Sivu 10/67

Lähetetty: 02 Elo 2007, 23:01
Kirjoittaja PetriK
11... on aika rikkaalla, 13 olisi juuri sopiva.

Kun lukee PC karttoja niin useimmilla putkiviritteisillä busilla otetaan vähän polttoaineensyöttöä pois, harvalla lisätään bensaa lisää.




Edited By PetriK on 1186084975

Lähetetty: 06 Elo 2007, 17:20
Kirjoittaja kimisti
jämsästä käppyrä 99.vm busalla...
Yoshin pöntöt-K&N-vissiin joku airpoksi modi?

takaseltahan tuo...koneelta antoi 171...

Onkohan tuo yhtään sellainen kuin pitäis?

KÄPPYRÄ




Edited By kimisti on 1186519202

Lähetetty: 06 Elo 2007, 19:27
Kirjoittaja 114-1182751586
busajasa kirjoitti:No niin nyt on otettu täysin modaamattomasta bussista lukemat ulos:

Veto vitosella
Veto kutosella

Kutosella rajoitin rajoittaa...

Vetovideo

Sanoisin että tästä ja tällä pelillä on hyvä jatkaa.... :pomppu: :pomppu:

Odotin selkeästi vähemmän.
Juupadaapa, kyllä se Kelahaaran Jamppa oli oikeessa ku sano että noista uudemmista saadaan reippaammat vakiotehot. Samassa penkissä käytin omaa vakiobussiani (vm.-99) ja lukemat olivat 153,35 hp/8614 rpm ja 135,76 nm/7150 rpm ja veto vitosella.
Tehokäyrä oli kyllä muuten lähes identtinen.

Lähetetty: 06 Elo 2007, 19:52
Kirjoittaja jarim
Laitetaas tähän vielä oman pyörän evoluutio:
- Viperin vaimentimet + K&N, muuten vakio: 148hp/127Nm
- Yoshi RS3 4-2-1 + airboxmod + K&N + EMS: 168hp/133Nm
- Edellisten lisäksi nokat + kansi + suurennetut läppärungot (kaikki Kansiset käsialaa): 187hp/139Nm
- Edellisten lisäksi 1397cc ryhmä JE 13:1 männillä: 200hp/151Nm.

Kaikki teho- ja vääntölukemat KemiMC:n penkistä.




Edited By jarim on 1186419207

Lähetetty: 06 Elo 2007, 20:42
Kirjoittaja MGa
En tiedä sopiiko tähän topiciin, mutta löytyykö keltään PC3USBin karttaa kokoonpanolle -05busa, labda&pair paikallaan, yoshi RS3 kannut ja K&N suodatin?

Lähetetty: 09 Elo 2007, 20:14
Kirjoittaja Jokimaa
Tämä tuli Commanderin jälkeen.Ei voi vanhukselta liikaa pyytää..

http://galleria.busanistit.org/Jokimaa/skannaa0001

Lähetetty: 09 Elo 2007, 23:02
Kirjoittaja 66-1155057341
Jokimaa kirjoitti:Tämä tuli Commanderin jälkeen.Ei voi vanhukselta liikaa pyytää..

http://galleria.busanistit.org/Jokimaa/skannaa0001
Ilmeisesti kokoputkellinen bussi? Yllättävän vähän vaikuttaa toi kokohuilu vs. sliparit. Taitaa keskimäärin vaikuttaa n.5hv mikäli mopo on muuten vakio. On ne kalliita hevosvoimia nuo pelkillä putkella/pöntöillä hankitut.

Lähetetty: 10 Elo 2007, 09:41
Kirjoittaja busapappa2
Pelkät Yoshimuran rännit, SEKÄ Bikedoctorin huipputyö ja lukemat muistaakseni 162,9 hp ja Newtonit 129,8 mutta kaivellaan arkistosta papru esiin, oon samasta penkistä nähnyt lähtevän huonommilla luvuilla täyskäyrästö jne. viritteisiä Busseja

Papan Käppyrä.

Jos Miksun penkkiä epäilee, niin siitä vaan ! MÄ en epäile, enkä ammattitaitoakaan. ??? :;):

Kyllä myös yksilöissä on eroja, yx hippiäinen väitti tuolla Orgun puolella tota ihan vakio lukemaksi, muta kundi taisikin ajaa jollain "Rukatilla" tms. :shocked: :rasberry:

edit. Mopo lähti kuin "lentoon" Yoshimurien ja Miksun säädön jälkeen.




Edited By busapappa2 on 1211364574

Lähetetty: 10 Elo 2007, 10:28
Kirjoittaja Jaakko
busapappa2 kirjoitti:edit. Mopo lähti kuin "lentoon" Yoshimurien ja Miksun säädön jälkeen.
onhan se niin että putkiviritteinen ei mihinkään lentoon lähde, eikä sellanen mihinkään kulje. mopolta tuntuu, kaasua vääntämällä saa ääntä vain.

Lähetetty: 10 Elo 2007, 10:32
Kirjoittaja 107-1089231881
:shocked:
Miten niin, mun putkiviritteinen ainakin menee ja ääntä on enemmän kuin laki sallii :D

Lähetetty: 10 Elo 2007, 10:36
Kirjoittaja Jaakko
ksthb kirjoitti::shocked:
Miten niin, mun putkiviritteinen ainakin menee ja ääntä on enemmän kuin laki sallii :D
jos lasketaan nyt vaan putkiviritteiseksi sellanen mopo missä ei ole muita virityksiä kuin putkisto.

Lähetetty: 10 Elo 2007, 15:52
Kirjoittaja busapappa2
Se on Jaakko niinkin, että "Lentovauhdiksi" riittää toisille Piper vauhti, toisille Hornetitkin liian hilijaa, se on taas TURBO homma oma lukunsa, en uskalla koittaa, ettei "joudu" hankkiin ! :D

:shocked: :welcome: :kippis:

ps. Alastaro Weekendiä kun kateltiin, niin pirusti oli Turboja kären tuntumasa, mutta Jampan Vapari oli Busaluokan nopein . Summasummaarum ! Kaik on nii suhteellista :rasberry:

Lähetetty: 10 Elo 2007, 17:04
Kirjoittaja Jokimaa
Eiköhän tuo nyt ihan tarpeeksi liiku,keksitään talvella sit jotai lisää.

Se tulos on pelkkä Commanderin aikaan saama muutos,mutta oli lukema korkeampi
kuulema hetkellisesti,mutta kaveri sanoi että ei pysynyt paikallaan???,jokin mättää.

Lähetetty: 10 Elo 2007, 18:07
Kirjoittaja busapappa2
Sammoo mieltä Jokimaan kanssa. Ja yleensäkkin, JOS / KUN ei oteta ratahommia lukuun, pärjää Ihan PELKÄLLÄ vakiobusalla missä tahansa Euoroopan Baanoista varsin mukavasti. Harvassa on ne värkit, jotka ohi ajaa kun kahvan kaakkoon kääntää, toki löytyyhän nitä jopa nelipyöräisiä. Omallani ainakin saan huoleti nopeaa kaistaa paahtaa, ei ainakaan yllättäen persukseen Porshea tahi Verraria ilmaannu, peilistä näkee jo kaukaa jos joku tulee + 300km/h. Autolla oon joskus meinannut jäädä jalkoihin . :D :mosh:

Lähetetty: 10 Elo 2007, 20:33
Kirjoittaja 115-1180113841
busapappa2 kirjoitti:Sammoo mieltä Jokimaan kanssa. Ja yleensäkkin, JOS / KUN ei oteta ratahommia lukuun, pärjää Ihan PELKÄLLÄ vakiobusalla missä tahansa Euoroopan Baanoista varsin mukavasti. Harvassa on ne värkit, jotka ohi ajaa kun kahvan kaakkoon kääntää, toki löytyyhän nitä jopa nelipyöräisiä. Omallani ainakin saan huoleti nopeaa kaistaa paahtaa, ei ainakaan yllättäen persukseen Porshea tahi Verraria ilmaannu, peilistä näkee jo kaukaa jos joku tulee + 300km/h. Autolla oon joskus meinannut jäädä jalkoihin . :D :mosh:



joo, olen samaa mieltä, että vakiossakin on tarpeeksi potkua ja TODELLA harvassa on ne, jotka jossain muualla kun kapakassa on rulla nurin oikeasti vetäny.

Itellä on busassa niin paljon pulveria, että radallakin sitä on jo liikaa, mutta eipähän tartte miettiä miten virittäis. Kai sekin jonkinlainen päämäärän saavuttaminen omalla tavallaan on.




Edited By selkämaa on 1186767297