Sivu 2/2

Lähetetty: 23 Syys 2006, 17:58
Kirjoittaja Agostini
Mulla pakkaa nouseen mopon lämmöt jo Suomen maassakin.(ainakin männä suvena)...saatikka ku penkitettiin...huhhuuh...
Flektin muutos kiinnostaa siis muakin....13 ruttusta löytyy meinaan.

:mopo: :unclesam:

Lähetetty: 23 Syys 2006, 18:56
Kirjoittaja tetsa
Varmaan tulis hyvä kun laittas civikin anturan t-kappaleella paluuletkuun ja se ohjais omaa pro-muzzy ropelii. Tonnisen toiseks omalla kytkimellä et vois laittaa ennen kaupunkia jo jauhaa.

Lähetetty: 23 Syys 2006, 20:28
Kirjoittaja Kekku
Laitatteko sitte civikin merkitkin taakse?



Osta:
http://www.revotec.com/electronicfansleds/electronicfancontroller.htm

Tuolta:
http://www.autoracing.fi/

Se jäähdyttäjän tuloletkuun ja ohjaamaan 2 flektiä, voi ite säätää koska lähtee pyörii, 70-120 astetta muistaakseni, ainaki 600:sen flekti jossa ei teräskehikkoa mahtuu oikealle puolelle vaikka ois jäähtytintä siirretty taaksepäin.

Lopputulos: 2 automaatti flektiä joista toinen lukee jäähdyttäjälle tulevaa vettä, toinen jäähdyttäjästä lähtevää.

Yksinkertaista.

Lähetetty: 23 Syys 2006, 20:39
Kirjoittaja tetsa
:pääseinään:



Edited By tetsa on 1159034242

Lähetetty: 23 Syys 2006, 20:40
Kirjoittaja Kujo
...ja se alkuperäinenkin flekti sopii pikku muutoksilla myös oikealle puolelle. Mutta kummastuttaa nuo lämpöongelmat, eihän niitä pitäisi esiintyä alle 300rwhp busissa vielä laisinkaan?

Lähetetty: 24 Syys 2006, 01:54
Kirjoittaja 112-1115653992
hmm..hmmm enpäs viisastelekkaan...mutta muistaakseni sanoit että tämän kesän versiossa rutut ois n.12.2:1 muistanko väärin?(palotilat ainaki kaivettu auki)

ja jos tuonne 13:1 mennään niin ongelmat TAKUULLA lisääntyy :(
jamppa muistanee ton agon rutunkin tarkemmin,kannen tekijänä ??? 13:1 männät+palotilat auki=??

totuudesta on helpompi oppia ja valita omat ratkaisunsa itse kunkin :arskat:

Lähetetty: 26 Syys 2006, 19:42
Kirjoittaja BussiJussi
No, niin..... Honda Accord 2,2 1995===> flektin anturi käy! 88-93 asteinen... Tarkoittaa varmaan jotain toi asteluku. Mut kierteelle käy, käytännön kokemuksia sitte joskus, kun pyörä nipussa.


:p :p

Lähetetty: 26 Syys 2006, 23:29
Kirjoittaja 107-1089231881
pete1 kirjoitti:hmm..hmmm enpäs viisastelekkaan...mutta muistaakseni sanoit että tämän kesän versiossa rutut ois n.12.2:1 muistanko väärin?(palotilat ainaki kaivettu auki)

ja jos tuonne 13:1 mennään niin ongelmat TAKUULLA lisääntyy :(
jamppa muistanee ton agon rutunkin tarkemmin,kannen tekijänä ??? 13:1 männät+palotilat auki=??

totuudesta on helpompi oppia ja valita omat ratkaisunsa itse kunkin :arskat:
Hmm.. kaikkee ei välttämättä ookkaan kerrottu ???
Mä vain oikeesti tiedän mitä noi rutut on :shocked: :D

Lähetetty: 27 Syys 2006, 20:29
Kirjoittaja BussiJussi
tetsa kirjoitti:tietenkin toinen flekti vielä lisäksi jos anturin vaihto ei tyydytä.

Nyt sitte pitäs modata toinen flekti paikoilleen!! Kokemuksii??

Lähetetty: 27 Syys 2006, 23:01
Kirjoittaja Fastard

Lähetetty: 27 Syys 2006, 23:42
Kirjoittaja 112-1115653992
minkä ihmeen takia tollasista asioista täytyy valehdella?jättää asiat kokonaan kertomatta jos ei totuutta pysty sanomaan.

mutta mutta..käytettäessä 13:1 ruttusia mäntiä ja palotilat kaivettuina rutut laskee....ja asian saamiseksi taas balanssiin kantta täytys laskea,mutta siinähän ei oo tarpeeksi varaa(seetirenkaitten takia) ja ryhmää laskemallakaan ei homma onnistu korkeapuristemäntiä käytettäessä.....(ja muutenkin järjetöntä pilata ryhmää laskemalla)eli lopputuloksen voi jokainen päätellä ihan itse. :kusi:

Lähetetty: 28 Syys 2006, 12:37
Kirjoittaja 114-1132394188
saako busiin ohkasempi kansi pahvi?saako sillä lisää tehoa ja kuinka paljon?toimiiko:O

Lähetetty: 28 Syys 2006, 20:17
Kirjoittaja BussiJussi
redxeye kirjoitti:saako busiin ohkasempi kansi pahvi?saako sillä lisää tehoa ja kuinka paljon?toimiiko:O

Yritin vuosi sitten metsästää, EI saa!! Joskus oli onnistuttu tilaamaan jostai jenkkifirmasta, mut yleensä oli tullut normaali tiiviste! Kyllä se aika pieni vaikutus ohuemmalla kannentiivisteellä. Vähänhän siinä ajotuskin muuttuu.(tarttis säätä ajotus) Olis enempi apua, jos ois sitte säädettävät nokkapyörät, ja säätäs ajoitukset kohdilleen korkeemmille puristuksille! Kysy Suomen mp palvelusta, jos edelleen kiinnostaa!i
Suomen MP-Palvelu
Osoite: Karvaamokuja 4
00380 HELSINKI
Puhelin: 09-22432727



:p :p

Lähetetty: 28 Syys 2006, 22:48
Kirjoittaja 114-1132394188
OK !KIITOS :kippis:

Lähetetty: 01 Loka 2006, 14:37
Kirjoittaja BussiJussi
Tässä kuva siitä anturista.

Ja näillä eväillä pitäs lämpöjen pysyy kurissa, tourinki ajossa!


:p :p