Sivu 74/87
Lähetetty: 29 Touko 2016, 10:16
Kirjoittaja SMR
No mitäs me nyt, ei ollu oikeen hyvä testipäivä eilen, vaikee sanoo mitä pelit olis kulkenu samassa kelissä ku edellisvuonna, mistä ennätys on peräisin.
Jotain pientä kait koitetaan ruuvailla ennen Hallia, kö ?
Lähetetty: 29 Touko 2016, 10:46
Kirjoittaja Heksa
Jaa: eikö jätettykään "reserviin" hallia varten?
no: minkälaisilla katteilla siellä ajeltiin?
entäs keli?
heittää jokeen ne speed katteet ja ruveta ajaan hyviksi todetuilla
suzuki katteilla
Lähetetty: 29 Touko 2016, 11:43
Kirjoittaja SMR
Ai niin se reservi, no sieltähän otetaan sitä lisää.
Normikatteet oli eilen, siinä ei ropleemia.
Keli oli jotenkin semmonen tukkonen, ehkä vois kuvitella että happee olis, mut ilma niin paksua ettei läpi nähny, siis mä en nähny ku ei laseja oo vielä hakenu optikolta.
Lähetetty: 29 Touko 2016, 13:49
Kirjoittaja Bärräbete
SMR kirjoitti:Ai niin se reservi, no sieltähän otetaan sitä lisää.
Normikatteet oli eilen, siinä ei ropleemia.
Keli oli jotenkin semmonen tukkonen, ehkä vois kuvitella että happee olis, mut ilma niin paksua ettei läpi nähny, siis mä en nähny ku ei laseja oo vielä hakenu optikolta.
Ei ne vehkeet vastatuuleen vaan kulje,niin kuin haluaisi.hyvä päivä loppujen lopuksi.kalusto ja kuski ehjä(kuskilla pieniä henkisiä arpia)Hallissa mennään myötäseen saatanan lujaa ja äänekkäästi. :rasberry:
Lähetetty: 04 Kesä 2016, 21:26
Kirjoittaja Bärräbete
Oli kuulemma Idän pikajuna ollut tänään porissa vartti kinkereissä. Maksettu kuski ilmeisesti?,kun itse olen ollut koko päivän töissä ja jään vielä yöksikin.
Lähetetty: 04 Kesä 2016, 22:01
Kirjoittaja Heksa
Bärräbete kirjoitti:Oli kuulemma Idän pikajuna ollut tänään porissa vartti kinkereissä. Maksettu kuski ilmeisesti?,kun itse olen ollut koko päivän töissä ja jään vielä yöksikin.
no mä kattelin et on tutun näkönen pyörä...
joku harmaanahkapukuinen sitä siellä liikutteli
itse majailin SNAIL RACERS / PÖLLÄN teltoilla
Lähetetty: 04 Kesä 2016, 22:28
Kirjoittaja zeta1
Joku vanhempi herrasmies sillä ajoi, muutaman kuvan sain napattua mutta en ajopuvusta tunnistanut kuljettajaa. ???
Lähetetty: 05 Kesä 2016, 10:37
Kirjoittaja jarim
Ei ollu kuulemma ihan varttivälitykset sattunu mukaan vaan kovia lopareita silti. On siinä woimaa!
Lähetetty: 05 Kesä 2016, 11:57
Kirjoittaja SMR
Bärräbete kirjoitti:Maksettu kuski ilmeisesti?
Toivottavasti ei paljo maksettu, suoritukset ei ollu kummosen väärtiä.
Kolme lähtöä oli ajettu joista ekassa löyty vapaa ykkösen jälkeen, no, siellähän se tietysti sijaitseekin, mutta silti, ja vaihdot tuli jossai 8-9krpm paikkeilla, mummoa.
Kolmas lähtö sammu viivalle ja siitä sitten keräillen joku 14 sekkaa, ihan jees noin vanhalle kuskille.
Keskimmäisessä lähdössä oli tämä Timo Pöllä toisella kaistalla ja ehkä siivitti sitten parhaimpaan aikaan, silti päälle kympin, 10.1s vs Pöllän 10.6s, loparit Pikajunalla 263kmh, suti ykkösellä ja keuli kakkosella.
Nämä ajot siis samalla setillä ku Lappeenrannan maili, 19/40 rattaat ja 190/55 renkas, ketjut rasvattiin täs välis.
Lähetetty: 05 Kesä 2016, 12:36
Kirjoittaja Heksa
loparit on lopareita ja niihin tujjottaminen vähä niin ja näin
varttivedoissa ihan epäolennaista Ja usein näyttää mitä sattuu
seinäjoen parhaat loparithan oli yli 700 kmh
no silti: mantilan parhaassa aika on karvan päälle 9 s.
ja loparit 264,5kmh
suokas veteli 8,7 ja 8,5 loparit 264 ja ajettu vimppa 80m rajoittajaa vasten, kun välit loppu
Lähetetty: 05 Kesä 2016, 20:35
Kirjoittaja SMR
Joku kertonut että vartin, tahi jonkun muun matkan, loparit kertoo käytetystä tehosta.
Näillä saman tapaisilla lopareilla mutta erilaisilla moottoriratkaisuilla lienee ollut saman luokan tehoreservi käytössä, Mantilalla kaasut, Suokkaalla turbo ja Petellä, no mitä sielä nyt on, moottori.
Tässä vaiheessa kiitokset samassa reisussa olleelle Juhalle (Akseli), joka ajoi oikealla varttikilpurilla 9.1s aikoja, tehoa 15-20hv vähemmän ku Petellä mutta aika, sekä kuljettaja, 1s parempi.
Lähetetty: 05 Kesä 2016, 23:03
Kirjoittaja Titaani
Strömsöössä ei ole nyt revitelty, muuta kuin kolvattu antureiden ja yms data piuhoja tiedonkeruu systeemiin. Konfikurointia ja hienosäätöä. Nyt on näyttö täynnä dataa läppärissä kun hiukan heittää lenkkiä, tieto voi lisätä tuskaa, mutta ainakin voi vähemmän jossitella kun voi nauhoittaa ja tarkastaa mikä meni vikaan.
Edited By Titaani on 1465157154
Lähetetty: 05 Kesä 2016, 23:06
Kirjoittaja Bärräbete
SMR kirjoitti:Joku kertonut että vartin, tahi jonkun muun matkan, loparit kertoo käytetystä tehosta.
Näillä saman tapaisilla lopareilla mutta erilaisilla moottoriratkaisuilla lienee ollut saman luokan tehoreservi käytössä, Mantilalla kaasut, Suokkaalla turbo ja Petellä, no mitä sielä nyt on, moottori.
Tässä vaiheessa kiitokset samassa reisussa olleelle Juhalle (Akseli), joka ajoi oikealla varttikilpurilla 9.1s aikoja, tehoa 15-20hv vähemmän ku Petellä mutta aika, sekä kuljettaja, 1s parempi.
Kyseisessä 263kmh vedossa taisi jäädä joitakin vaihteita käyttämättä.
Lähetetty: 06 Kesä 2016, 20:32
Kirjoittaja Heksa
Tire size 17 inch
190 mm
50 %
Wheel Cir. 76,90716164 Inch 195,34 cm
RPM 10800 rpm 10600 rpm stock
Wheel Cir. 6,408930136 feet
Front Sprocket 19 teeth
Rear Sprocket 39 teeth
Low rpm High rpm
First MPH 4000 10800 92 Mph 148 km/h
Second MPH8000 10800 124 Mph 199 km/h
Third MPH 8508 10800 157 Mph 253 km/h
Fourth MPH 9094 10800 187 Mph 301 km/h
Fith MPH 9548 10800 211 Mph 340 km/h
Sixth MPH 9916 10800 230 Mph 370 km/h
Top speed (less spin) 2,5 % 224 Mph 361 km/h
Wind 2 m/s 4 mph 7 km/h
HP required for TOP speed 287 HP, use this for most dynos
std conditions (AIR 20C, 1000mbar, bike lowered) 263 True RWHP (dynostar, factorypro)
siinä se on... kannataa ottaa koko "reservi" käyttöön ja toivoa kovaa takatuulta
Lähetetty: 07 Kesä 2016, 13:04
Kirjoittaja SMR
Tuosta parempi laskelma, vaparilla ei kannata lähtea alle 4m/s myötäseen, jos ennätykset mielessä.
Tire size 17 inch
190 mm
55 %
Wheel Cir. 79,26 Inch 201,31 cm
RPM 10400 rpm 10600 rpm stock
Wheel Cir. 6,6 feet
Front Sprocket 19 teeth
Rear Sprocket 40 teeth
Low rpm High rpm
First MPH 4000 10400 89 Mph 143 km/h
Second MPH 7704 10400 120 Mph 193 km/h
Third MPH 8193 10400 152 Mph 245 km/h
Fourth MPH 8758 10400 181 Mph 291 km/h
Fith MPH 9194 10400 204 Mph 329 km/h
Sixth MPH 9155 10400 232 Mph 374 km/h
Top speed (less spin) 3,0 % 225 Mph 363 km/h
Wind 4 0 9 mph 14 km/h
HP required for TOP speed 271 HP, use this for most dynos
std conditions (AIR 20C, 1000mbar, bike lowered) 249 True RWHP (dynostar, factorypro)