Lähetetty: 10 Heinä 2011, 17:16
No, eihän se provoilu ole hukkaan mennyt
Kovasti onnea kullekkin ennätyksen tehneelle

Kovasti onnea kullekkin ennätyksen tehneelle

Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
jarim kirjoitti:Jorma 380 vs Taxi 374:
http://www.hiekkalaatikko.org/taxi_374_vs_jorma_380.jpg
Jälkeenpäin tehtyjen analyysien perusteella Taxissa ilokaasua ei missään vaiheessa mennyt enempää kuin 50% maksimista eli varaa on vielä reilusti...
Zetor kirjoitti:Nyt siis aluksikaikille 200 mph kerholaisille. Kerhoon pääsy ei tosiaan ole ihan simppeliä! Erityiset onnittelut Eniten Teamille uudesta SE nopeudesta ja B#1 lehtimogulle lehtinen välisen skaban voitosta
![]()
Varttimailin miehenä katsottuna TAXI vs. Jorma käppyröitä... kovat on 400m nopeudet molemmilla.
Tuo Jorman 260 km/h nopeus 400m kohdalla on ERITTÄIN kova jo ajatellen varttimailin vetoja. Eli 260km/h loparit vartilla (402m) tarkoittavat yleensä jo alle 9s aikaa![]()
Tuo TAXI:n 400m nopeus 270 km/h on USKOMATON, sillä pitäisi jo vartimaililla tulla matala 8:n aika![]()
Myös TAXI:n 200m noin 207 km/h nopeus on järkyttävän kova!
Nyt ollaan jo homma huomioitu vartti-piireissä ja kovasti keskusteltu asiasta.
Saisiko JariM noihin Vbox:n taulukoihin myös/tai ajan, matkan lisäksi/tai vain ajan tuohon taulukkoon horisontaali tasolle ?
-Jussi
jarim kirjoitti:Ensinnäkin lehtien välinen skaba meni JanneH:lle tuloksella 370kmh vs JanneU 369kmh...
Ja aikakäppyrät tässä:
http://www.hiekkalaatikko.org/taxi_374_vs_jorma_380_time.jpg
LPR:ssa pitäs viä syssyllä päästä ajaan...klasu71 kirjoitti:Eikun onnittelut +200mph kuskeille ja isot respektit Jormallesamaten kiitokset järjestäjille
![]()
Mulla säilyy edelleen himoittu paikkani alle 300kmh kerhossaparas veto 294kmh vakiolla joten tuohon olen varsin tyytyväinen. Olikos muuen tosiaan niin ettei tänä kesänä vastaavia kinkereitä ole tulossa? hassua että kesä vasta aluillaan ja ajot kaikki jo ajettu
Tämmöisiä tuloksia on hieno myös katsella. Paljonkos Jussin vaparissa on tehoa ?VeliHölmöK8 kirjoitti:Meillä tutkan (vboxeja meillä ei ollut) näyttämät 338 km/h ja 334 km/h. Molemmat gen2 busia. Ensin mainittu ilokaasulla ja toinen 1440 vapari. Arkikäyttöisiä mopoja molemmat. Kaveri ylitti odotuksensa ja minä alitin omani, mutta kai tämänkin tuloksen kanssa voi/saa elää.
Jussi sanoi vastaavansa itse.snuggles kirjoitti:Tämmöisiä tuloksia on hieno myös katsella. Paljonkos Jussin vaparissa on tehoa ?VeliHölmöK8 kirjoitti:Meillä tutkan (vboxeja meillä ei ollut) näyttämät 338 km/h ja 334 km/h. Molemmat gen2 busia. Ensin mainittu ilokaasulla ja toinen 1440 vapari. Arkikäyttöisiä mopoja molemmat. Kaveri ylitti odotuksensa ja minä alitin omani, mutta kai tämänkin tuloksen kanssa voi/saa elää.
Ainakaan mun laitteella (vain yksi ilokaasupullo, ilokaasusuuttimet ilmansuodattimen "likaisella puolella", suurennettu ilmaboxi) tietty prosentti kaasun määrästä ei ole lähellekään yhtä kuin sama prosentti kaasulla tuotettavasta maksimitehosta (siis vaparitehon päälle tulevasta tehonlisäyksestä). Mulla on kakkosvaihteella 50% täydestä ilokaasulatingista. Kyseinen 50% on karvan vajaa 50 hp takapyörällä kun 100 % on "vain" n. 70 hp takiksella.jarim kirjoitti:Jorma 380 vs Taxi 374:
http://www.hiekkalaatikko.org/taxi_374_vs_jorma_380.jpg
Jälkeenpäin tehtyjen analyysien perusteella Taxissa ilokaasua ei missään vaiheessa mennyt enempää kuin 50% maksimista eli varaa on vielä reilusti...