Sivu 9/67
Lähetetty: 25 Heinä 2007, 20:44
Kirjoittaja 110-1162320281
:laugh:
Lähetetty: 25 Heinä 2007, 21:32
Kirjoittaja Jaakko
nomad667 kirjoitti: :laugh:
mitä tuolla haluat kertoo?
Lähetetty: 25 Heinä 2007, 21:35
Kirjoittaja 110-1162320281
repesin tuossa treenien jälkeen ohuessa yläpilvessä kun luin tuota pakosarjan tiivisteestä vuotoa ja seuraav kommentti oli että se on hukkaportti:;):
Lähetetty: 25 Heinä 2007, 23:51
Kirjoittaja busajasa
Tänään on taas Kemissä penkitetty tuo mun busa. Yoshi, airboxmod, lambda poistettu (kun ei ollut putkessa paikkaa), STRE.
Punainen käppyrä tältä päivältä ja sininen käppyrä alkukuusta jolloin oli putkistona vakio "avarretuilla" pöntöillä.
Käppyrä
Täysin noudattelee muita putkiviri pelejä - kuoppine kaikkineen ....
Lähetetty: 26 Heinä 2007, 19:59
Kirjoittaja 109-1154001388
Säädettiin omasta bussista tätä tasakaasunypytystä tänään AJ-bikellä penkissä, ja samalla sitten otettiin yksi veto;
165 hv / 9673 rpm
113 Nm / noin 7000rpm
nämä siis takapyörältä
ennen mun pyörää penkitettiin vakio K7 gsxr 1000, joka sai 158 hepoa takapyörältä
niin joo, omassa vm '00 vain akrapovicin putkisto, ja 2 kesää pesemättä ajettu K/N filsu
Lähetetty: 26 Heinä 2007, 21:18
Kirjoittaja 66-1155057341
Ettei väännön kohdalla olisi virhe? Kovin tuntuu vähälle tuo 113nm!!
Lähetetty: 27 Heinä 2007, 09:18
Kirjoittaja 109-1154001388
no se on pyörältä mitattu, ja noista voimansiirron häviöistä en tiedä sitten minkäsuuruiset ne on... kyllähän penkeissä on eroja, miten tarkasti ne noita laskeskelee...
Lähetetty: 27 Heinä 2007, 16:10
Kirjoittaja RHead
On siinä virhe.. ei o vielä yhtään busaa tullu vastaan jossa ois ollu noin pienet väännöt..
Lähetetty: 28 Heinä 2007, 14:44
Kirjoittaja 89-1114359877
viimevuona 159hevosta takapyörältä, oli paikalla tre, k&n, yosimura-vaimentimet.
Viime viikolla 158hevosta takapyörällä, paikalla tällä kertaa k&n, tre, Yosimura-kokoputkisto(lamda on paikallaan). miksi tehot on samoissa? seoskäyrät ovat ok. millä saa tehot nousemaan? miten ruiskun saa helposti ja edullisesti säädettyä? vai mitä pitää tehä että tehot oli 170-180 takanakilta. -04busa
Lähetetty: 28 Heinä 2007, 17:03
Kirjoittaja Jaku
YOUgo kirjoitti:viimevuona 159hevosta takapyörältä, oli paikalla tre, k&n, yosimura-vaimentimet.
Viime viikolla 158hevosta takapyörällä, paikalla tällä kertaa k&n, tre, Yosimura-kokoputkisto(lamda on paikallaan). miksi tehot on samoissa? seoskäyrät ovat ok. millä saa tehot nousemaan? miten ruiskun saa helposti ja edullisesti säädettyä? vai mitä pitää tehä että tehot oli 170-180 takanakilta. -04busa
Turbo,
Soitto Kujolle niin saat polleja riittävästi...
Lähetetty: 28 Heinä 2007, 17:09
Kirjoittaja 66-1155057341
YOUgo kirjoitti:viimevuona 159hevosta takapyörältä, oli paikalla tre, k&n, yosimura-vaimentimet.
Viime viikolla 158hevosta takapyörällä, paikalla tällä kertaa k&n, tre, Yosimura-kokoputkisto(lamda on paikallaan). miksi tehot on samoissa? seoskäyrät ovat ok. millä saa tehot nousemaan? miten ruiskun saa helposti ja edullisesti säädettyä? vai mitä pitää tehä että tehot oli 170-180 takanakilta. -04busa
Onko penkitetty samassa paikassa molemmilla kerroilla? Oliko pyörää säädetty slipareille? Kokoputkistolle ilmeisesti ei ainakaan ole? Jotta pääset tonne 170-180hv:n rengastehoille niin tarvitset vielä PC:n(mikäli ei vielä ole) ja nenukepit. Niillä eväillä pitäisi päästä jo lähelle 180hv ellei ylikin.
Lähetetty: 31 Heinä 2007, 22:35
Kirjoittaja 89-1114359877
sama penkki. kummassakin oli vakio säädöt.
Lähetetty: 31 Heinä 2007, 22:50
Kirjoittaja 66-1155057341
YOUgo kirjoitti:sama penkki. kummassakin oli vakio säädöt.
Jos edes omaa boksia ei ole säädetty ja se on tehtaan asetuksissa niin epäilen kyllä vahvasti että seokset ovat aika lailla päin persettä. Ei sulla sattuis seoskäyrää olemaan?
Edited By Busanaattori on 1185911492
Lähetetty: 31 Heinä 2007, 23:17
Kirjoittaja Titaani
markkuk kirjoitti:Säädettiin omasta bussista tätä tasakaasunypytystä tänään AJ-bikellä penkissä, ja samalla sitten otettiin yksi veto;
165 hv / 9673 rpm
113 Nm / noin 7000rpm
nämä siis takapyörältä
ennen mun pyörää penkitettiin vakio K7 gsxr 1000, joka sai 158 hepoa takapyörältä
niin joo, omassa vm '00 vain akrapovicin putkisto, ja 2 kesää pesemättä ajettu K/N filsu
Ei tuo tehojen puolesta huono tulos ole. Pari vuotta sitten penkitettiin ex mp 1100w ärrä samassa pemkissä ja 150hp työnsi takaa, nokilla ja vaimentimilla höystettynä, silloin samana päivänä mitattiin 10r kawa 163hp sliparilla ja commanderilla.
Oikean väännön voit tietenkin laskea tehokäppyrästä. n. 7000rpm kohdalla käyrien pitäisi leikata, eli arvon olla sama.
Lähetetty: 02 Elo 2007, 22:51
Kirjoittaja 89-1114359877
Busanaattori kirjoitti:YOUgo kirjoitti:sama penkki. kummassakin oli vakio säädöt.
Jos edes omaa boksia ei ole säädetty ja se on tehtaan asetuksissa niin epäilen kyllä vahvasti että seokset ovat aika lailla päin persettä. Ei sulla sattuis seoskäyrää olemaan?
on käppyrää, en osaa sitä vaan laittaa näkyviin.. mutta arvot on 4-5t kierosta(12-11air/fuel),
5-10,8t kierosta(11-13air/fuel),
on käppyrää, en osaa sitä vaan laittaa näkyviin.. mutta arvot on 4-5t kierosta(12-11air/fuel),
5-10,8t kierosta(11-13air/fuel),