6 = 0
K6m rek 07, jolloin 12500km, nyt 08 mittarissa yli 20000km eikä kertaakaan välivapaita.
Öljy on vaihdellu perusöljystä aina 5W60 öljyyn eikä eroa.
Lähetetty: 10 Loka 2008, 12:39
Kirjoittaja Ginkaze
Entä tämä, on jo varmaan joku kokeillut, että mten toimii jos vaihdevipu olisi suoraan akselin päässä ilman nivelistöä?
Lähetetty: 10 Loka 2008, 19:41
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm.. en oo kokeillu mutta veikkaisin toimivan hyvin. Hmm.. ja samalla saa käännetyn kaavion niinku kaupanpäälle...