Busamiitti kuopio - Ilmoittautuminen

"Virallisiin" Busamiitteihin liittyvät asiat.
Tude

Viesti Kirjoittaja Tude »

Noniin tätä odotellessa sitten...ensimmäinen miittinki näissä porukoissa edessä, mutta ei anneta sen häiritä.... :p :kippis: :thumbup: . Autolla tosin joutuu sinne vielä päästämään kun bussi on vähän väärässä paikassa suomea vielä :oho:

eikai täs sen ihmeempiä, tude aka "turre" (kiitos vaan steme) kuittaa... :smoking:
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
Maiza

Viesti Kirjoittaja Maiza »

Veikkaisin et toi Obelix ei liity seuraamme ku ei ole vastaillut viesteihin yms.. Kummaa toimintaa virkamieheltä :angry: Korjatkaa tyhmää jos parempaa tietoa.
Maiza

Hayabusa -99
Yamaha R6 -03

>www.masuracingteam.com<
jokiar

Viesti Kirjoittaja jokiar »

Oiskohan jossakin "mökkeroisessä" lattiapaikkaa vaikka vapaana, jos täältä Oulusta liittyis klo 13 Zeppeliinin letkaan :apua: ? Lauantaina lähden kumminkin takasi...et silleen... :glare:
janne

Viesti Kirjoittaja janne »

heitästä goldi meidän möksään (4) kun näyttä et sieltä on ykx pariskunta häippässy ?. tietenkin jos muille sopii ja ite goldille :glare: ( :kippis: )
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
BusaMisu

Viesti Kirjoittaja BusaMisu »

jokiar kirjoitti:Oiskohan jossakin "mökkeroisessä" lattiapaikkaa vaikka vapaana, jos täältä Oulusta liittyis klo 13 Zeppeliinin letkaan :apua: ? Lauantaina lähden kumminkin takasi...et silleen... :glare:

Laitanpa huomenna tietoa..

Edit: roadrunner ottaa yhteyttä

Edited By BusaMisu on 1179392424
Kaikkea ei voi saada...eikä paljon muutakaan.
BusaMisu

Maiza kirjoitti:Veikkaisin et toi Obelix ei liity seuraamme ku ei ole vastaillut viesteihin yms.. Kummaa toimintaa virkamieheltä :angry: Korjatkaa tyhmää jos parempaa tietoa.
Poistettu vahvuudesta, koskapa yhteyttä ei saada. ???
jokiar

BusaMisu kirjoitti:
jokiar kirjoitti:Oiskohan jossakin "mökkeroisessä" lattiapaikkaa vaikka vapaana, jos täältä Oulusta liittyis klo 13 Zeppeliinin letkaan :apua: ? Lauantaina lähden kumminkin takasi...et silleen... :glare:

Laitanpa huomenna tietoa..

Edit: roadrunner ottaa yhteyttä
Jahas, ei oo vielä kuulunu mitään, mutta lähen joka tapauksessa letkan mukana täältä Oulusta, katotaan sitte... :baaa:
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

janne kirjoitti:heitästä goldi meidän möksään (4) kun näyttä et sieltä on ykx pariskunta häippässy ?. tietenkin jos muille sopii ja ite goldille :glare: ( :kippis: )
Voitaishan tuo periaatteessa vaikka vaihtaa niin että mä tulisin teidän mökkiin ja jokiar vaikka tuohon oulu-kämppään? Mulle ei tosin kyllä mitään väliä että missä sitä kortteeraa, kun vaan katto on päänpäällä..

:)
BusaMisu

gold kirjoitti:
janne kirjoitti:heitästä goldi meidän möksään (4) kun näyttä et sieltä on ykx pariskunta häippässy ?. tietenkin jos muille sopii ja ite goldille :glare: ( :kippis: )

Voitaishan tuo periaatteessa vaikka vaihtaa niin että mä tulisin teidän mökkiin ja jokiar vaikka tuohon oulu-kämppään? Mulle ei tosin kyllä mitään väliä että missä sitä kortteeraa, kun vaan katto on päänpäällä..

Petipaikat jaeltiin tänään, niitä voi sitten mielensä mukaan vaihdella paikanpäällä...lista viedään respaan "tätejä" varten.
jokiar

gold kirjoitti:

Oulu-kämppä käy mainiosti jos muille sopii.. :thumbup: Tuon yöpymisen ja ruokapuolen voinen maksaa paikan päällä ??? ?
Vastaa Viestiin