Sivu 8/67

Lähetetty: 11 Huhti 2007, 20:34
Kirjoittaja PetriK
Kävin nää käppyrät mitä täällä on nopeasti lävitse liittyen yhteen projektiin - yksi asia on mielenkiintoinen.

Osalla porukasta tehon tuotto loppuu 10000rpm:n kohdalla ja alkaa sitten tippumaan, joillain taas tehoa tuotetaan tasaisesti kierrosrajoittajaan saakka.

Onkohan noi jossa tehot loppuu 10000 rpm:ään penkitetty 6. vaihteella vai näkyyköhän noissa jossa tehontuotto jatkuu se nokkien ajoituksen tuoma lisähyöty - tai jotain muuta ?

Lähetetty: 11 Huhti 2007, 20:56
Kirjoittaja 103-1116517908
Ainakin turbot luullakseni penkitetään aina 6. vaihteella.

Lähetetty: 11 Huhti 2007, 21:47
Kirjoittaja PetriK
Siis tarkoitin ilman TRE:tä 6 vaihteella jolloin tuo yksi suzukin omn rajoitin tulee vastaan... Turbojen käyriä en katsellut, kun oma mielenkiinto on vain vapareissa.

Muistaakseni Martan käyrä jaktuu kauniin muotoisesti ylöspäin kun muilla jo alkaa tehot laskemaan.

Oma veikkaus oli että niillä joilla on kaunis jatkuva tehokäyrä on myös nokille tehty jotain ? Mutta tänne käppyröitä heittäneet voivat varmaan myös itsekin kertoilla.

Lähetetty: 11 Huhti 2007, 22:15
Kirjoittaja 107-1089231881
PetriK kirjoitti:Siis tarkoitin ilman TRE:tä 6 vaihteella jolloin tuo yksi suzukin omn rajoitin tulee vastaan... Turbojen käyriä en katsellut, kun oma mielenkiinto on vain vapareissa.

Muistaakseni Martan käyrä jaktuu kauniin muotoisesti ylöspäin kun muilla jo alkaa tehot laskemaan.

Oma veikkaus oli että niillä joilla on kaunis jatkuva tehokäyrä on myös nokille tehty jotain ? Mutta tänne käppyröitä heittäneet voivat varmaan myös itsekin kertoilla.

Jep, muutokset mitä Sarin mopediin on tehty: Yoshi putkisto, airbox modi/lyhyet suppilot, läppis modi, PC; K&N, Nikko tre, putsari,venttiilin välykset säädetty ylärajalle (imu 25, pako 30mm) :shocked:

Nokkiin/ajoituksiin ei oo sen kummemmin kajottu ???

Lähetetty: 12 Huhti 2007, 02:59
Kirjoittaja PetriK
Jotain olet tuossa saanut tehtyä paremmin kuin monessa muussa - kun käyrän muotoa katsoo. Tuskin pelkillä venttiilin välyksillä tuo on tullut...

Mielenkiintoista !

Lähetetty: 12 Huhti 2007, 17:42
Kirjoittaja Titaani
PetriK kirjoitti:Jotain olet tuossa saanut tehtyä paremmin kuin monessa muussa - kun käyrän muotoa katsoo. Tuskin pelkillä venttiilin välyksillä tuo on tullut...

Mielenkiintoista !
Lyhyet suppilot ja läppismodi?

Lähetetty: 12 Huhti 2007, 17:54
Kirjoittaja hajahuja
Titaani kirjoitti:
PetriK kirjoitti:Jotain olet tuossa saanut tehtyä paremmin kuin monessa muussa - kun käyrän muotoa katsoo. Tuskin pelkillä venttiilin välyksillä tuo on tullut...

Mielenkiintoista !

Lyhyet suppilot ja läppismodi?
normaali suppiloilla tasasempi käyrä??ja ehkä vähemmän tehoa ja vääntöä

Lähetetty: 12 Touko 2007, 15:40
Kirjoittaja busajasa
No niin nyt on otettu täysin modaamattomasta bussista lukemat ulos:

Veto vitosella
Veto kutosella

Kutosella rajoitin rajoittaa...

Vetovideo

Sanoisin että tästä ja tällä pelillä on hyvä jatkaa.... :pomppu: :pomppu:

Odotin selkeästi vähemmän.




Edited By busajasa on 1178975481

Lähetetty: 12 Touko 2007, 23:23
Kirjoittaja 84-1156786288
busajasa kirjoitti:No niin nyt on otettu täysin modaamattomasta bussista lukemat ulos:

Veto vitosella
Veto kutosella

Kutosella rajoitin rajoittaa...

Vetovideo

Sanoisin että tästä ja tällä pelillä on hyvä jatkaa.... :pomppu: :pomppu:

Odotin selkeästi vähemmän.

Jep, kyllä vakiolla otetut käyrät näyttää, että potentiaalia löytyy! Mitenhän tuo sitten menee, saako vitosella paremmat huippulukemat ko kutosella...?

-W

Lähetetty: 12 Touko 2007, 23:47
Kirjoittaja Kujo
No noista käppyröisistäkin näkee mun mielestä sen, että vitosella tehohävikki on himpun pienempi kuin kutosella, eli viitosella saa muutaman promillen paremman lukeman kuin kuutosella. Vai?



Edited By Kujo on 1179002897

Lähetetty: 13 Touko 2007, 13:35
Kirjoittaja busajasa
Jaa jos rajoituksen ohittaisi niin tulisiko samat kuin vitos vaihteella.. Dunno. Pitää kokeilla :D

Päivän parhaat kuitenkin meni yli 200. 900RR josta oli revitty yi 210 (muistaakseni) ja Turbo Z1000 Kiwikasa josta oli jo reilusti enemmän.

Lähetetty: 16 Heinä 2007, 21:56
Kirjoittaja Jaakko
kuva

254.07 / 239.29
pakosarjassa vuoto, ei ahdot pysyny siellä missä piti.ahdot oli jotain 0.65

Lähetetty: 16 Heinä 2007, 22:04
Kirjoittaja 103-1116517908
Jaakko kirjoitti:kuva

254.07 / 239.29
pakosarjassa vuoto, ei ahdot pysyny siellä missä piti.ahdot oli jotain 0.65

Siis.. Mitä? Ahtopaine karkaa koska pakosarjassa on vuoto? Tarkoittanet ahtoputkia, painekoteloa tai jotain vastaavaa?

No, hyvin näyttää "pikkupaineilla" kuitenkin pukkaavan. :)




Edited By gold on 1184612872

Lähetetty: 16 Heinä 2007, 22:20
Kirjoittaja Jaakko
gold kirjoitti:Siis.. Mitä? Ahtopaine karkaa koska pakosarjassa on vuoto? Tarkoittanet ahtoputkia, painekoteloa tai jotain vastaavaa?

No, hyvin näyttää "pikkupaineilla" kuitenkin pukkaavan. :)
pakosarja vuotaa tiivisteistä. nostaa kerran paineet ylös ja laskee sen jälkeen siihen puolen kilon päälle. vääntöä näyttää olevan melko paljon.

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 23:18
Kirjoittaja 115-1180113841
Jaakko kirjoitti:
gold kirjoitti:Siis.. Mitä? Ahtopaine karkaa koska pakosarjassa on vuoto? Tarkoittanet ahtoputkia, painekoteloa tai jotain vastaavaa?

No, hyvin näyttää "pikkupaineilla" kuitenkin pukkaavan. :)

pakosarja vuotaa tiivisteistä. nostaa kerran paineet ylös ja laskee sen jälkeen siihen puolen kilon päälle. vääntöä näyttää olevan melko paljon.
se on hukkaportti.