Sivu 10/16
Lähetetty: 19 Kesä 2010, 21:10
Kirjoittaja Crivil
MGa pääsitkö ajamaan kuivalla, millaisia nopeuksia? ???
Lähetetty: 19 Kesä 2010, 21:11
Kirjoittaja CormaX
Tässä laittelen joitain pätkiä päivän "vedoista"... Sieltä voit löytää oman :rocket
Kohta näkyy bussijussin veto
Lähetetty: 19 Kesä 2010, 21:27
Kirjoittaja BussiJussi
BusaCormaX kirjoitti:Tässä laittelen joitain pätkiä päivän "vedoista"... Sieltä voit löytää oman :rocket
Kohta näkyy bussijussin veto
Kuvia, ja videoita kehiin kaikilta muiltakin!!!
Yritin ainakin yleisön ottaa....
Lähetetty: 19 Kesä 2010, 21:37
Kirjoittaja janne
BusaCormaX kirjoitti:Tässä laittelen joitain pätkiä päivän "vedoista"... Sieltä voit löytää oman :rocket
Kohta näkyy bussijussin veto
hopi hopi
Lähetetty: 19 Kesä 2010, 21:40
Kirjoittaja ysi-ärrä
No nyt on kotiuduttu ja sain tavoitteen täytettyä eli 300km/h mailille rikki.
Hieman meinas eka veto jännittää ku ei ollu pyörästä ku 3 kilsaa ajokokemusta ja se tuotti tuloksen 296. toka veto muka tuntui paremmalta ja tulos 298. Ja kolmas sitte jo tosissaan 297. Vittu hirvee vitutus ,eikö saatana saanu kolmeamarkkaa rikki.
Ajoin äkkiä lähtöpaikalle ja kysyin että kerkeiskö/saisko kokeilla etteikö se kolsataa mee rikki. Järjestäjä sanoi että mee vaan ku jäi noin lähelle. Sit viimeinen eli neljäs veto vitutuskäyrä korkeella ja tulos 301km/h. Hullut tuuletukset ja karjahtelut kypärän sisässä. Solttupojat oli ihmeissää ja varmaan ymmärsivät kentänpäässä ku taulua katsoivat mistä kyse
Eli 301 jäi parhaakseni tällä erää ja oon tyytyväinen olosuhteisiin nähden.
Ja ISO kiitos järjestäjille todella hyvin toimivasta tapahtumasta.
Lähetetty: 19 Kesä 2010, 21:49
Kirjoittaja CormaX
No joo, nyt olis muutama veto :rasberry:
Laittelen vielä joitain kunha kerkeen...niin ne o sit digikameralla ottetuja videopätkiä ja kovan tuulen kuulee jos sitä ei silmin näe :p
http://cormax.kuvat.fi/kuvat/J%E4ms%E4+190610/
Edited By BusaCormaX on 1276973431
Lähetetty: 19 Kesä 2010, 22:02
Kirjoittaja suiza
njoo, tiukassa oli kilometrit :p
299 (vaihdot liian matalilla kierroksilla), 304 (vaihdot paremmin kohdilleen), 307 tutkaan ja pari sekkaa mittauspaikan ohi sinkki kireällä ja GPS:iin 309
Eivätkä antaneet enää neljättä vetoa koittaa
Muuten kyllä järjestelyt olivat viimevuoteen verrattuna hienot.
Kelikin tuulta lukuunottamaatta hieno. Kilsoja tuli tälle päivälle 850. Aamulla satoi matkalla, illalla muutamia kilometrejä märkää tietä, muttei sadetta.
Lähetetty: 19 Kesä 2010, 22:03
Kirjoittaja 76-1271688384
ysi-ärrä kirjoitti:No nyt on kotiuduttu ja sain tavoitteen täytettyä eli 300km/h mailille rikki.
Hieman meinas eka veto jännittää ku ei ollu pyörästä ku 3 kilsaa ajokokemusta ja se tuotti tuloksen 296. toka veto muka tuntui paremmalta ja tulos 298. Ja kolmas sitte jo tosissaan 297. Vittu hirvee vitutus ,eikö saatana saanu kolmeamarkkaa rikki.
Ajoin äkkiä lähtöpaikalle ja kysyin että kerkeiskö/saisko kokeilla etteikö se kolsataa mee rikki. Järjestäjä sanoi että mee vaan ku jäi noin lähelle. Sit viimeinen eli neljäs veto vitutuskäyrä korkeella ja tulos 301km/h. Hullut tuuletukset ja karjahtelut kypärän sisässä. Solttupojat oli ihmeissää ja varmaan ymmärsivät kentänpäässä ku taulua katsoivat mistä kyse
Eli 301 jäi parhaakseni tällä erää ja oon tyytyväinen olosuhteisiin nähden.
Ja ISO kiitos järjestäjille todella hyvin toimivasta tapahtumasta.
Ai antovat 4. yrityksen suosiolla? Ois p*rkele itekkin pitäny kysyä, toi -1 jäi kaiveleen.
Selvispähän sekin että SH olis säädön tarpeessa, mittari näytti 310, kierrokset oli karvan yli 11k eli punasen puolella.
Lähetetty: 19 Kesä 2010, 22:04
Kirjoittaja Juhama
Nesmit kirjoitti:Juhama kirjoitti:Nesmit kirjoitti:itellä 304, 306, 307 ja vikalla 310 km/h
Nyt grillataan ja jälkilöylytellään (---> muutama olut!)
Putkiviri gen 2 kyseessä vai?
Itellä R77-Sliparit, muuten normi...
Expressbussilla kokoputkistolla 313 km/h
Ilmeisesti välit loppu? Ei muuta modeje kuin kokoputkisto ja nopeusrajoitin poistettu?
Lähetetty: 19 Kesä 2010, 22:10
Kirjoittaja 103-1209027290
Tulipahan tämäkin sitten kokeiltua, ja kyllä kannatti.
Lopullinen lähtöpäätös tapahtui vasta aamupäivällä kun sade ei näyttänyt todennäköiseltä. Tuli aamupäivällä tuusattua vakiopleksi kiinni, tankkilaukun hevosenkenkä irti ja vaihtovalo toimintaan. Ehdinpä käydä myös rajoittimen tarkistamassa. Lähtö Helsingistä yhden maissa kun oma ajoaika oli kello 16:n ryhmässä.
Omat (ihka ensimmäiset) vedot:
1. Jännitti kyllä melkoisesti, suht rauhallisesti kelasin vaihteet läpi, olisi voinut kierrättää huomattavasti pitempään. Loppunopeus tuntui huimalta, mutta hyvin ehti pysähtyä. 295 näytti tutka.
2. Pystyi keskittymään enemmän suoritukseen. Ykkönen pääsi rajoittajalle, joka aiheutti pientä nykimistä. Lisäksi kolmonen/nelonen tuli vaihdettua liian aikaisin. Loppua kohden kuitenkin tuntui hyvältä. Solttupoikien taululla seissyt 305 aiheutti spontaaneja tuuletuksia ja huutoa kypärän sisällä
Kolmatta vetoa en tavoitteen täytyttyä enää vetänyt koska kolmen sadan ylittäminen purki latauksen sen verran hyvin. Ehkä olisi saanut rutistettua hieman lujempaa, mutta jäipähän parannettavaa ensi kerralle.
Järjestelyt toimivat kuin kello, jonotusajat olivat itselläni ainakin minimissä. Kelikin suosi, eipä tuota tuulta juuri iltapäivällä huomannut. Paluumatkalla tosin tuli pirusti vettä ja nahkat päästivät läpi mutta hyvä skottilainen lämmittää ja kuivattaa
Kiitokset järjestäjille hienosta tapahtumasta. Lisäksi peukut parille busanistille joiden kanssa tuli turistua. Mites sille kaverille kävi joka oli sini-hopeisella Busalla kuuden lähdössä, tuliko uusi ennätys?
Lähetetty: 19 Kesä 2010, 22:20
Kirjoittaja Juhama
greatLeo kirjoitti:Tulipahan tämäkin sitten kokeiltua, ja kyllä kannatti.
Lopullinen lähtöpäätös tapahtui vasta aamupäivällä kun sade ei näyttänyt todennäköiseltä. Tuli aamupäivällä tuusattua vakiopleksi kiinni, tankkilaukun hevosenkenkä irti ja vaihtovalo toimintaan. Ehdinpä käydä myös rajoittimen tarkistamassa. Lähtö Helsingistä yhden maissa kun oma ajoaika oli kello 16:n ryhmässä.
Omat (ihka ensimmäiset) vedot:
1. Jännitti kyllä melkoisesti, suht rauhallisesti kelasin vaihteet läpi, olisi voinut kierrättää huomattavasti pitempään. Loppunopeus tuntui huimalta, mutta hyvin ehti pysähtyä. 295 näytti tutka.
2. Pystyi keskittymään enemmän suoritukseen. Ykkönen pääsi rajoittajalle, joka aiheutti pientä nykimistä. Lisäksi kolmonen/nelonen tuli vaihdettua liian aikaisin. Loppua kohden kuitenkin tuntui hyvältä. Solttupoikien taululla seissyt 305 aiheutti spontaaneja tuuletuksia ja huutoa kypärän sisällä
Kolmatta vetoa en tavoitteen täytyttyä enää vetänyt koska kolmen sadan ylittäminen purki latauksen sen verran hyvin. Ehkä olisi saanut rutistettua hieman lujempaa, mutta jäipähän parannettavaa ensi kerralle.
Järjestelyt toimivat kuin kello, jonotusajat olivat itselläni ainakin minimissä. Kelikin suosi, eipä tuota tuulta juuri iltapäivällä huomannut. Paluumatkalla tosin tuli pirusti vettä ja nahkat päästivät läpi mutta hyvä skottilainen lämmittää ja kuivattaa
Kiitokset järjestäjille hienosta tapahtumasta. Lisäksi peukut parille busanistille joiden kanssa tuli turistua. Mites sille kaverille kävi joka oli sini-hopeisella Busalla kuuden lähdössä, tuliko uusi ennätys?
Pyörä oli ilmeisesti hayabusa..mutta minkä vuotinen ja mitä oli tehty?
Lähetetty: 19 Kesä 2010, 22:22
Kirjoittaja -Artsi-
Onneksi olkoon Jussi, kova tulos! Samoin taisi olla Jasalla, nyt ei 'unohdu' enää vboksi matkasta kun tiedetään pyörän potentiaali. Joensuussa sitten uusinta.
Eipä kestä Jorma. Hyvä tietää mistä löytyy kuski tarvittaessa.
Lähetetty: 19 Kesä 2010, 22:29
Kirjoittaja 84-1131181311
Hienoja tuloksia! Erityisonnittelut Jussille!!
Lähetetty: 19 Kesä 2010, 22:31
Kirjoittaja 103-1209027290
Juhama kirjoitti:Pyörä oli ilmeisesti hayabusa..mutta minkä vuotinen ja mitä oli tehty?
Pyörä on tämä:
http://galleria.busanistit.org/d/95332-2/Kuva+009.jpg
Kokoputki + vapari + säädätys
Lähetetty: 19 Kesä 2010, 23:04
Kirjoittaja Kamibusa