Pudasjärven kiihdytyspäivät 2009

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
majuriTK

Viesti Kirjoittaja majuriTK »

majuriTK kirjoitti:
tenhulttio kirjoitti:
RHead kirjoitti:Aivan huima aika! Onnea Jarim:lle.. Nyt aletaan olla alueella.. Sanoisinko tuohon että ens kesänä isommat suuttimet :D

Perskules, niinhaän siinä kävi, että JariM vei TFM 1/4mile "mestaruuden". No meikähän on kakkonen tässäkin. kuteb myös suomen nopein, wcc etc etc...
Jäi sentään tfm paras 60ft aika vielä mun nimiin...

Oikea ongelma on vaan siinä, että toimintasavu tuli taxista ulos.... Ja viimeisessä lähdässä niinku aina.

mulla ongelmat alko jo eka lähdössa :glare: no ensi vuonna uudestaan :turbobusa: ja onnea vaan jarille kasikerhoon pääsystä :respekt:
Käynti ongelmien syy selvisi,rikkoontunut tulppa,tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla toimi hyvin mutta isommilla kierroksilla kävi kolmella :angry: minä selvisin vähällä mutta mitenhän taxin moottori, joko ruumiin avaus on tehty?
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Snowman

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Onnittelut Jarim:lle 8kerhoon pääsystä!! :respekt:
109-1210607114

Viesti Kirjoittaja 109-1210607114 »

Onnittelut Jarim ja Tervetuloa 8s kerhoon :tapu:

Edited By mersu on 1254076041
74-1211486656

Viesti Kirjoittaja 74-1211486656 »

majuriTK kirjoitti:
majuriTK kirjoitti:
tenhulttio kirjoitti:
Perskules, niinhaän siinä kävi, että JariM vei TFM 1/4mile "mestaruuden". No meikähän on kakkonen tässäkin. kuteb myös suomen nopein, wcc etc etc...

Oikea ongelma on vaan siinä, että toimintasavu tuli taxista ulos.... Ja viimeisessä lähdässä niinku aina.

mulla ongelmat alko jo eka lähdössa :glare: no ensi vuonna uudestaan :turbobusa: ja onnea vaan jarille kasikerhoon pääsystä :respekt:

Käynti ongelmien syy selvisi,rikkoontunut tulppa,tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla toimi hyvin mutta isommilla kierroksilla kävi kolmella :angry: minä selvisin vähällä mutta mitenhän taxin moottori, joko ruumiin avaus on tehty?

Ei taideta ihan tulpan vaihdolla selvitä, mutta josko ensi viikolla oltaisiin viisaampia. Ollaan kyl henkisesti varauduttu täystuhoon..vaan ompahan sit ensivuonna tuoreet hilut sisällä .

ps. JariM raporttia linkissä

http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp

http://www.youtube.com/watch?v=G6AzbbQ0iwo

Edited By Jouniri on 1254139039
snuggles
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Onnittelut Jarim:lle kovista lukemista!
Ja pahoittelut TFM:lle vaurioista. Mutta eikös siihen pitänyt muutenkin ruuvata jotain uutta ensi kaudelle.

Omalla kohdalla meni kytkimen käytön ihmettelyksi, välillä luisti ja sitten taas haukkas kiinni. Muutaman kympin jälkeen lämmitin konetta enemmän ja kytkimen uittoa niin tuli se normi 9,6s. Se sai riittää, ensi keväänä lisää ehkä näistä hieman oppineena.
Tässä aikoja joista voi päätellä kuinka 60 jalan aika vaikuttaa loppuaikaan:
1. 10,250s 60ft 2,069s 248,14kmh
2. 10,044s 60ft 1,941s 249,86kmh
3. 10,048s 60ft 1,911s 248,80kmh
4. 9,664s 60ft 1,764s 251,74kmh

Tuosta kun vielä pääsis 1,5-1,6s 60-jalkaiseen ni olis omat enkat haarukassa.
Muuten ajopäivä oli hieno, näinkin myöhäisenä ajankohtana. Hieman harmitti toisen radan ajanoton häiriö josta syystä suurin osa ajoikin vasenta puolta. Ja yhdessä lähdössä tuli lopussa vasemmalta eteen joku keltanen gixxeri, ei tainnu kuski olla kuljettajakokouksessa. Mut juuri silloin löytyi vitoselle vaihtaessa välivapaa ja rullasin maaliin kytkin pohjassa joten vauhti pois hyvissä ajoin.
Ensi kesänä paremmalla onnella ja paremmin valmistautuneena. Kaikki kynnelle kykenevät mukaan !
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
74-1211486656

Viesti Kirjoittaja 74-1211486656 »

snuggles kirjoitti:Onnittelut Jarim:lle kovista lukemista!
Ja pahoittelut TFM:lle vaurioista. Mutta eikös siihen pitänyt muutenkin ruuvata jotain uutta ensi kaudelle.

Omalla kohdalla meni kytkimen käytön ihmettelyksi, välillä luisti ja sitten taas haukkas kiinni. Muutaman kympin jälkeen lämmitin konetta enemmän ja kytkimen uittoa niin tuli se normi 9,6s. Se sai riittää, ensi keväänä lisää ehkä näistä hieman oppineena.
Tässä aikoja joista voi päätellä kuinka 60 jalan aika vaikuttaa loppuaikaan:
1. 10,250s 60ft 2,069s 248,14kmh
2. 10,044s 60ft 1,941s 249,86kmh
3. 10,048s 60ft 1,911s 248,80kmh
4. 9,664s 60ft 1,764s 251,74kmh

Tuosta kun vielä pääsis 1,5-1,6s 60-jalkaiseen ni olis omat enkat haarukassa.
Muuten ajopäivä oli hieno, näinkin myöhäisenä ajankohtana. Hieman harmitti toisen radan ajanoton häiriö josta syystä suurin osa ajoikin vasenta puolta. Ja yhdessä lähdössä tuli lopussa vasemmalta eteen joku keltanen gixxeri, ei tainnu kuski olla kuljettajakokouksessa. Mut juuri silloin löytyi vitoselle vaihtaessa välivapaa ja rullasin maaliin kytkin pohjassa joten vauhti pois hyvissä ajoin.
Ensi kesänä paremmalla onnella ja paremmin valmistautuneena. Kaikki kynnelle kykenevät mukaan !
Harmi kun ei taida olla enää tälle suvelle ajoja Pudiksella? Meinaan mekaanikko kaksikko puhkuu työvirettä niin jotta taidetaan ehtii tälle vuotta vielä yksi kone koeponnistaa?

:respekt:
majuriTK

Viesti Kirjoittaja majuriTK »

majuriTK kirjoitti:
majuriTK kirjoitti:
tenhulttio kirjoitti:

Olishan se tosiaan mukava ponnistaa vielä kerran,ehjällä pyörällä :D ,miten olis lippalakki kisat :;):
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

majuriTK kirjoitti:Olishan se tosiaan mukava ponnistaa vielä kerran,ehjällä pyörällä :D ,miten olis lippalakki kisat :;):
Sen verran paljon Jouni ehtiny Taxista osia myydä eteenpäin ettei taida näille suville enää kokonaiseksi ehtiä. :;):
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin