Uutta moottori versiota pukkaa...
Kysyin samilta tuosta rummulta kierrosten mittaamisesta ja mies vastasi että hän haluaa ottaa tehonmittauksen aina kierrosmittarin mukaan kalibroituna. Tämä siksi että tällöin vaihtopisteiden löytäminen radalla ajaessa onnistuu suoraan dynokäyrästä katsomalla.
Omana kommenttina lisäisin: Jotta pysyy eri tehojen vertailut hanskassa niin Vittaniemen tehot ovat ns. moottoritehoja ja tuo dj250i on takarengasteho. Jampalta varmaan löytyy jostain vertailukelpoinen takarengastehokin joissa käsittääkseni noin 10hp ero ?
Mielenkiinnolla odotan vertailuja muihin penkkeihin.
Omana kommenttina lisäisin: Jotta pysyy eri tehojen vertailut hanskassa niin Vittaniemen tehot ovat ns. moottoritehoja ja tuo dj250i on takarengasteho. Jampalta varmaan löytyy jostain vertailukelpoinen takarengastehokin joissa käsittääkseni noin 10hp ero ?
Mielenkiinnolla odotan vertailuja muihin penkkeihin.
Vieläkö BB nipussa ? Mihin oli matka männä viikolla ?
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Hmm.. vieläpä hyvinnii, jos pakulla olin liikkeellä niin Samille ja mopolla ajelin hiukka testii Lohjan suunnalla.
Tänään sitte sipasin BB:lllä Alastaron reissun 320 km tourinkia ja ei voi kun kehua moottoria normi käytössäkin. Todella nöyrä kulkija ja ennenkaikkia bensa pihi versio. Vain 6,05 L/100km/h
Vaikka ketju venyi kiristys kuntoon tolla reissulla
Hmm.. kyllähän toi oman boxin ohjelmointi on kovaakin kovempi juttu ja kun ottaa vielä lamdan käyttöön niin toimivuus on huippu luokkaa
Erityis kiitokset tästä Petrille ja kumppaneille
Hmm.. koneella on ajeltu Dynossa noin 8h ja normi ajoa 600 km ja kokoajan paremmalta kone rupee maistumaan...
Hmm.. jotain "pikku" muutoksia tuun tekemään moottorille vielä...
Tänään sitte sipasin BB:lllä Alastaron reissun 320 km tourinkia ja ei voi kun kehua moottoria normi käytössäkin. Todella nöyrä kulkija ja ennenkaikkia bensa pihi versio. Vain 6,05 L/100km/h
Vaikka ketju venyi kiristys kuntoon tolla reissulla
Hmm.. kyllähän toi oman boxin ohjelmointi on kovaakin kovempi juttu ja kun ottaa vielä lamdan käyttöön niin toimivuus on huippu luokkaa
Erityis kiitokset tästä Petrille ja kumppaneille
Hmm.. koneella on ajeltu Dynossa noin 8h ja normi ajoa 600 km ja kokoajan paremmalta kone rupee maistumaan...
Hmm.. jotain "pikku" muutoksia tuun tekemään moottorille vielä...
Jepa, konetta kiristellään vielä hiukan lisää
Hyllyssä levännyt prokansi elvytellään henkiin taas. Uudet ylikoko venatkin ovat saapuneet. Lupaavalta näyttää, noin 30 hp paremmin virtailee imukanava kuin nykyisessä versiossa. Kannen muutos työt aloiteltu imukanava lyhennystä silmällä pitäen. 4 kuvaa
Nokka-akselit vaihtuu race malliin.
Edited By Ksthb on 1225225627
Hyllyssä levännyt prokansi elvytellään henkiin taas. Uudet ylikoko venatkin ovat saapuneet. Lupaavalta näyttää, noin 30 hp paremmin virtailee imukanava kuin nykyisessä versiossa. Kannen muutos työt aloiteltu imukanava lyhennystä silmällä pitäen. 4 kuvaa
Nokka-akselit vaihtuu race malliin.
Edited By Ksthb on 1225225627
No perskuta tippuko se lattialle ihan ihtekseen?Ksthb kirjoitti:Näin siin sitte taas kävi ???
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....011.jpg
Seuraavan kokoonpanon osia tipahtelee jo
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....399.jpg
Pro mallin imuvenat, muokkaukseen seuraavaksi
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....401.jpg
Loput tilatut osat tulee parinviikon sisään mm. nokat imu ja pako :rocket
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....399.jpg
Pro mallin imuvenat, muokkaukseen seuraavaksi
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....401.jpg
Loput tilatut osat tulee parinviikon sisään mm. nokat imu ja pako :rocket
Hmm.. uuden koneversion kehittely hyvässä mallissa.
Uusi kansi oli just virtausmittauksessa ja tulokset lämmittää mieltä 303hp/11,4mm. Edellisen moottorin kansi virtas 280hp joten parannus edelliseen on vähintäänkin hyvä
Ai niin, vakio virtaa tossa mun penkissä n. 230hp ???
Hmm.. käytännössä tarkoittanee sitä että uusilla osilla ja kannella tullaan menemään +280hp konetehoihin, näin veikkaisin
Toki kompastumisen mahdollisuuskin on olemassa, mutta lisää voimaa tulee joka tapauksessa... kuinka paljon niin selvinnee tammikuussa.
Uusi kansi oli just virtausmittauksessa ja tulokset lämmittää mieltä 303hp/11,4mm. Edellisen moottorin kansi virtas 280hp joten parannus edelliseen on vähintäänkin hyvä
Ai niin, vakio virtaa tossa mun penkissä n. 230hp ???
Hmm.. käytännössä tarkoittanee sitä että uusilla osilla ja kannella tullaan menemään +280hp konetehoihin, näin veikkaisin
Toki kompastumisen mahdollisuuskin on olemassa, mutta lisää voimaa tulee joka tapauksessa... kuinka paljon niin selvinnee tammikuussa.
Palotilan täydeltä venttiilejä, imuset alkanee olla jo maksimissaan (35mm). Aika ohkaseks kansi menee kanavien puolelta....
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....006.jpg
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....006.jpg
Paljonko on kanavan läpimitta seetirenkaan kohdalla ? Menee varmaan vakioventtiili kanavasta läpi
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc