Sähköpostiosoitteen muutos

Busanistien tiedoituksia liittyen webbisaittiin..
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Macoshark kirjoitti:mutta jostain syystä mulle ei tule maililla ilmoitusta kun seuraamaani aiheeseen tulee uusia postauksia.
Tää on vaan villi veikkaus, mut voisit ottaa kokeeksi sieltä sp-asetuksista pois sen valinnan "piilota...". Mitään harmiahan tuosta "julkisesta" osotteesta ei liene, kun ei se kuitenkaan oikeesti missään näy. Helpottaa vaan yhteydenottoa, kun tulee se mail-nappi näkyviin...
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

jarim kirjoitti:Onko ohjauspaneelin sähköpostiosiosta täpättynä "Send a confirmation email when I receive a new private message" .. (mitähän lie suomeksi)?
:shocked: Mun ohjauspanelissa lukee kyllä: "Lähetä sähköpostilla tieto, kun olen saanut uuden yksityisviestin", ihan selvällä suomella!!

Ja tuohan on juurikin se maaginen täppä, mikä pitäisi KAIKILLA olla valittuna, johtuen näistä satunnaisesti perille menevistä privaviesteistä!
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

Timppa kirjoitti:Ja tuohan on juurikin se maaginen täppä, mikä pitäisi KAIKILLA olla valittuna, johtuen näistä satunnaisesti perille menevistä privaviesteistä!
..ja mulla hälyttellee tuosta, galleriaan kirjautumisesta, sielä muutoksia tehessä (kuvien lisäys, tekstit, joku kirjottaa kommentin galleriani kuvviin yms yms), yv:n saapumisesta, sähköpostin tulosta, seurattavista keskusteluista...että on se hieno järjestelmä :thumbup: pimpelipompelit kilahtellee jatkuvasti. Ja samasta asiasta monessa välinhessä. No, eiphän jää huomiotta.
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Timppa kirjoitti:
jarim kirjoitti:Onko ohjauspaneelin sähköpostiosiosta täpättynä "Send a confirmation email when I receive a new private message" .. (mitähän lie suomeksi)?

:shocked: Mun ohjauspanelissa lukee kyllä: "Lähetä sähköpostilla tieto, kun olen saanut uuden yksityisviestin", ihan selvällä suomella!!

Ja tuohan on juurikin se maaginen täppä, mikä pitäisi KAIKILLA olla valittuna, johtuen näistä satunnaisesti perille menevistä privaviesteistä!
Se että nuo tekstit on minulla englanniksi on ihan tarkoituksellista, osa näistä toiminnoista mielestäni selkeämpiä englanniksi mitä tökerösti suomennettuna. :;):
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
RHead
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Muistutus että elkää itse vaihtako foorumilla sähköposteja! Ilmoittakaa ylläpidolle siitä niin saadaan vaihdettua se.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
hanhiha

Viesti Kirjoittaja hanhiha »

Tuotanoin...enpäs hokannu tätä ketjua ja yritin ite :oho:
Mutta paneelissa lukee kyllä se s.posti jonka sinne muutin..sitä en tiedä toimiiko... ???
Ööööh mitenkäs nyt...?

Kokeilin ja toimi.... :mosh:

Edited By hanhiha on 1238100297
Member of IBA Finland ry
RHead
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Hei, kun sahköpostiosoitteita vaihdetta, niin molemmat sähköpostit täytyy olla aktiivisia. Myös vanhakin koska, se sieltä varmistaa myös uuden postin.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Muistutus että jos yritätte itse vaihtaa sähköpostiosoitetta niin myös vanhan osoitteen täytyy toimia. Jos vanha osoite ei toimi ottakaa yhteyttä ylläpitoon sähköpostiosoitteen vaihtamiseksi!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin