Mikäs nopeus jäi kirjoihin päivän päätteeks ?Jaakko kirjoitti:artsi paahan niitä vbox käppyröitä näytille, niin päästään spekuloimaan paljonko painemittari hidasti etenemistä.
Lentokenttää 27.6.2009
Onnittelut onnistuneille ja Artsille uudesta ennätyksestä!
Oma veto oli 310kmh ja jotenkin vaisu. Paluutiellä syyt poistuivat pakoputkesta sinisenä henkenä. 2 mäntää sulanu ekaan männänrengasuraan ja kaikki tulpat samaten sivuelektrodista. Ykköspytystä nikasilit kuoriutunu peukalonpään (isohkon) alalta, joten sieltä ehkä hieman ohivuotoa.
Noo, onhan plakkarissa kivat lukemat penkistä, ja hienot ketjut sain ruuvattua alle
P.S Miksiköhän kytkimen siirtotappi ei tullut pois ees pihdeillä vetämällä, hieman kiero ainakin.
Oma veto oli 310kmh ja jotenkin vaisu. Paluutiellä syyt poistuivat pakoputkesta sinisenä henkenä. 2 mäntää sulanu ekaan männänrengasuraan ja kaikki tulpat samaten sivuelektrodista. Ykköspytystä nikasilit kuoriutunu peukalonpään (isohkon) alalta, joten sieltä ehkä hieman ohivuotoa.
Noo, onhan plakkarissa kivat lukemat penkistä, ja hienot ketjut sain ruuvattua alle
P.S Miksiköhän kytkimen siirtotappi ei tullut pois ees pihdeillä vetämällä, hieman kiero ainakin.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Mulla alkoi kitisemään penkissä ja otin pois rasvaukseen. Ei lähteny muuten kun 3kpl lukkopihtejä kiinni tappiin ja vetovasaralla. Tappi on saanut vähän lämpöä, eli lähtenyt varmaan pyörimään mukan hetkeksi.snuggles kirjoitti:P.S Miksiköhän kytkimen siirtotappi ei tullut pois ees pihdeillä vetämällä, hieman kiero ainakin.
Oli sitte aika isot vauriot, mikähän tuon teki?
Jaakolle kommenttina, että kyllä vaparikin poikia voi kun tehoo on enemmän, Snugglesin tapauksessa 60hv enemmän kuin K8:ssa vakiona!!
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Kiitos kaikille, toivottavasti oli viihdettä koko rahalla!
Tulosta tuli kämmäilyistä huolimatta. 2 vetoa tuli ajettua, ekalla siis tuo 374,7 km/h jonka pyöristivät lähimpään rahaan. Haastetta oli siinä etten ollut ajanut metriäkään tuolla uudella setupilla, noilla välityksillä ja dynosäätöjen jälkeen, ihan arvauspohjalta piti siis lähteä matkaan. Jossain ennen puolimatkaa painemittari irtosi ja tuli tankin päälle, piti löysätä että sain sen vasemmalla kädellä sullottua takaisin jonnekin mittariston alle, ja taas kahva pohjaan. Pyörä toimi todella hienosti, meni ihan suoraan ja vakaasti (eikä ruiskinut mitään kuskin päällekään kuten sillä joskus tapana ollut). Kilometrin jarrutusmatka oli loistava, ei mitään vaikeuksia jarrutuksissa. Tutkat eivät olleet näyttäneet kuin viivaa, oli pojat vähän tumput ojossa kun näyttötaululle tulin. Boksista sitten saivat lukeman. Tuo mittarinasennus verotti varmasti jonkun verran tuloksesta, se jäi harmittamaan, mutta tietääpä että potentiaalia vielä on.
Toisen vedon aikaan tuuli oli kääntynyt suoraan sivulle ja voimistunut, ei pystynyt oikein täyteen suoritukseen kun piti hakea välillä suuntaa mennessään. Tulokseksi jäi 360.
Kiitos kaikille kentällä avustaneille, sain monenmoista apua: jonottaessa vettä, varikolla lakua ym. apua monelta taholta! Järjestäjille erityiskiitos, paras kenttä jolla olen ajanut!
Vboxin muistikortista löysin toistaiseksi tekstitiedoston, käppyrä taas hukassa joten laitoin fileet jarim:lle joka ymmärtää noiden tiedostojen päälle:
--------------- Run 0002 ---------------
Time 10:38 Date 27/06/2009
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 ----
0-100 ----
Accel Distance results
Distance(m) Time(s) @Speed(kmh)
0-50 ---- ----
0-100 ---- ----
0-402 ---- ----
0-1000 ---- ----
Braking results
Speed(kmh) Time(s) Distance(m)
120-80 03.4 92.7
80-0 27.4 238.9
User range
Speed(kmh) Time(s)
50-100 02.2
80-120 02.0
0-100-0 ----
Misc
Vmax 374.7kmh
Vavg 58.0kmh
AvgLatG -0.02G
PkLatG 0.64G
PkAccelG 1.24G
PkDecelG 1.13
Tulosta tuli kämmäilyistä huolimatta. 2 vetoa tuli ajettua, ekalla siis tuo 374,7 km/h jonka pyöristivät lähimpään rahaan. Haastetta oli siinä etten ollut ajanut metriäkään tuolla uudella setupilla, noilla välityksillä ja dynosäätöjen jälkeen, ihan arvauspohjalta piti siis lähteä matkaan. Jossain ennen puolimatkaa painemittari irtosi ja tuli tankin päälle, piti löysätä että sain sen vasemmalla kädellä sullottua takaisin jonnekin mittariston alle, ja taas kahva pohjaan. Pyörä toimi todella hienosti, meni ihan suoraan ja vakaasti (eikä ruiskinut mitään kuskin päällekään kuten sillä joskus tapana ollut). Kilometrin jarrutusmatka oli loistava, ei mitään vaikeuksia jarrutuksissa. Tutkat eivät olleet näyttäneet kuin viivaa, oli pojat vähän tumput ojossa kun näyttötaululle tulin. Boksista sitten saivat lukeman. Tuo mittarinasennus verotti varmasti jonkun verran tuloksesta, se jäi harmittamaan, mutta tietääpä että potentiaalia vielä on.
Toisen vedon aikaan tuuli oli kääntynyt suoraan sivulle ja voimistunut, ei pystynyt oikein täyteen suoritukseen kun piti hakea välillä suuntaa mennessään. Tulokseksi jäi 360.
Kiitos kaikille kentällä avustaneille, sain monenmoista apua: jonottaessa vettä, varikolla lakua ym. apua monelta taholta! Järjestäjille erityiskiitos, paras kenttä jolla olen ajanut!
Vboxin muistikortista löysin toistaiseksi tekstitiedoston, käppyrä taas hukassa joten laitoin fileet jarim:lle joka ymmärtää noiden tiedostojen päälle:
--------------- Run 0002 ---------------
Time 10:38 Date 27/06/2009
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 ----
0-100 ----
Accel Distance results
Distance(m) Time(s) @Speed(kmh)
0-50 ---- ----
0-100 ---- ----
0-402 ---- ----
0-1000 ---- ----
Braking results
Speed(kmh) Time(s) Distance(m)
120-80 03.4 92.7
80-0 27.4 238.9
User range
Speed(kmh) Time(s)
50-100 02.2
80-120 02.0
0-100-0 ----
Misc
Vmax 374.7kmh
Vavg 58.0kmh
AvgLatG -0.02G
PkLatG 0.64G
PkAccelG 1.24G
PkDecelG 1.13
Club 100 m/s
Harmi, käppyrä taitaa tuosta Artsin vedosta olla hukassa. Taxin 347.9kmh käppyrä taasen on vallan mielenkiintoisen muotoinen. Teemu kertonee mitä on matkalla touhunnut?
Punainen viiva Taxin vapariveto (344.4kmh) ja sininen NOS (347.9kmh):
Edited By jarim on 1246212849
Punainen viiva Taxin vapariveto (344.4kmh) ja sininen NOS (347.9kmh):
Edited By jarim on 1246212849
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Harmi, käppyrä taitaa tuosta Artsin vedosta olla hukassa.
Nyt kun otti silmän käteen niin tuokin filee vaan löytyi kortilta. Ei voi vboxia syyttää, vaan kädetöntä käyttäjää.
Löytyy tuolta ladattavaksi: VBox data Halli 27.6.2009
Club 100 m/s
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Hienot on karkelot näköjään ollut. Onnittelut Artsille taasen uuesta SE:stä ja onnittelut kaikille muillekkin kovaa ajaneille
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
jarim kirjoitti:Harmi, käppyrä taitaa tuosta Artsin vedosta olla hukassa. Taxin 347.9kmh käppyrä taasen on vallan mielenkiintoisen muotoinen. Teemu kertonee mitä on matkalla touhunnut?
Empä olis tuommosta käppyrää osannut odottaa. Tiedän kyllä, että kutosta hain pikän aikaa ja vauhti tippui niin paljon, että tuntu kutos vaihde melko pitkältä. Mutta käppyrästä päätellen jotakin muutakin tapahtui. Oliskohan kutonen mennyt päälle 850m kohdalla, ja pompannut uudelleen pois 1060 kohdalla? Taikka sitten 1050 kohdalla painoin ykkössetin kaasunappia (jolloin tehot vaan hiipu) ja vasta 1200m kohdalla kakkossetti päälle jolloin veto tuli takaisin päälle?
Onko sivusta seuranneilla jotakin kuvaa minkä aikaa vaihetta haettiin yms huomioita?
Blogista löytyy vähän kuvausta tapahtumista (muttei kuvia).
Löytyihän se käppyrä Artsin vedostakin!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Ihme ettei näy enempää käppyrässä se sähläys!tenhulttio kirjoitti:jarim kirjoitti:Löytyihän se käppyrä Artsin vedostakin!
O-se rauhallinen kaveri, kun mittareita asetellessa kuitenkin vauhti kiihtyy :rocket
No kai tuo kertoo siitä ajon fiiliksestäkin, mopo meni todella nätisti suoraan niin ei tarvinnut mitään väkisin vääntää.
Shifteri täytyy ottaa seuraavaksi käyttöön, tuo pudotus 5 - 6 vaihteen välillä (1100m) on tosiaan liian suuri.
Club 100 m/s
Ei siitä tartte saada kuin nuo kuopat pois. Tuo viimeinen kuoppa pohdittiin niin että siinä tulee vaihto vitoselta kutoselle. Artsilla kun ei tuota sifteriä ole niin käytännössä kaasu kiinni, vaihto, ja kaasu auki --> ahtopaineet romahtaa hetkeksi joten vauhti hiipuu. Joensuuhun sifteri ja sitten mennään...!Jaakko kirjoitti:muutama kuoppa tuosta artsin käppyrästä pois ja veto pidemmälle niin saadaan se ensimmäinen neljänsadan ylitys.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport