Sivu 8/9

Lähetetty: 27 Heinä 2009, 22:59
Kirjoittaja Martta
toimeve kirjoitti:
busabobo kirjoitti:Olis kiva itsekin joskus koittaa mitä tuo oma vessa kulkee. Kunhan joku ensin fläshäis nuo rajoittajat pois, niin kehtais testata :D

...molen kyllä ihmeissäni, kun tuosta omasta rajottaja pois eikä silti kulje yli 300 :glare: ...kyllä tuo alta kolmesatanenki on ihan mukava vauhti...siis ettei välttämättä aina ole hyötyä ees tuosta rajottajan poistosta :;):
Noihin tuloksiin vaikuttaa niin monet asiat. Mitä ite ajoin tollaa omalla vanha koppasella Bussukalla -07 302km/h, niin tilanne oli optimaalinen, mutta alkava laakerivika ravisutti niin pahasiti etusta, että hirvitti se vipotus ja toinen oli se ettei silloisen bläksin takaa nähnyt mitään ja oli pakko ajaa, niin et näkis edes jotain joskus :D

Lähetetty: 27 Heinä 2009, 23:42
Kirjoittaja 74-1211486656
http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp



Edited By Jouniri on 1248727441

Lähetetty: 28 Heinä 2009, 11:59
Kirjoittaja käppänä
Voi vitsi, että teillä kaikilla on ollut kiiiiiiire :turbobusa:

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 00:30
Kirjoittaja RHead

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 09:27
Kirjoittaja Vmatti
Mielestäni suzukin pojat jaappanissa ovat aikoinaan, kuitenkin, onnistuneet verrattain hyvin tuossa aerodynamiikan ja ulkonäön kompromississa :D

http://www.rhead.org/kuvia....pg.html

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 20:00
Kirjoittaja PowerKing
Vmatti kirjoitti:Mielestäni suzukin pojat jaappanissa ovat aikoinaan, kuitenkin, onnistuneet verrattain hyvin tuossa aerodynamiikan ja ulkonäön kompromississa :D

http://www.rhead.org/kuvia....pg.html
No kyllä toi aina Hayabusan ulkonäössä voittaa :rasberry:
Sitäpaitsi ihan yhtä ruma on kuin omistajansakin :D

Mutta asiaan, meni yllättävän nopeesti toi vanha turbo kaupaksi, tulee kyllä erittäin kiire rakentaa uusi ahdin mopoon jos meinaa Lappeenrantaan päästä testaamaan. Siellä voikin sitten olla pari suht nopeeta Kawasakia. :omituinen:

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 20:56
Kirjoittaja Jaakko
alkaa ainankin olemaan kawa riittävän lähellä maata. saako udella millanen ahdin lähti ja mikä tulee,. josko sitä itsekkin ensi vuodeksi jotain.

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 21:04
Kirjoittaja PowerKing
Toi vanha on kuulalaakerihybridi gt3582/kkk portatulla pakopesällä joka toimi erittäin hyvin helposti heräävänä tehokkaana katuahtimena.
Uusi on pikkasen isompi, lähinnä hengittävämpi pakopuolelta jolloin vois ajaa vähän enemmän painetta. On varmasti hitaampi heräämään, mutta lentokenttäkäytössä ehkä vaan ihan hyvä.




Edited By PowerKing on 1248890774

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 21:37
Kirjoittaja jarim
PowerKing kirjoitti:
Vmatti kirjoitti:Mielestäni suzukin pojat jaappanissa ovat aikoinaan, kuitenkin, onnistuneet verrattain hyvin tuossa aerodynamiikan ja ulkonäön kompromississa :D

http://www.rhead.org/kuvia....pg.html

No kyllä toi aina Hayabusan ulkonäössä voittaa :rasberry:
Sitäpaitsi ihan yhtä ruma on kuin omistajansakin :D

Mutta asiaan, meni yllättävän nopeesti toi vanha turbo kaupaksi, tulee kyllä erittäin kiire rakentaa uusi ahdin mopoon jos meinaa Lappeenrantaan päästä testaamaan. Siellä voikin sitten olla pari suht nopeeta Kawasakia. :omituinen:
Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 22:27
Kirjoittaja PowerKing
jarim kirjoitti:
PowerKing kirjoitti:
Vmatti kirjoitti:Mielestäni suzukin pojat jaappanissa ovat aikoinaan, kuitenkin, onnistuneet verrattain hyvin tuossa aerodynamiikan ja ulkonäön kompromississa :D

http://www.rhead.org/kuvia....pg.html

No kyllä toi aina Hayabusan ulkonäössä voittaa :rasberry:
Sitäpaitsi ihan yhtä ruma on kuin omistajansakin :D

Mutta asiaan, meni yllättävän nopeesti toi vanha turbo kaupaksi, tulee kyllä erittäin kiire rakentaa uusi ahdin mopoon jos meinaa Lappeenrantaan päästä testaamaan. Siellä voikin sitten olla pari suht nopeeta Kawasakia. :omituinen:

Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?
Joo jotain sitä luokkaa kyllä. Viaberin penkissä tais antaa about 225-230. Varmaan hieno moottori ajaa mitä muistelen omia vapari-isolohkoaikojani... :kippis:

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 23:11
Kirjoittaja jarim
PowerKing kirjoitti:
jarim kirjoitti:Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?

Joo jotain sitä luokkaa kyllä. Viaberin penkissä tais antaa about 225-230. Varmaan hieno moottori ajaa mitä muistelen omia vapari-isolohkoaikojani... :kippis:

Ok, 2jorma2 sitten sai kasvot myös. :)

Ja sitten hieman piikkiä; ei ne Kawat näemmä kulje kuutioilla(kaan?), tällainen vajaalitrainen 1397cc:kin meni vaparinakin kaksi kertaa heittämällä +200mph ja Kawa ~150cc isompana reilusti alle... :;):




Edited By jarim on 1248898379

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 23:29
Kirjoittaja PowerKing
jarim kirjoitti:
PowerKing kirjoitti:
jarim kirjoitti:Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?

Joo jotain sitä luokkaa kyllä. Viaberin penkissä tais antaa about 225-230. Varmaan hieno moottori ajaa mitä muistelen omia vapari-isolohkoaikojani... :kippis:

Ok, 2jorma2 sitten sai kasvot myös. :)

Ja sitten hieman piikkiä; ei ne Kawat näemmä kulje kuutioilla(kaan?), tällainen vajaalitrainen 1397cc:kin meni vaparinakin kaksi kertaa heittämällä +200mph ja Kawa ~150cc isompana reilusti alle... :;):
No mä sanoin Jormalle että jonkunlainen tiedonkeruu olisi poikaa että vähän tietäis miten ajo on mennyt. Nyt on kyllä niin hakusessa ku ei oo mitään faktaa mistään.
Mutta ehkä Jore siellä lappeessa pikkasen parantaa :D

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 23:30
Kirjoittaja Sutii
Noh noh Jari,muistaakseni on sunkin alla eräs Kawa kulkenu tuon 200mph :D

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 23:42
Kirjoittaja jarim
Sutii kirjoitti:Noh noh Jari,muistaakseni on sunkin alla eräs Kawa kulkenu tuon 200mph :D
Ainiijoo... :;):

Lähetetty: 30 Heinä 2009, 01:03
Kirjoittaja busajasa
jarim kirjoitti:
PowerKing kirjoitti:
jarim kirjoitti:Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?

Joo jotain sitä luokkaa kyllä. Viaberin penkissä tais antaa about 225-230. Varmaan hieno moottori ajaa mitä muistelen omia vapari-isolohkoaikojani... :kippis:

Ok, 2jorma2 sitten sai kasvot myös. :)

Ja sitten hieman piikkiä; ei ne Kawat näemmä kulje kuutioilla(kaan?), tällainen vajaalitrainen 1397cc:kin meni vaparinakin kaksi kertaa heittämällä +200mph ja Kawa ~150cc isompana reilusti alle... :;):

Ja jatketaan samasta leiristä piikittelyä :) .Mun vakiolohko vapari Busa meni myös kahteen kertaan +200mph - kylläkin NOSeilla. Joten kuutioita jää Kaiwuriin verrattuna väliin jo yhden enskan moottorin verran..




Edited By busajasa on 1248905065