Sivu 72/87
Lähetetty: 19 Huhti 2016, 22:24
Kirjoittaja bussijuntti
pistin syyskuussa öljyt valumaan pihalle,oisko nyt aika ruuvata proppu paikalleen ja kaataa kurat sisään...
Lähetetty: 20 Huhti 2016, 10:26
Kirjoittaja SMR
bussijuntti kirjoitti:pistin syyskuussa öljyt valumaan pihalle,oisko nyt aika ruuvata proppu paikalleen ja kaataa kurat sisään...
Ootko seulonu arvometallit talteen jo ?
Lähetetty: 20 Huhti 2016, 18:03
Kirjoittaja Heksa
SMR kirjoitti:bussijuntti kirjoitti:pistin syyskuussa öljyt valumaan pihalle,oisko nyt aika ruuvata proppu paikalleen ja kaataa kurat sisään...
Ootko seulonu arvometallit talteen jo ?
ensi kannattaa myydä ne vanhat alkukäyrästöt
Ja sitten kun pökkii kieseli autostaan partakikkeli suodattimen puhki ja hakee tehoja...
rojut pussiin ja lähetys eteenpäin
Lähetetty: 20 Huhti 2016, 20:42
Kirjoittaja Bärräbete
Huomenna aamupäivällä auton keula kohti pääkonttoria. Katotaan mitä saadaan aikaan?ensi savuja saadaan vielä odottaa.
Lähetetty: 21 Huhti 2016, 11:42
Kirjoittaja bussijuntti
Heksa kirjoitti:SMR kirjoitti:bussijuntti kirjoitti:pistin syyskuussa öljyt valumaan pihalle,oisko nyt aika ruuvata proppu paikalleen ja kaataa kurat sisään...
Ootko seulonu arvometallit talteen jo ?
ensi kannattaa myydä ne vanhat alkukäyrästöt
Ja sitten kun pökkii kieseli autostaan partakikkeli suodattimen puhki ja hakee tehoja...
rojut pussiin ja lähetys eteenpäin
ihme kyllä mitään rojua ei ollu öljyn seassa oiskohan hyppiny yli eturissalta kuminpoltossa ku nyt on 17piikkinen eessä ja näkys olevan vähä ketju löysällä?
Lähetetty: 04 Touko 2016, 20:13
Kirjoittaja SMR
Uusi tuote tiimin omavalmisteisiin, gen2 manuaalinen jakoketjunkiristin,

Lähetetty: 05 Touko 2016, 06:07
Kirjoittaja Bärräbete
SMR kirjoitti:Uusi tuote tiimin omavalmisteisiin, gen2 manuaalinen jakoketjunkiristin,


Lähetetty: 14 Touko 2016, 11:00
Kirjoittaja SMR
Maailman nykytilanteen vuoksi suljemme tiimin pääkonttorin ja hajautamme toiminnot etäpisteisiin, kiinaan yms.
Katsotaan viimeisimmät rojektit loppuun ja sitten annetaan mahdollisuuksia muillekin hakea teholukuja ja nopeustuloksia.
Pääkonttorin toiminnot saattaa siirtyä itärajalle, halv.. eikun kalliimman työvoiman piiriin, neuvottelut vielä kesken, tahi aloittamatta, niinkuin nykytyyliin kuuluu.
Jatkossa tulee olemaan pk-pajalla lappu luukulla, toiminto siirtyy ehkä rallitekniikan puolelle, tai sitten ihan vaan matkailuun ja taskubiljardin pariin.
Jahka tilanne selkeytyy niin osia saattaa tulla myyntiin, sekä roskalavalle.
Lähetetty: 14 Touko 2016, 22:58
Kirjoittaja Bärräbete
SMR kirjoitti:Maailman nykytilanteen vuoksi suljemme tiimin pääkonttorin ja hajautamme toiminnot etäpisteisiin, kiinaan yms.
Katsotaan viimeisimmät rojektit loppuun ja sitten annetaan mahdollisuuksia muillekin hakea teholukuja ja nopeustuloksia.
Pääkonttorin toiminnot saattaa siirtyä itärajalle, halv.. eikun kalliimman työvoiman piiriin, neuvottelut vielä kesken, tahi aloittamatta, niinkuin nykytyyliin kuuluu.
Jatkossa tulee olemaan pk-pajalla lappu luukulla, toiminto siirtyy ehkä rallitekniikan puolelle, tai sitten ihan vaan matkailuun ja taskubiljardin pariin.
Jahka tilanne selkeytyy niin osia saattaa tulla myyntiin, sekä roskalavalle.
Jatketaan nyt ainakin huomen aamulla vielä keskeneräisen projektin parissa.neuvottelut voidaan myös aloittaa,jos kerätään. Itä-suomen yksiköllä ovet avautuvat sunnuntaina klo.7.30
Lähetetty: 15 Touko 2016, 18:24
Kirjoittaja Bärräbete
Kakkos suomessa pakokaasun tuoksua ja repivää meteliä.Idänpikajuna heräsi talviunilta.
Lähetetty: 15 Touko 2016, 18:57
Kirjoittaja Heksa
nyt tuli tiimille haastetta:
"smokie" Tanila eilen s-joella, loppunopeus vaatimaton 731,44 kmh vartilla :rasberry:
Oli viä liukas rata, mitähän ois ollu jos pitoa olis piisannu poks
Lähetetty: 17 Touko 2016, 20:59
Kirjoittaja Bärräbete
Tuli Pääkonttorilla viestiä uusista koneistetuista osista.Nyt ei materiaalissa säästellä.Titaani lastu on lentänyt tänään.ja jotain kevyempään materiaaliakin on taivutettu. 
Lähetetty: 21 Touko 2016, 18:49
Kirjoittaja SMR
Tiimin panostus tänään Kyminmaan nopeuspäivän järjestelyissä, enimmäkseen nopeuden mittauspuolella, jossa käytössä 2 tutkaa ja kennot.
Paikalla, Pete, Jari, Parta, Jamo, Kaikkonen sekä Juha K.
Kiitokset herrat tirehtöörit Mitrunen, Horto & kumpp.
Lähetetty: 21 Touko 2016, 20:20
Kirjoittaja Bärräbete
SMR kirjoitti:Tiimin panostus tänään Kyminmaan nopeuspäivän järjestelyissä, enimmäkseen nopeuden mittauspuolella, jossa käytössä 2 tutkaa ja kennot.
Paikalla, Pete, Jari, Parta, Jamo, Kaikkonen sekä Juha K.
Kiitokset herrat tirehtöörit Mitrunen, Horto & kumpp.
Kyllä kannatti jättää eilen toinen Mojito juomatta ja lähteä aamulla liikenteeseen.330 km autolla.pyörällä seuraavaan tapahtumaan.
Lähetetty: 22 Touko 2016, 16:35
Kirjoittaja SMR
Peten moottorin testikäyttöä, tyhjäkäynnillä melu 102-103db ja 4500rpm joku 10db enemmän, ei niin paha kuiteskaan mitä luultiin. Voi olla että tarkistusmittaus antaa eri lukemia kun nytte kädet loppui kesken.