Sivu 9/15

Lähetetty: 18 Loka 2008, 18:15
Kirjoittaja PetriK
Kysyin samilta tuosta rummulta kierrosten mittaamisesta ja mies vastasi että hän haluaa ottaa tehonmittauksen aina kierrosmittarin mukaan kalibroituna. Tämä siksi että tällöin vaihtopisteiden löytäminen radalla ajaessa onnistuu suoraan dynokäyrästä katsomalla.

Omana kommenttina lisäisin: Jotta pysyy eri tehojen vertailut hanskassa niin Vittaniemen tehot ovat ns. moottoritehoja ja tuo dj250i on takarengasteho. Jampalta varmaan löytyy jostain vertailukelpoinen takarengastehokin joissa käsittääkseni noin 10hp ero ?

Mielenkiinnolla odotan vertailuja muihin penkkeihin.

Lähetetty: 18 Loka 2008, 23:04
Kirjoittaja 107-1089231881
Pikku nakerteluja airboxin kimpussa, tankin sovittelua, katteiden korjailua tänään illlalla tuusattu.
Arvatkaas minne mennään viikon alusta ???

Lähetetty: 25 Loka 2008, 15:41
Kirjoittaja snuggles
Vieläkö BB nipussa ? Mihin oli matka männä viikolla ?

Lähetetty: 25 Loka 2008, 19:50
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm.. vieläpä hyvinnii, jos pakulla olin liikkeellä niin Samille ja mopolla ajelin hiukka testii Lohjan suunnalla.

Tänään sitte sipasin BB:lllä Alastaron reissun 320 km tourinkia ja ei voi kun kehua moottoria normi käytössäkin. Todella nöyrä kulkija ja ennenkaikkia bensa pihi versio. Vain 6,05 L/100km/h :shocked:
Vaikka ketju venyi kiristys kuntoon tolla reissulla :D

Hmm.. kyllähän toi oman boxin ohjelmointi on kovaakin kovempi juttu ja kun ottaa vielä lamdan käyttöön niin toimivuus on huippu luokkaa
:thumbup:
Erityis kiitokset tästä Petrille ja kumppaneille :mosh:

Hmm.. koneella on ajeltu Dynossa noin 8h ja normi ajoa 600 km ja kokoajan paremmalta kone rupee maistumaan...

Hmm.. jotain "pikku" muutoksia tuun tekemään moottorille vielä...

Lähetetty: 28 Loka 2008, 22:18
Kirjoittaja 107-1089231881
Jepa, konetta kiristellään vielä hiukan lisää :;):
Hyllyssä levännyt prokansi elvytellään henkiin taas. Uudet ylikoko venatkin ovat saapuneet. Lupaavalta näyttää, noin 30 hp paremmin virtailee imukanava kuin nykyisessä versiossa. Kannen muutos työt aloiteltu imukanava lyhennystä silmällä pitäen. 4 kuvaa

Nokka-akselit vaihtuu race malliin. :baaa:




Edited By Ksthb on 1225225627

Lähetetty: 30 Loka 2008, 22:15
Kirjoittaja Titaani
Mihin saakka pärjää normaali kannenpulteilla?

Onko vaihdettu manuaalista ketjunkiristäjää uudempiin hydraulisen tilalle?

Lähetetty: 30 Loka 2008, 22:43
Kirjoittaja 107-1089231881
APEn pinnapultit on ja mekaaninen kiristin

Lähetetty: 16 Marras 2008, 20:52
Kirjoittaja 107-1089231881
Näin siin sitte taas kävi ???

http://kansiset.galleria.fi/kuvat....011.jpg

Lähetetty: 17 Marras 2008, 11:41
Kirjoittaja 74-1211486656
Ksthb kirjoitti:Näin siin sitte taas kävi ???

http://kansiset.galleria.fi/kuvat....011.jpg
No perskuta tippuko se lattialle ihan ihtekseen?

Lähetetty: 03 Joulu 2008, 02:31
Kirjoittaja 107-1089231881
Seuraavan kokoonpanon osia tipahtelee jo :thumbup:

http://kansiset.galleria.fi/kuvat....399.jpg

Pro mallin imuvenat, muokkaukseen seuraavaksi

http://kansiset.galleria.fi/kuvat....401.jpg

Loput tilatut osat tulee parinviikon sisään mm. nokat imu ja pako :rocket

Lähetetty: 03 Joulu 2008, 06:38
Kirjoittaja Titaani
No nyt alkaa olla palikat 1700cc myllyssä PRO tasoa. 20 hepan parannus edellisiin tuloksiin noilla tilkkeillä ei mitenkään mahdoton!! :respekt: :respekt:

Itsellä pro venat tulonpäällä, joku herrasmies oli ehtinyt ensin tyhjäämään varaston. :kippis:




Edited By Titaani on 1228279397

Lähetetty: 09 Joulu 2008, 23:36
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm.. uuden koneversion kehittely hyvässä mallissa.
Uusi kansi oli just virtausmittauksessa ja tulokset lämmittää mieltä 303hp/11,4mm. Edellisen moottorin kansi virtas 280hp joten parannus edelliseen on vähintäänkin hyvä :thumbup:
Ai niin, vakio virtaa tossa mun penkissä n. 230hp ???

Hmm.. käytännössä tarkoittanee sitä että uusilla osilla ja kannella tullaan menemään +280hp konetehoihin, näin veikkaisin :shocked:

Toki kompastumisen mahdollisuuskin on olemassa, mutta lisää voimaa tulee joka tapauksessa... kuinka paljon niin selvinnee tammikuussa. :smoking:

Lähetetty: 15 Joulu 2008, 23:19
Kirjoittaja 107-1089231881
Palotilan täydeltä venttiilejä, imuset alkanee olla jo maksimissaan (35mm). Aika ohkaseks kansi menee kanavien puolelta....

http://kansiset.galleria.fi/kuvat....006.jpg

Lähetetty: 17 Joulu 2008, 14:25
Kirjoittaja snuggles
Paljonko on kanavan läpimitta seetirenkaan kohdalla ? Menee varmaan vakioventtiili kanavasta läpi :)

Lähetetty: 17 Joulu 2008, 18:24
Kirjoittaja 107-1089231881
Tehty 8r seeti/ pito 0,75mm, kanavan koko suulta ryhmän suuntaisesti mitaten 30mm ja 90 ast kulmassa mitatten edelliseen 32mm