Sivu 9/15
Lähetetty: 18 Loka 2008, 18:15
Kirjoittaja PetriK
Kysyin samilta tuosta rummulta kierrosten mittaamisesta ja mies vastasi että hän haluaa ottaa tehonmittauksen aina kierrosmittarin mukaan kalibroituna. Tämä siksi että tällöin vaihtopisteiden löytäminen radalla ajaessa onnistuu suoraan dynokäyrästä katsomalla.
Omana kommenttina lisäisin: Jotta pysyy eri tehojen vertailut hanskassa niin Vittaniemen tehot ovat ns. moottoritehoja ja tuo dj250i on takarengasteho. Jampalta varmaan löytyy jostain vertailukelpoinen takarengastehokin joissa käsittääkseni noin 10hp ero ?
Mielenkiinnolla odotan vertailuja muihin penkkeihin.
Lähetetty: 18 Loka 2008, 23:04
Kirjoittaja 107-1089231881
Pikku nakerteluja airboxin kimpussa, tankin sovittelua, katteiden korjailua tänään illlalla tuusattu.
Arvatkaas minne mennään viikon alusta ???
Lähetetty: 25 Loka 2008, 15:41
Kirjoittaja snuggles
Vieläkö BB nipussa ? Mihin oli matka männä viikolla ?
Lähetetty: 28 Loka 2008, 22:18
Kirjoittaja 107-1089231881
Jepa, konetta kiristellään vielä hiukan lisää
Hyllyssä levännyt prokansi elvytellään henkiin taas. Uudet ylikoko venatkin ovat saapuneet. Lupaavalta näyttää, noin 30 hp paremmin virtailee imukanava kuin nykyisessä versiossa. Kannen muutos työt aloiteltu imukanava lyhennystä silmällä pitäen. 4 kuvaa
Nokka-akselit vaihtuu race malliin.
Edited By Ksthb on 1225225627
Lähetetty: 30 Loka 2008, 22:15
Kirjoittaja Titaani
Mihin saakka pärjää normaali kannenpulteilla?
Onko vaihdettu manuaalista ketjunkiristäjää uudempiin hydraulisen tilalle?
Lähetetty: 30 Loka 2008, 22:43
Kirjoittaja 107-1089231881
APEn pinnapultit on ja mekaaninen kiristin
Lähetetty: 16 Marras 2008, 20:52
Kirjoittaja 107-1089231881
Lähetetty: 17 Marras 2008, 11:41
Kirjoittaja 74-1211486656
No perskuta tippuko se lattialle ihan ihtekseen?
Lähetetty: 03 Joulu 2008, 02:31
Kirjoittaja 107-1089231881
Seuraavan kokoonpanon osia tipahtelee jo
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....399.jpg
Pro mallin imuvenat, muokkaukseen seuraavaksi
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....401.jpg
Loput tilatut osat tulee parinviikon sisään mm. nokat imu ja pako :rocket
Lähetetty: 03 Joulu 2008, 06:38
Kirjoittaja Titaani
Lähetetty: 09 Joulu 2008, 23:36
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm.. uuden koneversion kehittely hyvässä mallissa.
Uusi kansi oli just virtausmittauksessa ja tulokset lämmittää mieltä 303hp/11,4mm. Edellisen moottorin kansi virtas 280hp joten parannus edelliseen on vähintäänkin hyvä
Ai niin, vakio virtaa tossa mun penkissä n. 230hp ???
Hmm.. käytännössä tarkoittanee sitä että uusilla osilla ja kannella tullaan menemään +280hp konetehoihin, näin veikkaisin
Toki kompastumisen mahdollisuuskin on olemassa, mutta lisää voimaa tulee joka tapauksessa... kuinka paljon niin selvinnee tammikuussa.
Lähetetty: 15 Joulu 2008, 23:19
Kirjoittaja 107-1089231881
Palotilan täydeltä venttiilejä, imuset alkanee olla jo maksimissaan (35mm). Aika ohkaseks kansi menee kanavien puolelta....
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....006.jpg
Lähetetty: 17 Joulu 2008, 14:25
Kirjoittaja snuggles
Paljonko on kanavan läpimitta seetirenkaan kohdalla ? Menee varmaan vakioventtiili kanavasta läpi
Lähetetty: 17 Joulu 2008, 18:24
Kirjoittaja 107-1089231881
Tehty 8r seeti/ pito 0,75mm, kanavan koko suulta ryhmän suuntaisesti mitaten 30mm ja 90 ast kulmassa mitatten edelliseen 32mm