Ajattelin vaan että onko nistejä jäämässä kokkolaan yöksi? Ois voinut miettiä jotain illanviettoa? Esim. sauna ja makkaran paistoa? Bissee! Itse yövyn joka tapauksessa Kokkolassa.
Onko kukaan tulossa Oulusta (tai jostain sanotaan 100km säteeltä) pyörä kärryllä, sellaisella kärryllä mihin mahtuisi toinen pyörä paluumatkalle? Tietysti keskinkertaista korvausta vastaan.
On muutto Ouluun tiedossa melko pian ratapäivän jälkeen ja helpottaisi elämää, jos saisi edes yhden pyörän edes jonnekkin Oulun läheisyyteen ajamatta ite..
Jos joku voi auttaa niin pistä privaa tai email tijujo at gmail piste com
Onko kukaan tulossa Oulusta (tai jostain sanotaan 100km säteeltä) pyörä kärryllä, sellaisella kärryllä mihin mahtuisi toinen pyörä paluumatkalle? Tietysti keskinkertaista korvausta vastaan.
On muutto Ouluun tiedossa melko pian ratapäivän jälkeen ja helpottaisi elämää, jos saisi edes yhden pyörän edes jonnekkin Oulun läheisyyteen ajamatta ite..
Jos joku voi auttaa niin pistä privaa tai email tijujo at gmail piste com
Mä voisin ottaa mukaan sellaisen kaluston että ainakin Raaheen siirtyy ylim. pyörä.
Perutaan samppi keskiryhmästä.... vähän laittamista jopossa Projekti nimi Fenix whit samppi´s style
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Nyt alkaa tulla perumisia siihen malliin että haluan muistuttaa kaikkia siitä että ilmoittautumiset on muuttuneet sitoviksi ja mulla on maksut odottamassa radasta. Tuo kolaritapaus oli ymmärrettävä force major tapaus, mutta muuten en perumisia ota vastaan.
Voittehan paikkanne myydä edelleen, mutta mun on luotettava jollain tavoin järjestelijänä siihen että homma toteutuu kuten on sovittu.