Lähetetty: 06 Touko 2019, 23:05
Tulikohan joskus pujotettua prikat jousen päihin niin sai väljiä poies, pitää avata hieman jousen pidäkkeitä että saa asennettua.
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
Mistä tuo +25hp lukema ?juu-zo kirjoitti:Joutuuhan sitä melko paljon laittamaan rahaa 25hp/30Nm takia, mutta tuo 200 raja olisi kyllä makoisaa itsekin rikkoa. Täytyy harkita missä vaiheessa jaksaa itse tuohon ryhtyä.
Tähän omaan menopeliin verraten. http://i.imgur.com/9X4nV51h.jpgSMR kirjoitti:Mistä tuo +25hp lukema ?juu-zo kirjoitti:Joutuuhan sitä melko paljon laittamaan rahaa 25hp/30Nm takia, mutta tuo 200 raja olisi kyllä makoisaa itsekin rikkoa. Täytyy harkita missä vaiheessa jaksaa itse tuohon ryhtyä.
juu-zo kirjoitti:SMR kirjoitti:juu-zo kirjoitti:Joutuuhan sitä melko paljon laittamaan rahaa 25hp/30Nm takia, mutta tuo 200 raja olisi kyllä makoisaa itsekin rikkoa. Täytyy harkita missä vaiheessa jaksaa itse tuohon ryhtyä.
Mistä tuo +25hp lukema ?
Tähän omaan menopeliin verraten. http://i.imgur.com/9X4nV51h.jpg
Mä en näe, paljo siellä ny oli , 176 ?Jape79 kirjoitti:Sulla onkin lapussa konetehot, takarenkaalta vielä parikytä heposta vähemmänjuu-zo kirjoitti:Tähän omaan menopeliin verraten. http://i.imgur.com/9X4nV51h.jpgSMR kirjoitti: Mistä tuo +25hp lukema ?
SMR kirjoitti:Esille tuotu sellanen ajatus kytkinkorista ja sen jousista,
jos sinne vaihtais tiukempaa jousta, tai kiristää niitä reilusti niin se saattaa muuttaa korin keskityksen,
siellä lienee pieni välys voitelua varten, minkä varassa kori liikkuu jousia vastaan.
Mutta jos kori on muuten ok kunnossa niin pieni kiristys jousiin vois viedä rapinan pois.
Katoin kans tuosta yhen vanhan korin niin oli vähintään yhtä paljo väljää ku videossa, ääniä en muista oliko minkälaiset.
176,7SMR kirjoitti:Mä en näe, paljo siellä ny oli , 176 ?Jape79 kirjoitti:Sulla onkin lapussa konetehot, takarenkaalta vielä parikytä heposta vähemmänjuu-zo kirjoitti: Tähän omaan menopeliin verraten. http://i.imgur.com/9X4nV51h.jpg
juu-zo kirjoitti:176,7
Kyllähän ne lisä kuutiosentit aina mukavia olisi. Tuntuu vaan ikävältä repiä ehjää konetta auki. Pitää ehkä itsekin katsella jos tulee jotain muuta mottia myyntiin jonnekin.Jape79 kirjoitti:eli koneeseen abaut 45hp lisää niin oltas samoissa lukemissa, alkas tuo jo persdynossakin tuntumaan :rocketjuu-zo kirjoitti:176,7
eikös siitä atre näytöskin saanut sen vaihde tiedon sotkijan pois päältä,Jape79 kirjoitti:Nonnih, Lappeenrannan jäljiltä taas kytkin avattu ja tarkastettu, eipä löytyny mitään ihmeellistä. Taitaa jäädä sitten ainoaksi vaihtoehdoksi tuolle kierrosten karkaamiselle jokin läikkä radan pinnassa. Vaparin ei pitäs kuitenkaan alkaa yhen äkin yli 300 vauhdissa sutimaan Linkkaanpa vielä tähänkin tuon pätkän vedosta: Lappeenranta
Ainiin, vaihdenäyttö vaihtui myös hetki sitten Gipro x-type 2g. Tuo toimii shifterin kanssa yksiin. Ottaa tietonsa nopeus anturista ja moottorin kierroksista, ei siten sotke vaihdeanturilta tulevaa tietoa kuten atre näyttö.
1340R86 kirjoitti: