Busamiitti kuopio - Ilmoittautuminen
Noniin tätä odotellessa sitten...ensimmäinen miittinki näissä porukoissa edessä, mutta ei anneta sen häiritä.... :p . Autolla tosin joutuu sinne vielä päästämään kun bussi on vähän väärässä paikassa suomea vielä
eikai täs sen ihmeempiä, tude aka "turre" (kiitos vaan steme) kuittaa...
eikai täs sen ihmeempiä, tude aka "turre" (kiitos vaan steme) kuittaa...
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
-- Official member of Team Turbomaksa --
jokiar kirjoitti:Oiskohan jossakin "mökkeroisessä" lattiapaikkaa vaikka vapaana, jos täältä Oulusta liittyis klo 13 Zeppeliinin letkaan ? Lauantaina lähden kumminkin takasi...et silleen...
Laitanpa huomenna tietoa..
Edit: roadrunner ottaa yhteyttä
Edited By BusaMisu on 1179392424
Kaikkea ei voi saada...eikä paljon muutakaan.
Jahas, ei oo vielä kuulunu mitään, mutta lähen joka tapauksessa letkan mukana täältä Oulusta, katotaan sitte...BusaMisu kirjoitti:jokiar kirjoitti:Oiskohan jossakin "mökkeroisessä" lattiapaikkaa vaikka vapaana, jos täältä Oulusta liittyis klo 13 Zeppeliinin letkaan ? Lauantaina lähden kumminkin takasi...et silleen...
Laitanpa huomenna tietoa..
Edit: roadrunner ottaa yhteyttä
Voitaishan tuo periaatteessa vaikka vaihtaa niin että mä tulisin teidän mökkiin ja jokiar vaikka tuohon oulu-kämppään? Mulle ei tosin kyllä mitään väliä että missä sitä kortteeraa, kun vaan katto on päänpäällä..janne kirjoitti:heitästä goldi meidän möksään (4) kun näyttä et sieltä on ykx pariskunta häippässy ?. tietenkin jos muille sopii ja ite goldille ( )
Petipaikat jaeltiin tänään, niitä voi sitten mielensä mukaan vaihdella paikanpäällä...lista viedään respaan "tätejä" varten.gold kirjoitti:janne kirjoitti:heitästä goldi meidän möksään (4) kun näyttä et sieltä on ykx pariskunta häippässy ?. tietenkin jos muille sopii ja ite goldille ( )
Voitaishan tuo periaatteessa vaikka vaihtaa niin että mä tulisin teidän mökkiin ja jokiar vaikka tuohon oulu-kämppään? Mulle ei tosin kyllä mitään väliä että missä sitä kortteeraa, kun vaan katto on päänpäällä..
Kaikkea ei voi saada...eikä paljon muutakaan.
Oulu-kämppä käy mainiosti jos muille sopii.. Tuon yöpymisen ja ruokapuolen voinen maksaa paikan päällä ??? ?gold kirjoitti:janne kirjoitti:heitästä goldi meidän möksään (4) kun näyttä et sieltä on ykx pariskunta häippässy ?. tietenkin jos muille sopii ja ite goldille ( )
Voitaishan tuo periaatteessa vaikka vaihtaa niin että mä tulisin teidän mökkiin ja jokiar vaikka tuohon oulu-kämppään? Mulle ei tosin kyllä mitään väliä että missä sitä kortteeraa, kun vaan katto on päänpäällä..