Sivu 8/22
Lähetetty: 13 Heinä 2005, 07:03
Kirjoittaja 72-1087041485
janir1979 kirjoitti:Elikkäs onko kellään kokemusta sellaisesta renkaasta kun Maxxis Supermaxx??? kuis pitää, kestää ja jne....???
Ehkä ei pitäis kuitenkaan vastata, kun en mallia muista, mutta että kun ostin Busan (käytettynä), niin BT56 oli kankaille ajeltu ja tuli kiire hommata takanakki. Eräs liike sitten pystyi vaihtamaan kumin päivän varoitusajalla ja hyllyssä oli justiinsa Maxxista, oiskohan se sitten ollu tuo Supermaxx vai joku toinen ja myyjä sanoi, että vastaa BT020:aa, johon olen mieltynyt jostain kumman syystä. No, eikun Maxxis alle ja tielle. Kokemus oli se, että se kyllä kulahti melko paljon nopeemmin kuin tuo bridge, muuten en voi mennä haukkumaan sitäkään.
Lähetetty: 13 Heinä 2005, 09:28
Kirjoittaja 70-1085386739
janir1979 kirjoitti:ja mikäköhän näistä olis paras-> pirelli diablo, pirelli supecorsa, pirelli diablo corsa, Michelin Pilot Power vai Michelin Pilot Race???
Eihän tuossa tarvitse kahta kertaa miettiä. Michelin Pilot Power - "ylivoimainen" testivoittaja eri lehdissä, jo parin vuoden ajan.
Lähetetty: 13 Heinä 2005, 13:28
Kirjoittaja mopoilija
janir1979 kirjoitti:Elikkäs onko kellään kokemusta sellaisesta renkaasta kun Maxxis Supermaxx??? kuis pitää, kestää ja jne....???
ja mikäköhän näistä olis paras-> pirelli diablo, pirelli supecorsa, pirelli diablo corsa, Michelin Pilot Power vai Michelin Pilot Race??? Meinasin vaan kun kaikki näyttää olevan tismalleen samanhintaisia!!!!
mut mut... misukka vai pirelli ??? ???
kokemusta on ja 600 cbr söi sellaisen supermaxx renkaan parissa viikossa, en suosittele.
Lähetetty: 14 Heinä 2005, 00:10
Kirjoittaja MGa
entäs uus power race???
Lähetetty: 14 Heinä 2005, 14:43
Kirjoittaja MikaM
Mulla on battlaxit eessä ja takana ja tuli puheeksi nuo paineet niin mikä olisi paras paine eteen/taakse kestävyyden kannalta? Lapin karkea asvaltti huomioon ottaen sekä suorat tiet..
Lähetetty: 14 Heinä 2005, 14:54
Kirjoittaja Sepe
MikaM kirjoitti:Mulla on battlaxit eessä ja takana ja tuli puheeksi nuo paineet niin mikä olisi paras paine eteen/taakse kestävyyden kannalta? Lapin karkea asvaltti huomioon ottaen sekä suorat tiet..
Mistään mitään tiedä mut mä olen ajanut vähän korkeemmilla mitä ohjekirja sanoo eli eteen 2,9 / taakse 3,1bar.
Lähetetty: 15 Heinä 2005, 00:23
Kirjoittaja 72-1116521483
Noniin, huomenna menee edestä BT-56 vaihtoon ja tilalle tulee Mez Z6. Keskiurassa on vielä millin verran jäljellä. Kilsoja tuolle tuli 20100. Takana Mez Z6 on nyt pyörinyt n. 8200km ja pintaa on jäljellä n. 3.5-4mm ja pito ok, eikä ole kulunut pahasti keskeltä tasaiseksi.
ps. Mez6 takana kesti sitten 13500km kunnes meni ja puhkes. Kulutusmerkkiin oli vielä n 0.5mm matkaa, joten ois tolla vielä tonnin mennyt.
Lähetetty: 15 Heinä 2005, 00:34
Kirjoittaja 72-1116521483
Mulla oli Kawa ZR-7S:ssä muutama vuos sitten SuperMaxx. Meni kankaille 8tkm rauhallisella ajelulla mopossa, joka paino alle 200kg, ja jossa tehojakin oli huimat 76 heppaa kytkimellä. Samalla mopolla ajeli BT-20:lla helposti 12tkm. Pidoltaan Supermaxx ei ollut sen kummosempi kuin BT-20. Oli kyllä viimeset Maxxikset...
Niinkuin tuossa aiemmin mainostin, on Mezelerin Z6 kestänyt takana nyt reilun 8tkm, ja pintaa on edelleen 3.5-4mm. Ei sudi herkästi, ja on muutoinkin ok, noin touring renkaaksi. Jos ei kelpaa niin ota se Diablo, se alkaa oleen moporenkaiden de facto. :rasberry:
Lähetetty: 15 Heinä 2005, 00:40
Kirjoittaja janir1979
No nyt olis enää kahen vaiheilla... mitä eroo on diablolla ja diablo corsalla???
Lähetetty: 15 Heinä 2005, 00:44
Kirjoittaja janir1979
Itellä kesti mezzin me-1 3500km ja enkä oo edes polttanut!!
Lähetetty: 15 Heinä 2005, 08:55
Kirjoittaja Sepe
janir1979 kirjoitti:No nyt olis enää kahen vaiheilla... mitä eroo on diablolla ja diablo corsalla???
Katumalli ja ratamalli. Corsa pehmeempi, nopeempi kääntyyn, parempi pito ja nopeempi kuluminen. Siinähän ne tärkeimmät.
Lähetetty: 15 Heinä 2005, 12:52
Kirjoittaja Jaakko
minulla mezin z6 kesti 6500km, enkä myöskään edes polttanut..
Lähetetty: 15 Heinä 2005, 21:46
Kirjoittaja ipebusa
itellä kesti Metzeler M1 Sportec taarenk.ajettu 8500km keskiuralla jää vielä noin jäljel.+1,5mm nyt vaihdettu Michelin Pilot Sport HPX 200/50-ZR17 Etusella BT-56 AJETTU 14700KM jäljelllä vielä uralla +1mmm. ei edes polttanut.
Lähetetty: 21 Heinä 2005, 06:31
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm.. edelleenkin olen Avonin kannalla. Ja näyttäs siltä että joku muukin on, kokeiltuaan
Oujees, kotiin on palattu täälläkin. Busan mittariin kertyi lopulta kaikkiaan 6004 km kotiovelta kotiovelle
Kiitos muuten Jampalle kumisuosituksesta, Avonissa on yhä pintaa reippaasti yli puolet jäljellä! Tuntuu toimivan bussin alla hyvin, ei nimittäin lipsunut sateellakaan.
Hmm.. mulle on aivan sama millä renkaalla kukin ajaa, mutta jos haluu säästää rengas kuluissa niin vois olla fiksu valinta toi Avon ST-45/46
Hmm... niin ja motoparkis nykäsin kyseisellä renkaalla päivän nopeimman ajan vartilla
Lähetetty: 21 Heinä 2005, 11:18
Kirjoittaja -Artsi-
ksthb kirjoitti:Hmm.. edelleenkin olen Avonin kannalla. Ja näyttäs siltä että joku muukin on, kokeiltuaan
Oujees, kotiin on palattu täälläkin. Busan mittariin kertyi lopulta kaikkiaan 6004 km kotiovelta kotiovelle
Kiitos muuten Jampalle kumisuosituksesta, Avonissa on yhä pintaa reippaasti yli puolet jäljellä! Tuntuu toimivan bussin alla hyvin, ei nimittäin lipsunut sateellakaan.
Joo nää oli siis mun kommentteja tuosta Avonista, on tähänastisista takasista kaikkein parhaiten kestänyt. Oho-tilanteitakaan ei syntynyt reissulla muuta kuin Pulassa, jossa ei tuntunut pitävän mikään, Hapen Brikkarit luistelivat samalla tavalla. Tokihan euroopan tiet ovat siloisempia kuin Suomen nastojen hakkaama asfaltti, mutta esim BT 020 näytti kuluvan reippaammin tuolla samalla reissulla, eikä sekään huono kumivalinta ole takaseksi.
Tällä kokemuksella annan kyllä puoltoäänen tuolle Avonille!