Himppa kirjoitti:Vai busa... Vaihdoin tuossa Pyörään ja ostin Kawan! On muuten messevä peli! Soon ihan turha tulla vakiobusalla kurkoilemaan meikälle nykyään... :rasberry:
Melkosta rupusakkia täälläki foorumilla nykyään, oon vissiin ollut lähemmäs vuoden kirjottelematta enkä vieläkään ole pudonnut kuin just ja just TOP-10:n ulkopuolelle..! :p
Eka tartunta 1 tunti 8 minuuttia ja ekat toimenpiteet 1 tunti 17 minuuttia. Ei paha.
Juu ei oo Loviisan eka nisti elävänä nähnytkään ZZR1400:ta, ellei moinen ole motarilla vastaan tullut. Päätin tällai ryminällä koettaa tulla takaisin, kun on tosiaan tässä tullut vähän hiljaiseloa vietettyä työn ja siviilikiireiden paineen alla.
Meinasin toki koettaa saada tämän sinihopean haukkani myytyä mutta vain siksi, että saisi uudempaa Busaa alle. Voipi olla, jotta jossei just nyt kalustoa uusi, niin jääpi todella monen vuoden päähän, kunhan talo on makseltu ja jälkikasvu saatu maailmalle...
Yllättävän vähän tuli näin nopsasti kommenttia, mutta tuo goldin löytö oli aika osuva
..hmmm..huonoa huumoria...minun mielestäni....tänne ei nimittäin eripuraa sillai kaivata...senverran on tää 'perhe' joviaalia.
Mikäli toi oli vaan 'mustaa huumoria' palautamme tilanteen.....sorry..mutta vain nopeat elävät.
Agostini kirjoitti:..hmmm..huonoa huumoria...minun mielestäni....tänne ei nimittäin eripuraa sillai kaivata...senverran on tää 'perhe' joviaalia.
Mikäli toi oli vaan 'mustaa huumoria' palautamme tilanteen.....sorry..mutta vain nopeat elävät.
:unclesam:
Juu siis enhän minä kuvitellutkaan selviäväni ilman seurauksia
Ehkäpä hieman ammuin yli, mutta sillä oli tarkoitus vihjata, etten ihan tosissani ole. Onko siusta, Ago, tullut noin herkkä, meinaan aiemmin olen kyllä saanut käsityksen, ettei porukka noin tosikkoja ole? ???
Älä Himppa viitti, vähällä pääsit Vähemmästäkin on miehiä muilutettu ja kölin alta vedetty Tunnusta nyt, että vedit kevyet päiväkännit, ja päätit vähän sohaista... Niin ja back.
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage