Sivu 2/6

Lähetetty: 24 Kesä 2011, 07:50
Kirjoittaja ysi-ärrä
Jep. bike näytti tulevan laatikkoon ja siinähän olikin hyvä jutun alku turboprojektille.
Harmi ettet tullu tuonne Halliin ajaan, vaikka kelit olikin loppusissaan todella hyvät.
No seuraaviin karkeloihin sit? Eli, tuutko Joensuuhun kokeileen vaparina?

Lähetetty: 09 Heinä 2011, 16:55
Kirjoittaja BussiJussi
Olikkos Jn:ssa?

Lähetetty: 12 Heinä 2011, 20:04
Kirjoittaja Rockster
BussiJussi kirjoitti:Olikkos Jn:ssa?
Oltiinpahan Joensuussa kokeilemassa ja tulokset jäivät lahoiksi. Paras veto oli oman boxin mukaan 281.

En osaa sanoa mistä johtuu noin pieni vauhti. Tuntui vaan, että tehoa ei yksinkertaisesti ollut riittävästi enempään. Missä lienee vika, heittäkää ehdotuksia.

Pyörä on siis Gen1, Yoshin ränni, PCV, madallettu, takaselta 162 hv.

Vauhtiin ehkä negatiivisesti vaikuttavia juttuja: sirompi etuloksu, iso kuski, erittäin huonokuntoinen takapallo...

Lähetetty: 12 Heinä 2011, 20:07
Kirjoittaja ysi-ärrä
No ainoo minkä äkikseltään keksin on se että äijä on jäähallinkokoinen ja ajoit tixtexeillä :D

Lähetetty: 12 Heinä 2011, 20:08
Kirjoittaja ysi-ärrä
Jokos muuten se turbo on tullunna?

Lähetetty: 12 Heinä 2011, 20:09
Kirjoittaja Rockster
ysi-ärrä kirjoitti:No ainoo minkä äkikseltään keksin on se että äijä on jäähallinkokoinen ja ajoit tixtexeillä :D
Vikassa vedossa oli kyllä nahkarotsi päällä, ei auttanut. Äijä on iso, sille ei kovin nopealla aikataululla mahdeta mitään :D

Lähetetty: 12 Heinä 2011, 20:12
Kirjoittaja ysi-ärrä
Jos mahdollista niin käy syksyllä tuolla Lappeenrannan kenttäkarkeloissa. Vois olla suotusammat olosuhteet ku nyt oli(ei mikään helvetillinen helle).

Lähetetty: 12 Heinä 2011, 20:36
Kirjoittaja Heksa
Rockster kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:No ainoo minkä äkikseltään keksin on se että äijä on jäähallinkokoinen ja ajoit tixtexeillä :D

Vikassa vedossa oli kyllä nahkarotsi päällä, ei auttanut. Äijä on iso, sille ei kovin nopealla aikataululla mahdeta mitään :D

Ei kai se iso äijjä kaikkia selitä. Minä ja toimeve (95+ kg eikä mahuta pleksintaa) ajettiin halissa itse 293 ja toimeve 290
suurin piirtein samat virit kuin sulla mut taitaa olla molemmilla normi korkuiset busat/mra tuplakupla
luulen et vaihdot vaan kuntoon ja mahdollisimman hyvin visiirin taa
pää pystys ku tikan pojalla

Lähetetty: 12 Heinä 2011, 20:37
Kirjoittaja jarim
Aamusta Joensuun keli oli oikein suotuisa. Keskipäivästä lähtien kun tuuli ei ollut enää myötäinen ja lämpötila liki 30 ei niinkään...

Lähetetty: 12 Heinä 2011, 21:16
Kirjoittaja Rockster
Mulla tuo painoviisari ponnahtaa siihen reiluun sataan. Koitin kyyristyä katteen taaksen niin hyvin kuin ikinä.

Kahdessa ekassa vedossa tuuli oli suotuisampi, mutta kolmannessa tuuli pahasti sivulta ja osittain edestä. Se tuntui asennolta ja muutenkin parhaalta, mutta vastainen taisi vähän pilata.

Noh, turbo lienee sopiva lääke. Sen pitäisi tulla minä päivänä tahansa tässä. Asennus tosin menee elokuun alkuun.

Lähetetty: 14 Heinä 2011, 22:16
Kirjoittaja 114-1204989678
Mulla meni 280 kahteen kertaan Hallissa kierrosmittarin näyttäessä 10k kutosella.

Pyörässä yoshin putki, k&n ja ee:llä säädetty 157hp takaselta Samin penkissä, kuski about saman painonen ja takanakki ei ollu enää mikään uusi.

Ei se kertakaikkiaan jaksa enää kiihtyä kutosella ja maksiminopeus sillä hienolla excel taulukolla laskettuna huipputehon kohdalla vakioväleillä ja 190/50 nakilla on se 288km/h.

Kyllä se sit sillä turbolla jaksaa mennä :)

Lähetetty: 15 Heinä 2011, 19:49
Kirjoittaja Rockster
roobe kirjoitti:Mulla meni 280 kahteen kertaan Hallissa kierrosmittarin näyttäessä 10k kutosella.

Pyörässä yoshin putki, k&n ja ee:llä säädetty 157hp takaselta Samin penkissä, kuski about saman painonen ja takanakki ei ollu enää mikään uusi.

Ei se kertakaikkiaan jaksa enää kiihtyä kutosella ja maksiminopeus sillä hienolla excel taulukolla laskettuna huipputehon kohdalla vakioväleillä ja 190/50 nakilla on se 288km/h.

Kyllä se sit sillä turbolla jaksaa mennä :)
Kuulostaa hyvin samalta kuin omat vetoni. 281 Boxin mukaan kahdesti peräkkäin. Ehkä se on suunnilleen siinä se vauhti tällä kokoonpanolla.

Turboa odotellessa. Asennusaika on vasta 8.8. alkaen. Voi kyynel.

Lähetetty: 23 Heinä 2011, 20:43
Kirjoittaja Rockster
Salaistakin salaisempi ja eksklusiivsempi lentokenttäajo vetäisty Porissa. Bussi ylsi uuteen enkkaan, vaikka vielä jäi hampaankoloon paljon. 285,3 km/h on uusi enkka.

Hakkasin sentään kaikki paikalla olleet autot ja olin nopein paikalle pyörällä ajanut :D

Hauskoo oli. Kiitokset Jampalle, Jannelle ja Marjutille.

Lähetetty: 25 Heinä 2011, 09:22
Kirjoittaja ysi-ärrä
Rockster kirjoitti:Salaistakin salaisempi ja eksklusiivsempi lentokenttäajo vetäisty Porissa. Bussi ylsi uuteen enkkaan, vaikka vielä jäi hampaankoloon paljon. 285,3 km/h on uusi enkka.

Hakkasin sentään kaikki paikalla olleet autot ja olin nopein paikalle pyörällä ajanut :D

Hauskoo oli. Kiitokset Jampalle, Jannelle ja Marjutille.
tulikos siellä muita mainittavia enkkoja? Oliko molemmat Jannet omilla turboillaan paikalla? entäs marjut? Taxia ei varmaan ollu siellä? Jorma ?

Lähetetty: 25 Heinä 2011, 12:14
Kirjoittaja Rockster
ysi-ärrä kirjoitti:
Rockster kirjoitti:Salaistakin salaisempi ja eksklusiivsempi lentokenttäajo vetäisty Porissa. Bussi ylsi uuteen enkkaan, vaikka vielä jäi hampaankoloon paljon. 285,3 km/h on uusi enkka.

Hakkasin sentään kaikki paikalla olleet autot ja olin nopein paikalle pyörällä ajanut :D

Hauskoo oli. Kiitokset Jampalle, Jannelle ja Marjutille.
tulikos siellä muita mainittavia enkkoja? Oliko molemmat Jannet omilla turboillaan paikalla? entäs marjut? Taxia ei varmaan ollu siellä? Jorma ?
Paikalla ei ollut mun lisäksi kuin Janne, Marjut ja Jamppa. Ei tainnut tulla kauden kärkiaikoja kellekään.