Sivu 8/9
Lähetetty: 27 Heinä 2009, 23:42
Kirjoittaja 74-1211486656
Lähetetty: 28 Heinä 2009, 11:59
Kirjoittaja käppänä
Voi vitsi, että teillä kaikilla on ollut kiiiiiiire
Lähetetty: 29 Heinä 2009, 00:30
Kirjoittaja RHead
Lähetetty: 29 Heinä 2009, 09:27
Kirjoittaja Vmatti
Mielestäni suzukin pojat jaappanissa ovat aikoinaan, kuitenkin, onnistuneet verrattain hyvin tuossa aerodynamiikan ja ulkonäön kompromississa
http://www.rhead.org/kuvia....pg.html
Lähetetty: 29 Heinä 2009, 20:00
Kirjoittaja PowerKing
Vmatti kirjoitti:Mielestäni suzukin pojat jaappanissa ovat aikoinaan, kuitenkin, onnistuneet verrattain hyvin tuossa aerodynamiikan ja ulkonäön kompromississa
http://www.rhead.org/kuvia....pg.html
No kyllä toi aina Hayabusan ulkonäössä voittaa :rasberry:
Sitäpaitsi ihan yhtä ruma on kuin omistajansakin
Mutta asiaan, meni yllättävän nopeesti toi vanha turbo kaupaksi, tulee kyllä erittäin kiire rakentaa uusi ahdin mopoon jos meinaa Lappeenrantaan päästä testaamaan. Siellä voikin sitten olla pari suht nopeeta Kawasakia.
Lähetetty: 29 Heinä 2009, 20:56
Kirjoittaja Jaakko
alkaa ainankin olemaan kawa riittävän lähellä maata. saako udella millanen ahdin lähti ja mikä tulee,. josko sitä itsekkin ensi vuodeksi jotain.
Lähetetty: 29 Heinä 2009, 21:04
Kirjoittaja PowerKing
Toi vanha on kuulalaakerihybridi gt3582/kkk portatulla pakopesällä joka toimi erittäin hyvin helposti heräävänä tehokkaana katuahtimena.
Uusi on pikkasen isompi, lähinnä hengittävämpi pakopuolelta jolloin vois ajaa vähän enemmän painetta. On varmasti hitaampi heräämään, mutta lentokenttäkäytössä ehkä vaan ihan hyvä.
Edited By PowerKing on 1248890774
Lähetetty: 29 Heinä 2009, 21:37
Kirjoittaja jarim
PowerKing kirjoitti:Vmatti kirjoitti:Mielestäni suzukin pojat jaappanissa ovat aikoinaan, kuitenkin, onnistuneet verrattain hyvin tuossa aerodynamiikan ja ulkonäön kompromississa
http://www.rhead.org/kuvia....pg.html
No kyllä toi aina Hayabusan ulkonäössä voittaa :rasberry:
Sitäpaitsi ihan yhtä ruma on kuin omistajansakin
Mutta asiaan, meni yllättävän nopeesti toi vanha turbo kaupaksi, tulee kyllä erittäin kiire rakentaa uusi ahdin mopoon jos meinaa Lappeenrantaan päästä testaamaan. Siellä voikin sitten olla pari suht nopeeta Kawasakia.
Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?
Lähetetty: 29 Heinä 2009, 23:11
Kirjoittaja jarim
PowerKing kirjoitti:jarim kirjoitti:Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?
Joo jotain sitä luokkaa kyllä. Viaberin penkissä tais antaa about 225-230. Varmaan hieno moottori ajaa mitä muistelen omia vapari-isolohkoaikojani...
Ok, 2jorma2 sitten sai kasvot myös.
Ja sitten hieman piikkiä; ei ne Kawat näemmä kulje kuutioilla(kaan?), tällainen vajaalitrainen 1397cc:kin meni vaparinakin kaksi kertaa heittämällä +200mph ja Kawa ~150cc isompana reilusti alle...
Edited By jarim on 1248898379
Lähetetty: 29 Heinä 2009, 23:29
Kirjoittaja PowerKing
No mä sanoin Jormalle että jonkunlainen tiedonkeruu olisi poikaa että vähän tietäis miten ajo on mennyt. Nyt on kyllä niin hakusessa ku ei oo mitään faktaa mistään.
Mutta ehkä Jore siellä lappeessa pikkasen parantaa
Lähetetty: 29 Heinä 2009, 23:30
Kirjoittaja Sutii
Noh noh Jari,muistaakseni on sunkin alla eräs Kawa kulkenu tuon 200mph
Lähetetty: 29 Heinä 2009, 23:42
Kirjoittaja jarim
Sutii kirjoitti:Noh noh Jari,muistaakseni on sunkin alla eräs Kawa kulkenu tuon 200mph
Ainiijoo...
Lähetetty: 30 Heinä 2009, 01:03
Kirjoittaja busajasa
Ja jatketaan samasta leiristä piikittelyä .Mun vakiolohko vapari Busa meni myös kahteen kertaan +200mph - kylläkin NOSeilla. Joten kuutioita jää Kaiwuriin verrattuna väliin jo yhden enskan moottorin verran..
Edited By busajasa on 1248905065