Sivu 83/87

Lähetetty: 23 Helmi 2017, 12:55
Kirjoittaja SMR
On the road again..

Lähetetty: 01 Maalis 2017, 12:11
Kirjoittaja SMR
Speed Weekend Årsunda:

Jäsen Parta nopein kotimainen kuski jäällä , kilsan keskinopeus 284.96kmh , onnittelut !!

Ainoastaan Pawel meni monen vuoden kokemuksella kovempaa pyörissä , busalla.

http://www.3dluvr.com/grid...._fb.php

Lähetetty: 01 Maalis 2017, 13:04
Kirjoittaja bussijuntti
TAIdolla ROHkeesti Ari ajeli :respekt:

Lähetetty: 02 Maalis 2017, 11:08
Kirjoittaja parta
Suuret kiitokset tiimläisille kun tulitte mukaan kannustamaan! :kippis: tulihan sieltä suomenennätys jäällä ja alltime 3. Sijoitus mualimanlaajusesti :)

Lähetetty: 01 Touko 2017, 21:48
Kirjoittaja Bärräbete
150km tuli tänään ajeltua.keula on keventynyt talven aikana.

Lähetetty: 20 Elo 2017, 22:35
Kirjoittaja SMR
No niin, hieman myöhässä mutta silti pari mainintaa ajoista.

Kauhava reilu viikko sitten,
Veijolle onnittelut 200mph listalle pääsystä, työvoitto !!

Myös Takkunen puhkaisi pyöreät, 400kmh rikki !!

Horto PB lukemia , 394kmh, sekä Sirkiä 335kmh Gixxerillä!!

Muitakin kovia vetoja nähtiin, oikeastaan kaikilla tais mennä suht hyvin (paitsi yours truly)

JariM ,onko sulla tuo 210mph oma paras ilman kaasuja ?

Lähetetty: 21 Elo 2017, 07:35
Kirjoittaja jarim
Jep, on.

Lähetetty: 24 Elo 2017, 22:47
Kirjoittaja toimeve
SMR kirjoitti:No niin, hieman myöhässä mutta silti pari mainintaa ajoista.

Kauhava reilu viikko sitten,
Veijolle onnittelut 200mph listalle pääsystä, työvoitto !!

Myös Takkunen puhkaisi pyöreät, 400kmh rikki !!

Horto PB lukemia , 394kmh, sekä Sirkiä 335kmh Gixxerillä!!

Muitakin kovia vetoja nähtiin, oikeastaan kaikilla tais mennä suht hyvin (paitsi yours truly)

JariM ,onko sulla tuo 210mph oma paras ilman kaasuja ?
...kaunis ja iso kiitos kaikille osallisille, eritoten moottorirakentajalle, joka on pari viimestä versiota/viilausta joutunu loihtimhan erittäin pienillä, vois sanoa melekein olemattomilla budjeteillani.

Nyt sitten vaan tourinkiajellaan - ainaki toistaseksi. Kävinki heti Kauhavan jälkhen hätäsen lähes 2000 km mutkan ajamassa pohjosessa ja olihan se komiaa mennä taas! Kaikki toimi hienosti, ja kyllä tuo sifteri ihan normiajossaki on aika mukava, vaikkaki kentällä tuossa 200mph onnistuneessa tavottelussa silläkin oli iso rooli kaiken muun ohella!

Tämäki on hieno laji. Tämä sinkkikireellä vetäminen mailia. Suosittelen lämpimästi.

Lähetetty: 10 Syys 2017, 14:24
Kirjoittaja SMR
On pitäny laittaa tuloksia ameriikan listoille, mutta mikä vittu siinä on kun pitää mennä muuttamaan formaatteja, foorumin kuvien, nettikuva-albumin, sekä muuta kaikkee, eikö ne pässit tajua että se tiputtaa joka kerta käyttäjiä pihalle kun mennään vaikeuttaa toimintaa, ei täs jaksa perehtyä tämmöseen kaikkeen joutavaan, on muutakin puuhaa harrasteen tiimoilta. Siis vittu mitä paskaa.

Lähetetty: 10 Syys 2017, 14:31
Kirjoittaja SMR
Niin joo, ajettiin Ruåtsissakin viikko sitten.

Paikallisten tasosta kertoo jotain se että 2 nopeinta Suomalaista kuskia oli puolella maililla nopeempia ku yksikään paikallinen pyöräkuski täydellä matkalla.

Iltamenoista tuli sen verran sanomista, ei meidän vika, että tapahtuman jatko vaarassa, ehkä jopa peruttu ensi vuodelta.

En kyl tajua miksi, onko pakko tuoda pikku muksuja yöllä varikolle, missä on ihan normi toimintaa, rokki soi ja autoilla burnataan telttojen sisällä.

Lähetetty: 26 Syys 2017, 21:02
Kirjoittaja parta
Hienosti ajettu! Onnea onnistujille! :thumbup:

oliskohan tosta puolesta mailista ihan omana juttuna tännekin ideaa? Riittäs lyhkäsempikin baana. :bulb:

Lähetetty: 28 Syys 2017, 07:41
Kirjoittaja gsxr
Tuossa tavoiteltavaa pyörille. Noilla on +300km/h nopeus vartin kohdalla joten onnistunut lähtö olisi lienee aika oleellinen myös jos mopolla tuollaisiin lukemiin pyrkii. Eikä sutimisia ylipitkillä akseliväleillä. Tehoakin pitäisi olla aika reippaasti.

https://m.youtube.com/watch?v=qQ3_0aztL0Y

Lähetetty: 28 Syys 2017, 12:16
Kirjoittaja SMR
Tuohon ei ole pyörillä mitään saumaa, vaikka olis 2500hv takiksella, puuttuu ne 3 vetävää pyörää.
Tehon tekeminen ei ole ongelma vaan sen käyttäminen, normi pyörien vaihteistot ei ole mitoitettu siirtämään semmosia momentteja mitä kova kiihtyvyys vaatii (siis 300-400kmh 1/4" matkalla), sekä myös tuo pitoasia.

Ennenkuin joku taas vetää sen varttimailikilpuri kortin, mitkä ajaa yli 300kmh jo 1/4" maaliin, niin eipä se onnistukaan näillä land speed baanoilla missä ei liimata rataa. Ja myös se tekniikan kestävyys tuplamatkalle on kyseenalaista. Olishan se kiva nähdä tosin.

Lähetetty: 28 Syys 2017, 15:45
Kirjoittaja gsxr
Joku vierasmaalainenhan ajoi ~371km/h hayabusalla puolelle mailille ja teki samalla ennätyksen. Löytyy youtubesta. Jotenki vaikuttaa että tuo 1/2 mailia on enemmänkin autojen juttu tai siihen ei ainakaan törmää kovinkaan usein pyörien nopeusajoista puhuttaessa joten sieltä voisi saada vielä tuntuvia parannuksia.

Paljonkohan on parhaat nopeudet vartin kohdalla pyörillä kenttäajoissa, eikö kawasaakelilla ollut aikoinaan 280 jossain vedossa ja ei varmaan ollut tavoitteenakaan ko lukema?

Tuo laatikon kestävyys taitaa nousta suurimmaksi ongelmaksi, teho ei kyllä ainakaan. Monellako kenttäkuskilla on ollut robinsonin 5/6 rattaat, niillähän saisi yläpäätä riittämään vähän pitemmälle ilman että vaikuttaa pienempiin vaihteisiin. Ja kierrosrajoitin 13-14 trpm ehkä.

Tämmösiä ajatuksia vain kun kieltämättä mielenkiintoinen aihe eikä vähiten sen takia että tulee takkiin autoilta. Noiden ugr lambojen suhteen ei olla kaikkia vielä nähty, tulevat varmasti parantamaan tuloksiaan selvästi aikain saatossa.

Lähetetty: 28 Syys 2017, 20:04
Kirjoittaja 1340R86
gsxr kirjoitti:Joku vierasmaalainenhan ajoi ~371km/h hayabusalla puolelle mailille ja teki samalla ennätyksen. Löytyy youtubesta. Jotenki vaikuttaa että tuo 1/2 mailia on enemmänkin autojen juttu tai siihen ei ainakaan törmää kovinkaan usein pyörien nopeusajoista puhuttaessa joten sieltä voisi saada vielä tuntuvia parannuksia.

Paljonkohan on parhaat nopeudet vartin kohdalla pyörillä kenttäajoissa, eikö kawasaakelilla ollut aikoinaan 280 jossain vedossa ja ei varmaan ollut tavoitteenakaan ko lukema?

Tuo laatikon kestävyys taitaa nousta suurimmaksi ongelmaksi, teho ei kyllä ainakaan. Monellako kenttäkuskilla on ollut robinsonin 5/6 rattaat, niillähän saisi yläpäätä riittämään vähän pitemmälle ilman että vaikuttaa pienempiin vaihteisiin. Ja kierrosrajoitin 13-14 trpm ehkä.

Tämmösiä ajatuksia vain kun kieltämättä mielenkiintoinen aihe eikä vähiten sen takia että tulee takkiin autoilta. Noiden ugr lambojen suhteen ei olla kaikkia vielä nähty, tulevat varmasti parantamaan tuloksiaan selvästi aikain saatossa.
On nuo 5, 6 + tiuhempi 1
tehoa vaan ei ole ollut kuin 280hv
täysiä hyötyjä noista