Sivu 2/2

Lähetetty: 07 Elo 2006, 23:33
Kirjoittaja 106-1154289781
TeeCay kirjoitti:hmm...ehkä toi "pintakaasu" on suhteellinen käsite... :p :D

:stupid: :omituinen:

Hmm.... Se on kyllä totta. Ja ehkä osasta meistä nykymotoristeista (kuten ehkä minusta) on tullut liian tarkkoja. Pienikin värinä tai nypytys jne niin heti ollaan säätämässä. "pintakaasu" on varmaan suhteellinen käsite. Itse tarkoitin sillä juuri sitä rajaa, onko veto päällä vai ei, eli todella pintapintakaasua. Anyway, nyt se tuntuu hyvältä ja se on pääasia.... muuten.... Kaikki on aina niin suhteellista. Jossain foorumilla joku kehui Blackbirdin satulaa maasta taivaaseen ja toinen taas valitti että perse puutuu jo 20km ajon jälkeen. Kaverin käskettiin vaihtaa perse.... että kyllä keinot löytyy jokaiseen vaivaan.
:mosh:

EDIT: Kuten suiza alla kertoo: Kaiken takana on nainen, jopa ruiskun säätämisen....... ja itse en mitään Hondafoorumeita lueskele, velipojalta kuulin...




Edited By jussibussi on 1155034990

Lähetetty: 08 Elo 2006, 13:46
Kirjoittaja suiza
No joo, eipä sitä nykimistä alunperin ilman säätämistä huomannutkaan esim. radalla tai muuten vähän reilummin ajaessa.
Itsellä ei ainakaan tule liikenteessä kuitenkaan koko ajan käytettyä 2/3 aluetta kaasusta.
Mutta kun köyhällä pitää kyydittää eukkoa niin sitten huomaa, sen verran sievästi pitää ajella :cool:

Lähetetty: 08 Elo 2006, 14:50
Kirjoittaja Sepe
suiza kirjoitti:No joo, eipä sitä nykimistä alunperin ilman säätämistä huomannutkaan esim. radalla tai muuten vähän reilummin ajaessa.
Itsellä ei ainakaan tule liikenteessä kuitenkaan koko ajan käytettyä 2/3 aluetta kaasusta.
Mutta kun köyhällä pitää kyydittää eukkoa niin sitten huomaa, sen verran sievästi pitää ajella :cool:
Eli siis mopossa ei ole vikaa vaan mammaa pitäis vähän säätää! :thumbup:

Lähetetty: 08 Elo 2006, 15:47
Kirjoittaja 84-1131181311
Sepe kirjoitti:
suiza kirjoitti:No joo, eipä sitä nykimistä alunperin ilman säätämistä huomannutkaan esim. radalla tai muuten vähän reilummin ajaessa.
Itsellä ei ainakaan tule liikenteessä kuitenkaan koko ajan käytettyä 2/3 aluetta kaasusta.
Mutta kun köyhällä pitää kyydittää eukkoa niin sitten huomaa, sen verran sievästi pitää ajella :cool:

Eli siis mopossa ei ole vikaa vaan mammaa pitäis vähän säätää! :thumbup:
:tapu: :tapu: :mosh:

:blues:

Lähetetty: 08 Elo 2006, 18:44
Kirjoittaja 80-1126980226
ksthb kirjoitti:Hmm.. omituista mun uutukainen K6 pelää loistavasti :thumbup:
Ei nypytyksiä, keskikulutus 5,5 l /100 km, 8500 km matkalla :shocked:
Ei nyi mullakaaan.
Pyörä onkin ostettu samasta paikasta

:twisted: :twisted:

Lähetetty: 09 Elo 2006, 19:55
Kirjoittaja race
:rasberry:..eikä nyi enää minullakaan..jyväshyvässä käytiin kaverin kanssa vasaratallin poikien käsittelyssä....ja hyvin kulkee,auttoi ainakin allekirjoittaneen busan huopaamiseen :mosh:

Lähetetty: 09 Elo 2006, 20:59
Kirjoittaja 66-1155057341
race kirjoitti::rasberry:..eikä nyi enää minullakaan..jyväshyvässä käytiin kaverin kanssa vasaratallin poikien käsittelyssä....ja hyvin kulkee,auttoi ainakin allekirjoittaneen busan huopaamiseen :mosh:

Minkälaiset lukemat bussista tuli wasaratallin penkissä ja onko ihan vakio laite kyseessä? Ihan mielenkiinnosta kyselen kun pitäisi vko:n lopun aikaan omaa käyttää siellä mikäli vaan ehtii. Oma bussi nykii kanssa "pintakaasulla" suht ärsyttävästi mutta eiköhän tipi saa sen aisoihin.